想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


複式洋房

積分: 318


21#
發表於 11-2-23 19:29 |只看該作者
hello 大家好!我上年6月開始做人計劃,到現在都未bingo,終於決定做iui,21/2號去咗仁安第一次見醫生,要驗血和今日照輸卵管,明天覆診,我諗都要等到3月7-9先開始iui!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


22#
發表於 11-2-23 21:55 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-23 08:06 發表

你C6咁乖,加上你每日嘅愛心湯水,丁丁一定會升lv呀 :3
BTW,唔知你有冇睇過有個JM分享過成功提升丁丁質素嘅post,只係一個月都有明顯改善,如果你有時間都可以試下呀!

其實我本身都係想生2個,但整整下又2年都唔知生唔生得切,如 ...


首先誤該晒你. 我有睇JM分享架! 只不過驚C6菊佢太多會唔好, 所以就住就住.

反而同你啱啱相反. 初時我和C6唔知想唔想要BB. 就算要頂多一個. 到咗我宜家反而想要兩個, 可以多個伴陪.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


23#
發表於 11-2-23 22:00 |只看該作者
原帖由 ilovebaby220 於 11-2-23 19:29 發表
hello 大家好!我上年6月開始做人計劃,到現在都未bingo,終於決定做iui,21/2號去咗仁安第一次見醫生,要驗血和今日照輸卵管,明天覆診,我諗都要等到3月7-9先開始iui! ...


Hello! 你都快過我開始做iui. 我3月尾才見E生. 希望你覆診順利, 快快 Bingo!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


24#
發表於 11-2-23 22:01 |只看該作者
你哋找邊位E生做 iui 架?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


25#
發表於 11-2-24 08:06 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-23 21:55 發表


首先誤該晒你. 我有睇JM分享架! 只不過驚C6菊佢太多會唔好, 所以就住就住.

反而同你啱啱相反. 初時我和C6唔知想唔想要BB. 就算要頂多一個. 到咗我宜家反而想要兩個, 可以多個伴陪. ...


咁又係,我都好怕谷太多會適得其反,所以我都淨係吖C6係一款丸。不過其他湯水食療就好值得參考呀,我如果今次衰左,都想買啲冬蟲草畀C6補補佢,如果可以唔洗去到IVF條數都抵呀。

都係嘅,每個階段個想法都會唔同,我有個fd之前一直都極唔想結婚,點知佢最終都肯結婚同埋想生虎B...佢宜家係同我一齊努力中!:3


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


26#
發表於 11-2-24 08:14 |只看該作者
我睇果位醫生唔係BK提過嘅"四大名醫",因為約第一次見醫生都等超耐呀。我就睇太子大廈有位藍醫生(女醫生),貪佢近公司可以放便鼠去睇A_A

不過我都約左5月見陳醫生,唸住真係要做IVF就搵陳醫生@@
感恩


大宅

積分: 1138


27#
發表於 11-2-24 16:33 |只看該作者
大家好, 我今天都開始了
23/2 day 1
day 2-6 食排卵藥
day 8-9 打排卵針
day 10 返去醫生到照


別墅

積分: 741


28#
發表於 11-2-24 17:20 |只看該作者
的士太, 我同你好似WOR, DAY3-7食排卵藥, DAY7 &9打針(100IU), DAY10覆診。

你係米DR CHOW?


大宅

積分: 1138


29#
發表於 11-2-24 17:29 |只看該作者
我唔係呀, 我係搵 Dr. Siu 架 ...
想問下妳大概要幾錢呀 ?

原帖由 milysin001 於 11-2-24 17:20 發表
的士太, 我同你好似WOR, DAY3-7食排卵藥, DAY7 &9打針(100IU), DAY10覆診。

你係米DR CHOW?


別墅

積分: 741


30#
發表於 11-2-24 17:36 |只看該作者
第1次見, U/S+診金(HKD1000), 抽血驗卵巢有無退化, TOTAL HKD2040, 第2次見, U/S+診金HKD1000, 藥丸&針HKD740

另打針每次HKD70.

你呢,幾$? 你打的針幾多IU?


大宅

積分: 1138


31#
發表於 11-2-24 17:51 |只看該作者
我今日藥(排卵藥)+(28日 Aspilets 80mg +維他命e +葉酸)+照+診金=HK$1100 + 2支75/iu針 (HK$600), 合共 HK$1700.-


原帖由 milysin001 於 11-2-24 17:36 發表
第1次見, U/S+診金(HKD1000), 抽血驗卵巢有無退化, TOTAL HKD2040, 第2次見, U/S+診金HKD1000, 藥丸&針HKD740

另打針每次HKD70.

你呢,幾$? 你打的針幾多IU?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


32#
發表於 11-2-24 19:01 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-2-24 16:33 發表
大家好, 我今天都開始了
23/2 day 1
day 2-6 食排卵藥
day 8-9 打排卵針
day 10 返去醫生到照


的士太! 好耐沒見啦, 唔知你仲記唔記得我!

原來你都開始咗療程!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


33#
發表於 11-2-24 19:05 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-24 08:14 發表
我睇果位醫生唔係BK提過嘅"四大名醫",因為約第一次見醫生都等超耐呀。我就睇太子大廈有位藍醫生(女醫生),貪佢近公司可以放便鼠去睇A_A

不過我都約左5月見陳醫生,唸住真係要做IVF就搵陳醫生@@ ...


咁又係, 我找董E生都真係幾耐吓, 不過我終於等到啦.

你找嗰位陳E生係咪陳志慧E生?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


34#
發表於 11-2-24 19:18 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-24 08:06 發表


咁又係,我都好怕谷太多會適得其反,所以我都淨係吖C6係一款丸。不過其他湯水食療就好值得參考呀,我如果今次衰左,都想買啲冬蟲草畀C6補補佢,如果可以唔洗去到IVF條數都抵呀。

都係嘅,每個階段個想法都會唔同,我有個fd之前 ...


其實一直都諗整唔整冬虫草好, 又驚唔識買, 又驚唔識整, 有時都諗買一支支個D虫草雞精好唔好. 學你咁話, 一諗起條數咁低, 就會"的"起心肝一步一步學點整湯水食療比C6食.

真係好! 有Friend 陪你一齊追B, 可以齊齊分享.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


35#
發表於 11-2-24 19:54 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-24 19:18 發表


其實一直都諗整唔整冬虫草好, 又驚唔識買, 又驚唔識整, 有時都諗買一支支個D虫草雞精好唔好. 學你咁話, 一諗起條數咁低, 就會"的"起心肝一步一步學點整湯水食療比C6食.

真係好! 有Friend 陪你一齊追B, 可以齊齊分 ...

係呀,我遲啲會見果位係陳志慧醫生,都係因為係中環方便鼠出去睇,嘻嘻!
雞精好燥喎,如果嫌煩不如蟲草丸仲好似穩陣啲!我之前仲特登download "選擇" 雜誌教點揀 (如果你要我send畀你睇,因為要畀幾蚊download),費事食壞C6 XD。如今次fail,我唸都會叫我99幫手㨂蟲草谷下C6!

[ 本帖最後由 chu.c9 於 11-2-24 20:28 編輯 ]


男爵府

積分: 5503


36#
發表於 11-2-24 22:19 |只看該作者
我今日m 到呀...都會做第3次的iui...真係希望可以bingo啦...因為只得3次機會咋....
聽日見醫生喇...希望遲d可以谷倒2隻靚蛋啦...嘿嘿.


大宅

積分: 1138


37#
發表於 11-2-24 23:31 |只看該作者
你最近點呀 ? 大家一齊努力啦 !

不過我一開始就唔順利喇 ~ 之前同大少傾好, 佢明明都話今個月試一次iui, 點知到我今日開始了, 醫生比咗文件叫我返屋企睇同簽時, 佢唔知係咪比啲文件字眼嚇親, 依家又話不如自己試多兩個月先 ... 都唔知點算, 唯有3月4號返去照時, 睇下氹唔氹到佢啦


原帖由 rabbit2010 於 11-2-24 19:01 發表


的士太! 好耐沒見啦, 唔知你仲記唔記得我!

原來你都開始咗療程!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


38#
發表於 11-2-25 07:53 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-24 22:19 發表
我今日m 到呀...都會做第3次的iui...真係希望可以bingo啦...因為只得3次機會咋....
聽日見醫生喇...希望遲d可以谷倒2隻靚蛋啦...嘿嘿.

MimiKwan祝你如願以償,追到個兔B ^v^
我量體溫就應該今日M到,希望約到聽日就見醫生開始IUI啦!緊張ing @@


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


39#
發表於 11-2-25 19:28 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-24 19:54 發表

係呀,我遲啲會見果位係陳志慧醫生,都係因為係中環方便鼠出去睇,嘻嘻!
雞精好燥喎,如果嫌煩不如蟲草丸仲好似穩陣啲!我之前仲特登download "選擇" 雜誌教點揀 (如果你要我send畀你睇,因為要畀幾蚊download),費事食壞C6 XD。如 ...


我都有book咗陳E生呀, 宜家我都仲煩僅應唔應該去好. 28/3 見董E生, 17/4去陳E生. 唉! 董E生點都去架啦! 最慘係嗰兩個期太接近會重叠. 兩個去好似好浪費, 唔低. 有時諗宜家取消陳E生再book係咪好D呢? 哈哈! 我係咪好貪心. 諗住邊個早D揾邊個. 點知搞到一齊來, 如果相距半年至一年就好啦!

好呀! 好呀! 真係麻煩晒你! 我都係咁話, 唔想食壞C6, 似終藥物既野, 真係小心D好.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


40#
發表於 11-2-25 19:35 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-2-24 23:31 發表
你最近點呀 ? 大家一齊努力啦 !

不過我一開始就唔順利喇 ~ 之前同大少傾好, 佢明明都話今個月試一次iui, 點知到我今日開始了, 醫生比咗文件叫我返屋企睇同簽時, 佢唔知係咪比啲文件字眼嚇親, 依家又話不如自己試多 ...


現在努力當中, 28/3第一次見E生. 都唔知點解好期待呢嗰日子. 好似打定輸數咁. 哈哈!

咁你iui現在點算呀?

你之前諗住去公立醫院有冇去呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo