夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5874


21#
發表於 05-6-24 23:27 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

對我黎講, 我唔係唔想做呀, 係我老公叫我唔好做咋!:tongue: 所以佢冇得話我唔做野, 佢話o係屋企我唔係完全冇野做的, 要教好d細路, 已經係我既工作。 我老公從來都唔會比面色我睇, 只會話: 唉~~ 鬼叫我前世欠落你地咩

不過講到尾, 唔係做唔做野既問題, 係你老公頂唔頂得住成頭家既問題, 而家公一份婆一份係非常之正常架, 但如果單靠一個人既收入而攪到入不敷支的話, 當然唔做都唔得啦, 而家你要了解既並唔係你老公, 而係屋企既經濟情況是否許可, 睇唔睇面色都係其次。
美甲達人俱樂部私家BlogHERE

Judy's Nail 美甲相集HERE

Judy's Nail Web PageHERE


禁止訪問

積分: 14553


22#
發表於 05-6-25 01:23 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1871


23#
發表於 05-6-30 14:10 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


24#
發表於 05-6-30 14:35 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

唔.... 換轉係我, 我估我零願揀轉工都唔會揀唔做野, 因為有野做少見面兩公婆都會鬧交, 若唔做野自己成日要困住在家裡真係人都癲呀到時鬧交可能會仲多d添呀, 而且自己又無左經濟能力要靠男人. 唔... 我覺得都係濟唔過.

該用戶已被刪除

25#
發表於 05-6-30 16:53 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 111


26#
發表於 05-6-30 17:17 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?


agree !

chingbb 寫道:
我諗我如果忍到都唔會唔做野~因為如果我唔返工,我可能要睇我奶奶面色和可能有好多說話聽
:


子爵府

積分: 10718


27#
發表於 05-6-30 18:50 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我覺得點都要睇佢小小面色的,
例如買MUD野都要比佢FINAL SAY,
(因為係佢比錢架MA)
例如佢放工返黎好勊,
你梗要就佢多D架啦.
不過分別係大家會唔會
常常將$$$掛在口邊LAW.
我地就一向唔講$$
$$$只會係一個行動.


大宅

積分: 2583


28#
發表於 05-7-1 00:59 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

個人啫, 我就唔會啦


洋房

積分: 90


29#
發表於 05-7-1 07:37 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我覺得如果是為了帶小孩, 那不是女的要看男的面色, 是轉過來才對。現在真的不多女生會願意不做工, 全職照顧小孩及家庭。


大宅

積分: 2072


30#
發表於 05-7-1 12:08 |只看該作者

Re: 女人唔做

在我黎講, 做唔做野主要係睇屋企既經濟能力, 而家屋企既經濟能力暫時唔可以比我唔做野。

我諗住等亞仔升小學, 希望可以唔駛做(因為主要睇住D功課, 亞女又升小六)

在我黎講, 我自己比較喜歡做野, 但係而家份工又要返夜(overnight), 假期又冇得放, 今日七月一日要返工, 同屋企人相處既時間, 真係唔多, 但係轉工又唔係咁易, 因為我呢行, 行頭好窄, 我又做左成十幾年, 加上年紀又大, 出去一定搵唔到咁多人工同假期, 所以, 如果我唔做, 一定搵唔到其他野做....

有時真係好悶架, 人地放假你返工, 以前個post連農曆年都要返工.............

唉! 如果唔係因為層"衰"樓, 我一早就可以搵過第二份啦, 起碼重要捱多五年先至供完, 好慘呀 :-( :-( :-( :-(


禁止訪問

積分: 14553


31#
發表於 05-7-1 12:09 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


32#
發表於 05-7-1 12:11 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我覺得唔多唔少都要睇面色, 所以都係唔好咁早退休....
[img align=left]http://www.pau.com.hk/liwood/IMG_0764.gif[/img]Liwood Ma Ma [url=liwood.pau.com.hk/gallery]MyBB Album[/url] [email protected]


洋房

積分: 403


33#
發表於 05-7-1 12:32 |只看該作者

Re: 女人唔做

suilangmui 寫道:
[quote]
mrs_connie 寫道:
我覺得如果是為了帶小孩, 那不是女的要看男的面色, 是轉過來才對。現在真的不多女生會願意不做工, 全職照顧小孩及家庭。


不過男人唔會o甘諗呢.

[/quote]

agree with suilangmui.

女人唔做野唔一定要睇面色, 但男人心底入面始終都會覺得女人唔使出去做野係有著數, 咁已經


大宅

積分: 2015


34#
發表於 05-7-2 12:26 |只看該作者

Re: 女人唔做

老公成日問我幾時搵
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 05-7-2 12:40 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我老公就冇俾面色我睇, 又唔會管制我用錢, 相反仲會成日叫我買嘢, 但奶奶嗰邊就會有啲說話聽, 可能佢唔抵得個仔俾錢人駛啩!


侯爵府

積分: 20423


36#
發表於 05-7-2 13:01 |只看該作者

Re: 女人唔做

我又唔覺要睇咩面色,我只係知道佢娶我返黎
係有責任要照顧我


大宅

積分: 4906


37#
發表於 05-7-2 13:45 |只看該作者

Re: 女人唔做

wing_so 寫道:
我又唔覺要睇咩面色,我只係知道佢娶我返黎
係有責任要照顧我

無錯


洋房

積分: 90


38#
發表於 05-7-2 13:59 |只看該作者

Re: 女人唔做

Sanho 寫道:


agree with suilangmui. ....

而且拋妻棄子既社會壓力好大, 女人保障較大. 今日? 大家話呢?[/quote]

其實我好同意suilangmui及Sanho的說法, 女生始終是要低頭。 :-( :-( :-(


複式洋房

積分: 396


39#
發表於 05-7-2 19:47 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

鴨仔蛋 寫道:
我都好彩老公好林,乜都比我話哂事,10年幾黎都好錫我...
見過d大男人老公.....唉,對一日就谷氣幾次,搞到fd情緒好波動,比我就頂5順..走佬..@@"

我根本不會看上這樣的----大男人.
:-P :wink:


複式洋房

積分: 225


40#
發表於 05-7-2 20:57 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

未必會要睇老公面色既!
但係我有野做個陣我買野豪d爽d!重有阿!有野做開心d架!
[url=]kgraz[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo