跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 130


21#
發表於 10-10-21 17:13 |只看該作者
多謝分享呀!! 真係要食得小心d先得呀!!!

原帖由 kristinecheng 於 10-10-21 16:12 發表
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以 ...


別墅

積分: 955


22#
發表於 10-10-21 17:21 |只看該作者
原帖由 kristinecheng 於 10-10-21 16:12 發表
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以 ...


好得人驚~
我成日買吉之島整好一PACK嗰D沙律食架


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


23#
發表於 10-10-21 17:53 |只看該作者
原帖由 kristinecheng 於 10-10-21 16:12 發表
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以 ...


咁如果食黑醋+olive oil呢? 呢d ok嗎? i mean for 沙律


大宅

積分: 1805


24#
發表於 10-10-22 10:06 |只看該作者
應該okay既,不過都係嗰句,食咩冇所謂,最緊要乾淨衛生﹗

原帖由 依媽媽 於 10-10-21 17:53 發表


咁如果食黑醋+olive oil呢? 呢d ok嗎? i mean for 沙律



複式洋房

積分: 203


25#
發表於 10-10-22 10:19 |只看該作者
我想問大家會唔會有咗之後少少甜都覺得甜得滯?
以前我好鍾意食/飲甜0野, 依家就少少甜都覺得個口好辛苦...


別墅

積分: 955


26#
發表於 10-10-22 14:32 |只看該作者

回覆 1# Potato1220 的文章

我就啱啱同你相反...我勁鐘意食果汁飲糖...我以前唔食架...


複式洋房

積分: 183


27#
發表於 10-10-25 16:39 |只看該作者
我都係呀~
而家冇咁想食甜, 我之前係朱古力&糖精呢ga~

原帖由 Potato1220 於 10-10-22 10:19 發表
我想問大家會唔會有咗之後少少甜都覺得甜得滯?
以前我好鍾意食/飲甜0野, 依家就少少甜都覺得個口好辛苦...


大宅

積分: 1299


28#
發表於 10-10-25 17:05 |只看該作者
same same!!!
can't eat sweet things now!!!



原帖由 Potato1220 於 10-10-22 10:19 發表
我想問大家會唔會有咗之後少少甜都覺得甜得滯?
以前我好鍾意食/飲甜0野, 依家就少少甜都覺得個口好辛苦...
BB你要健健康康啊!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo