自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38391


21#
發表於 10-10-6 10:11 |只看該作者
原帖由 Sindy 於 10-10-6 10:03 發表



三年.....澳洲三年制大學....二萬幾一年,再 乘 3...
70萬for3years,比起英美,算平囉,當然$70萬數目亦唔細,你要有後著tim ar,玩下手佢話要讀埋碩士。


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


22#
發表於 10-10-6 10:23 |只看該作者
原帖由 VKwan 於 10-10-6 10:11 發表
70萬for3years,比起英美,算平囉,當然$70萬數目亦唔細,你要有後著tim ar,玩下手佢話要讀埋碩士。


英國而家紙水低呀,都抵讀架...不過阿女話想去澳洲....維起上黎英國只係貴幾萬(一年),但佢話唔去..我無睇囉...70萬真係唔小錢,但唔係一次比晒...交一年學費..生活費又唔係一次比.....咁其實都ok,唔係太恐怖....唯有我慳d啦

我宗旨就係,佢讀得到,我多多都比佢讀....借都借比佢,我最鐘意人讀書架喇...可能以前我無咁既機會啦....


禁止訪問

積分: 67964


23#
發表於 10-10-6 10:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 10-10-6 10:52 |只看該作者
原帖由 54heima 於 10-10-6 09:56 發表
房奴
孩奴
一生為奴
做人父母真艱難
'

我有兩個, 有排未供滿


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 10-10-6 10:53 |只看該作者
唔好話咩"孩奴"啦, 我就覺得有左兒女, 個家庭真係開心好多, 錢係買唔到返哩, 我同c6日挨夜挨, 預計要用1.5mill (計埋年年加學費+通漲) 俾阿囡係英國讀書, 不過我地係俾得好樂意, 個筆錢遲早都係俾佢啦, 最唔想就係當遺產咁留底, 而家就俾佢用, 起碼我地2個老野可以見到成果, 有人話筆錢俾仔女做買樓首期仲好, 我就認為買唔買唔起樓係仔女個人問題, 要買就要努力,上進, 唔係咩都take it for granted, 有d事情做父母真係要忍手唔好幫.

原帖由 54heima 於 10-10-6 09:56 發表
房奴
孩奴
一生為奴
做人父母真艱難


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


26#
發表於 10-10-6 11:13 |只看該作者
原帖由 bplus 於 10-10-6 10:53 發表
有人話筆錢俾仔女做買樓首期仲好, 我就認為買唔買唔起樓係仔女個人問題, 要買就要努力,上進, 唔係咩都take it for granted, 有d事情做父母真係要忍手唔好幫.


同意
我比佢地讀書, 就係想佢地有 "工具" 謀生
一定係讀書為先
到時我真係有多餘錢, 再比一筆佢地係另一回事


別墅

積分: 927


27#
發表於 10-10-6 11:22 |只看該作者
你地打算囝囡幾多歲比佢地出去讀書呀?
我老公就話如果喺HK讀到大學就喺HK讀, 讀完再過外國一兩年.
但我又諗, 會唔會早D過去, 學英文口音會好D呢?
你地有咩意見呢?


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


28#
發表於 10-10-6 11:24 |只看該作者
原帖由 daydaytse 於 10-10-6 11:22 發表
你地打算囝囡幾多歲比佢地出去讀書呀?
我老公就話如果喺HK讀到大學就喺HK讀, 讀完再過外國一兩年.
但我又諗, 會唔會早D過去, 學英文口音會好D呢?
你地有咩意見呢? ...



想學口音...搵多d鬼比佢,係香港都得喇.....


大宅

積分: 1217


29#
發表於 10-10-6 11:27 |只看該作者
如果你真係介意講英文的口音(標準),最好十二三歲就去外國,

原帖由 daydaytse 於 10-10-6 11:22 發表
你地打算囝囡幾多歲比佢地出去讀書呀?
我老公就話如果喺HK讀到大學就喺HK讀, 讀完再過外國一兩年.
但我又諗, 會唔會早D過去, 學英文口音會好D呢?
你地有咩意見呢? ...


別墅

積分: 927


30#
發表於 10-10-6 11:30 |只看該作者
我又無乜鬼fd, 去上堂都係對一兩個鐘, 好似好有限, 唔夠生活化bro......
咁你係咪讚成大個D先過去呢? 都好, 可以儲多幾年錢.

原帖由 Sindy 於 10-10-6 11:24 發表



想學口音...搵多d鬼比佢,係香港都得喇.....


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


31#
發表於 10-10-6 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 927


32#
發表於 10-10-6 11:36 |只看該作者
我又唔係介意口音, 不過有時聽到D人講英文講得好好聽, 都幾羨慕架, 不過又唔捨得佢地咁快離開自己, 又好多擔心喎, 真係好難平衡呀.

原帖由 man4good 於 10-10-6 11:27 發表
如果你真係介意講英文的口音(標準),最好十二三歲就去外國,


珍珠宮

積分: 38391


33#
發表於 10-10-6 11:39 |只看該作者
原帖由 man4good 於 10-10-6 11:27 發表
如果你真係介意講英文的口音(標準),最好十二三歲就去外國,
12 13歲會唔會細?我唔捨得喎!


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 10-10-6 11:39 |只看該作者
要睇科

工程系係4年,而且學費比文/商/科學系貴。
law/醫/planning/archi 再多1.5-2年



原帖由 Sindy 於 10-10-6 10:03 發表



三年.....澳洲三年制大學....二萬幾一年,再 乘 3...
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


別墅

積分: 927


35#
發表於 10-10-6 11:44 |只看該作者
係呀, 諗起都想喊.....

原帖由 VKwan 於 10-10-6 11:39 發表
12 13歲會唔會細?我唔捨得喎!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


36#
發表於 10-10-6 12:35 |只看該作者
原帖由 daydaytse 於 10-10-6 11:30 發表
我又無乜鬼fd, 去上堂都係對一兩個鐘, 好似好有限, 唔夠生活化bro......
咁你係咪讚成大個D先過去呢? 都好, 可以儲多幾年錢.


我唔知大去定細去好呀,但咁細個,我唔會啦......


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 10-10-6 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


38#
發表於 10-10-6 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15661

畀面勳章


39#
發表於 10-10-6 13:48 |只看該作者
佢地財來自有方!!


原帖由 CALVEN 於 10-10-6 13:28 發表
講開此問題,我都有疑問,有d大陸親友,普通打工一族,總收入分別大約$5000-20000/月,但仔女都可以出國讀書,有加拿大,法國(我表妹),澳洲...
東方曼哈頓  : Iherb 用戶首次優惠 5 美元 code GQF455


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40#
發表於 10-10-6 15:02 |只看該作者
原帖由 CALVEN 於 10-10-6 13:28 發表
講開此問題,我都有疑問,有d大陸親友,普通打工一族,總收入分別大約$5000-20000/月,但仔女都可以出國讀書,有加拿大,法國(我表妹),澳洲...



去法國讀書有法國政府資助 (不過要識法文)

加拿大和澳洲部份較 "次" 的學校, 囉 SCHOLORSHIP 唔太難, 中上都有機會

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo