夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8425


21#
發表於 05-6-29 11:48 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

當佢飲醉酒, 醉到一pat屎, 就覺得好後悔 :tongue:
隋心而行


男爵府

積分: 7711


22#
發表於 05-6-29 19:07 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

yammyma

多謝你0既關心.

今朝已經做完手術, 而家已經係屋企休養緊.

我同我hb都曾經考慮過搵多個醫生睇0下先至再決定.

但係因為擒日個醫生幫我0地周圍照得好清楚, 都搵唔到個bb, 個水囊裡面淨係得0的水.所以迫於無奈都係要做手術.
違規簽名-超版代刪


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 05-6-29 19:16 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

後悔都冇用, 因為我已經~~~~~~~~人老珠黃!!


haha, 講下笑咋, 其實都冇話後唔後悔既, 條路係自己行出黎既, 點都要行埋落去架啦, so far, 呢十幾年都叫做無風無浪, 希望都係無風無浪咁過埋下半世啦!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 4605


24#
發表於 05-6-29 19:28 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

hihicathk,

Take care!而家最重要係養好身子.

yammyma

[img align=left]http://www.dchome.net/emote/icon/548.gif[/img]


大宅

積分: 3773


25#
發表於 05-6-30 16:16 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

leewu
當佢飲醉酒, 醉到一pat屎, 就覺得好後悔 :tongue:

哈哈, 我都係一到跑馬或者有波賭既時候, 就真係好後悔啦...


男爵府

積分: 5226


26#
發表於 05-6-30 16:43 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

有小小啦, 不過係鬧交個陣, 如果佢對我好又無鬧交個陣我無後悔o家


複式洋房

積分: 283


27#
發表於 05-7-1 22:46 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

quote: "我想下一世都嫁比佢呀"

he he, me too! We're "happy together" all the time except for times that hits issues about 99!! hate it,


大宅

積分: 4468


28#
發表於 05-7-1 23:06 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

一d都無~

根本世界上不可能再有一個人會那麼遷就我,每日返工己經好辛苦,現在我有了bb,還要每晚接我放工!!


子爵府

積分: 13356


29#
發表於 05-7-1 23:07 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

一d都無呀....
[img align=left]http://www.pau.com.hk/liwood/IMG_0764.gif[/img]Liwood Ma Ma [url=liwood.pau.com.hk/gallery]MyBB Album[/url] [email protected]


禁止訪問

積分: 370


30#
發表於 05-7-2 00:17 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14553


31#
發表於 05-7-2 00:34 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 248


32#
發表於 05-7-2 01:14 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

鬧交個陣咪有囉 ! 不過都系一時之氣, 我覺得人無完美,
自己都唔系好好啦
ivy :-x         耶穌愛您


子爵府

積分: 14692


33#
發表於 05-7-2 02:31 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

融融 寫道:
有小小啦, 不過係鬧交個陣, 如果佢對我好又無鬧交個陣我無後悔o家


me too


侯爵府

積分: 23679


34#
發表於 05-7-2 02:47 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

無後悔過,因佢一直都對我好好!!


男爵府

積分: 7711


35#
發表於 05-7-2 09:50 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

自從我係星期三做完手術係屋企休養, 奶奶同老公咩都唔我做, 所有起居飲食都由佢0地兩個照顧晒.

好多謝佢0地....
違規簽名-超版代刪


洋房

積分: 64


36#
發表於 05-7-2 10:02 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

無後悔過, 由結婚到現在都無後悔過,因我知佢好愛我,
而我都好愛佢, 只係有時有d想法唔同時就會吵架!
不過, 我都係咁愛佢, 無後悔過!!直到永遠.........


大宅

積分: 4906


37#
發表於 05-7-2 13:50 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

無得後悔,阿媽話鬼叫我嫁佢. :-(


大宅

積分: 4605


38#
發表於 05-7-2 13:55 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

曾經有過後悔,而家已經無再咁諗喇!
[img align=left]http://www.dchome.net/emote/icon/548.gif[/img]


大宅

積分: 2015


39#
發表於 05-7-2 16:18 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

有後悔,
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 2899

好媽媽勳章


40#
發表於 05-7-2 16:39 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

:-( 後悔到不得了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo