單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 819


21#
發表於 10-10-17 23:01 |只看該作者
如果攪, 去市中心新那間麥當勞呀, 大d喎....


伯爵府

積分: 15770


22#
發表於 10-10-17 23:10 |只看該作者
原帖由 skchowkitty 於 10-10-17 23:01 發表
如果攪, 去市中心新那間麥當勞呀, 大d喎....


哈哈!

我湊咗仔仔四年幾! 四年幾前, 我同仔仔返到香港, 第一個認識的朋友就係你......後來才知道, 原來你都有上bk, 都係單親的......應該話: 在我求救之時, 你係全港第一個覆我的!

好對唔住呀....因為好多原因, 你今年的生日, 我冇同你講到生日快樂! 好對唔住呀!

好感慨: 認識你的時候, 你女女講緊係 十一二歲, 而家都十六歲喇. 好感慨......但開心的係, 你的日子, 同我的日子.....都比以前好......

好朋友! 真係真係好掛住你!

我真係好想去到屯門, 同你碰個面, 同你女女講翻聲生日快樂!

[ 本帖最後由 酸棗仁 於 10-10-18 09:00 編輯 ]
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo