立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 71357
翡翠宮
積分: 75533
珍珠宮
積分: 38234
原帖由 jk923 於 10-10-5 17:26 發表 我住過愉城3期3房,即係最近地鐵果期,泳池就係樓下,好鐘意個環境,好正只係2房個廚房對廁所唔多好。8號風球唔帶遮落樓食野可以滴水不沾!
禁止訪問
積分: 89305
積分: 38391
原帖由 我想生三個 於 10-10-5 17:35 發表 愉景最大唔好處係摸頂盤,賣家一定唔肯割假賤賣,買家未必能有筍盤選擇。 而且摸頂盤多數風水痲痲,唔係我話!
子爵府
積分: 10181
積分: 40111
琥珀宮
積分: 156830
原帖由 恩盈 於 10-10-5 17:28 發表 請問如果要買2房有咩要留意, 唔該!
象牙宮
積分: 222735
原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:36 發表 都係2房,你地會揀麗港城定愉景新城?
伯爵府
積分: 17483
原帖由 Kuri 於 10-10-5 18:14 發表 我兩邊都有親友住過,俾我都會揀愉景新城~~ 至於條橋,起碼唔駛日曬雨淋就可直達地鐵站,個十零分鐘真係何足掛齒 而且麗港城真係自成一國~~如果講多商場,梗係荃灣個邊好好多啦 ...
原帖由 大力大力 於 10-10-5 18:12 發表 收 PM 比左資料給妳!!
男爵府
積分: 8523
原帖由 恩盈 於 10-10-5 22:19 發表 唔該晒!!! 另外, 借問聲, 綠楊新村大家點睇?
積分: 13450
積分: 9754
積分: 64119
原帖由 pinkdoll 於 10-10-5 22:33 發表 咁不如睇下麗城花園? 不過要接駁一程小巴
積分: 42192
大宅
積分: 2328
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy