自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 10-10-5 17:21 |只看該作者
我都會揀愉景新城, 起碼新d, 同埋有條橋叫好方便架啦.


翡翠宮

積分: 75533


22#
發表於 10-10-5 17:26 |只看該作者
我住過愉城3期3房,即係最近地鐵果期,泳池就係樓下,好鐘意個環境,好正只係2房個廚房對廁所唔多好。8號風球唔帶遮落樓食野可以滴水不沾!


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 10-10-5 17:28 |只看該作者
原帖由 jk923 於 10-10-5 17:26 發表
我住過愉城3期3房,即係最近地鐵果期,泳池就係樓下,好鐘意個環境,好正只係2房個廚房對廁所唔多好。8號風球唔帶遮落樓食野可以滴水不沾!




請問如果要買2房有咩要留意, 唔該!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 10-10-5 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38391


25#
發表於 10-10-5 17:42 |只看該作者
原帖由 我想生三個 於 10-10-5 17:35 發表
愉景最大唔好處係摸頂盤,賣家一定唔肯割假賤賣,買家未必能有筍盤選擇。

而且摸頂盤多數風水痲痲,唔係我話!
我都覺!


子爵府

積分: 10181


26#
發表於 10-10-5 18:04 |只看該作者
講風水就好複雜,要請風水師睇,但係兩房單位係鑽石廳放傢私就要考心思。交通就好方便,日常行街買野15分鐘就到荃灣。


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


27#
發表於 10-10-5 18:07 |只看該作者
麗港城未去過,不過愉景新城條長廊超唔掂!


琥珀宮

積分: 156830

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 10-10-5 18:08 |只看該作者
麗港城


翡翠宮

積分: 75533


29#
發表於 10-10-5 18:10 |只看該作者
原帖由 恩盈 於 10-10-5 17:28 發表




請問如果要買2房有咩要留意, 唔該!

因為我果時買3房的(成8年前喇,上手業主'sit'左一半,佢係排隊買樓花入,如果唔係有原因真係唔想賣返出去!),只係後期去8掛過2房,知佢個格局係咁,如果可以,3房會好好多。起碼個廚房唔洗對廁所(話風水唔好),咁係科學角度廁所污糟,係廚房煮野食咁近感覺上無咁衛生。


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


30#
發表於 10-10-5 18:12 |只看該作者
原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:36 發表
都係2房,你地會揀麗港城定愉景新城?


收 PM 比左資料給妳!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 17483


31#
發表於 10-10-5 18:14 |只看該作者
我兩邊都有親友住過,俾我都會揀愉景新城~~

至於條橋,起碼唔駛日曬雨淋就可直達地鐵站,個十零分鐘真係何足掛齒

而且麗港城真係自成一國~~如果講多商場,梗係荃灣個邊好好多啦
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


32#
發表於 10-10-5 18:20 |只看該作者
原帖由 Kuri 於 10-10-5 18:14 發表
我兩邊都有親友住過,俾我都會揀愉景新城~~

至於條橋,起碼唔駛日曬雨淋就可直達地鐵站,個十零分鐘真係何足掛齒

而且麗港城真係自成一國~~如果講多商場,梗係荃灣個邊好好多啦 ...


但我覺得荃灣出商場人太多,太雜,而麗港城就自成一國,99% 都是麗港城居民!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 10-10-5 22:19 |只看該作者
原帖由 大力大力 於 10-10-5 18:12 發表


收 PM 比左資料給妳!!


唔該晒!!!






另外, 借問聲, 綠楊新村大家點睇?


男爵府

積分: 8523

醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 10-10-5 22:23 |只看該作者
簡 : 愉景新城 --- 新d.


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


35#
發表於 10-10-5 22:26 |只看該作者
原帖由 恩盈 於 10-10-5 22:19 發表
唔該晒!!!
另外, 借問聲, 綠楊新村大家點睇?


綠楊新村,太舊了,窗是鐵造,但方便 + 實用,呎價差不多!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 10-10-5 22:33 |只看該作者
咁不如睇下麗城花園? 不過要接駁一程小巴

原帖由 恩盈 於 10-10-5 22:19 發表


唔該晒!!!






另外, 借問聲, 綠楊新村大家點睇?


男爵府

積分: 9754


37#
發表於 10-10-5 22:36 |只看該作者
兩邊咁極端, 真係睇你個人意願. 我住青衣,去荃灣好近. 荃灣街市又平,又選擇多, 消費低. [亦好鍾意帶囡囡去魚景既TOYS] .
但升值潛力+出租力. 我覺得麗港城會比魚景好.
可能荃灣供應多, 所以好難升.


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


38#
發表於 10-10-5 22:39 |只看該作者
入到麗城咁不如揀荃威lu~反正都係要駁車...
價錢平d,冇乜外人,不過就舊dd lu~

我揀愉城,呢區學校超多~
去邊都好方便

原帖由 pinkdoll 於 10-10-5 22:33 發表
咁不如睇下麗城花園? 不過要接駁一程小巴

[ 本帖最後由 patpat234 於 10-10-5 22:40 編輯 ]
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


39#
發表於 10-10-5 22:43 |只看該作者
樓主, 你連實際地點都唔知就考慮選邊到?

你親身去看下先, 人地鐘意的地方你未必鐘意,人地唔鐘意的, 可能你情有獨鐘呢?
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 2328


40#
發表於 10-10-5 22:45 |只看該作者
我選麗港城, 始終係市區, 過港島好快 , 愉景係新界樓, 唔方便!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo