原帖由 skchowkitty 於 10-10-17 23:01 發表 
如果攪, 去市中心新那間麥當勞呀, 大d喎....
哈哈!
我湊咗仔仔四年幾! 四年幾前, 我同仔仔返到香港, 第一個認識的朋友就係你......後來才知道, 原來你都有上bk, 都係單親的......應該話: 在我求救之時, 你係全港第一個覆我的!
好對唔住呀....因為好多原因, 你今年的生日, 我冇同你講到生日快樂! 好對唔住呀!
好感慨: 認識你的時候, 你女女講緊係 十一二歲, 而家都十六歲喇. 好感慨......但開心的係, 你的日子, 同我的日子.....都比以前好......
好朋友! 真係真係好掛住你!
我真係好想去到屯門, 同你碰個面, 同你女女講翻聲生日快樂!
[ 本帖最後由 酸棗仁 於 10-10-18 09:00 編輯 ]
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !
恕本人設定為不接受任何PM