跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 514


21#
發表於 10-10-16 01:18 |只看該作者
我阿囡係4個月當日識轉身,又係成日轉,望少眼都唔得,唯有等佢一食完奶就放佢係搖搖床度,等佢冇得轉


大宅

積分: 1177


22#
發表於 10-10-19 14:29 |只看該作者
小b都4個半月喇, 都未轉身...


洋房

積分: 95


23#
發表於 10-10-21 11:55 |只看該作者
我個囡3個幾月就轉身, 現在有時趴係到訓
有時仲爬來爬去.. 現在放佢係遊戲毯玩要成日睇住佢先得


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


24#
發表於 10-10-21 13:54 |只看該作者
我仔仔都係咁喎, 不過佢有時雙手又會無力頂起自己, 有時又唔知雙手點放好!

原帖由 lalamike 於 10-10-14 11:04 發表
加油啦
我bb好早發力(未夠3個月)
開始反來反去
以為好快會識完全反身啦
點知一直都係反左一半就停低
因為隻手仔撐唔起個人
點知
今朝我放佢落大床
出左房攞d嘢
一返入房佢反身兼撐起喇
果刻真係超感動呀~~~
佢都係4 ...


複式洋房

積分: 245


25#
發表於 10-10-24 21:08 |只看該作者
我個BB3個幾月開始想轉身,但依家4個半月仲未成功自己轉到,要幫佢先轉到.起初佢都好勤力試轉,但呢兩個禮拜好懶唔肯轉,反而好想企,唔通佢以為已經識轉?


大宅

積分: 4139

好媽媽勳章 醒目開學勳章


26#
發表於 10-10-24 22:35 |只看該作者
我個b又係...一放落床就轉身...又唔識轉反個黎....跟住就喊喇....反返好佢之後, 唔夠3秒又係咁....唉........比佢激死


大宅

積分: 4779

畀面勳章


27#
發表於 10-10-24 23:48 |只看該作者
我個b都未識轉身,盈媽個b同我個b同一日出世都已經識轉身喇


男爵府

積分: 7727


28#
發表於 10-10-25 15:49 |只看該作者
我個B4個月零幾日仲未有跡象想轉身(可能太肥, 19磅),我要幫佢打則個身, 佢先可以轉少少, 但佢又係唔識伸隻手出嚟, 所以佢一轉身就喊


大宅

積分: 3708


29#
發表於 10-10-25 16:23 |只看該作者
3個月零28天~轉身抽手成功!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo