跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 724


21#
發表於 10-11-8 14:27 |只看該作者
原帖由 laban_sh 於 10-11-8 13:53 發表
我仔仔都讀緊n班,8月開學到而家,我唔知算唔算學得多野,無比較過,但有學到野,eg英文國語1~10,好多英文國語歌,日日係屋企唱唔停做埋動作,一d英文字sit down,standup,thank you very much,no,yes,no way等等,重有些我唔計,因為我 ...


miss"鍊"住個口黎迫佢食野>>> 咁恐怖!!!

我去左安基司 interview, in 完仲係學校行左個圈, 感覺舒服, 當然校舍冇得同英藝比, 英藝真係大好多好多!!

讀左 n 班唔啱仲有得轉既, 最緊要小朋友返學開心, 因為咁先容易學到野ma.....


大宅

積分: 2700


22#
發表於 10-11-8 15:49 |只看該作者
我对讀幼稚園的期望唔高, 唔想小朋友讀一間太大pressure的學校, 唔想個課程太深, 只想佢有個開開心心的環境比佢陪養对讀書的興趣.

安基司 -- 我最prefer的. 我会幫佢報國際班因為3yr以下的小朋友我唔想佢守多discipline, 咁讀國際班会好d, 太多discipline, 会防礙佢explosure

明雅 -- interview印象唔好, 問一d好result-oriented的問題: 識唔識自己食飯/介咗diapers未/識唔識自己飲水, 好似要求过高, 同埋佢k2要開始dictation, 我唔想

救世軍 -- 好傳統的香港學校, 好多discipline




原帖由 regfong 於 10-11-8 07:42 發表
可否說出你對這三校的感覺?


複式洋房

積分: 455


23#
發表於 10-11-9 00:47 |只看該作者
我個人都認為小朋友返學返得開心係好重要,就算係入到間所謂好出名GE名校,但讀得唔開心就會變得無意義, N班只係預俾小朋友預早適應返校,如果教學內容太深,可能令小朋友產生恐懼,變得唔想返學,對日後學習可能影響好大呢~

我都希望我BB可以入到安基司,但BB係12月出世,係細仔,interview個日狀態又不太好,我諗入到機會到好微丫.....
有無媽媽知道,細仔入安基司機會大唔大呢?


水晶宮

積分: 61738

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 10-11-9 07:28 |只看該作者

回復 23# arktos 的帖子

我仔仔係12月尾細仔。

唔駛擔心,大細仔都有機會既,不過一間學校名額有限,一定會有人入唔到嘛。Relax d 等結果,可能會喜出望外呢!


複式洋房

積分: 455


25#
發表於 10-11-9 09:55 |只看該作者

回復 24# YuYuMother 的帖子

咁你仔仔係唔係讀下午校?


複式洋房

積分: 396


26#
發表於 10-11-9 10:06 |只看該作者

回復 1# arktos 的帖子

我之前問過負校長,,,佢話細仔都無問題,,,但多數都會讀下就班,,,可以集中d照顧


複式洋房

積分: 455


27#
發表於 10-11-9 15:04 |只看該作者

回覆 26# edithmanhk 的文章

好心急想知BB入唔入到呀~
如果有媽媽收到信,記住post上黎呀~


複式洋房

積分: 129


28#
發表於 10-11-9 21:12 |只看該作者
剛剛回家收到了英藝的取錄信, 收咗仔仔上午班, 佢係9月出世的細仔, 但我都會等埋安基司結果才決定...


複式洋房

積分: 396


29#
發表於 10-11-10 09:35 |只看該作者
係唔係會12/11係學校公佈, 因為我住得好近可以親自去睇快d,,,,希望大家囝囝囡囡到時可以做同學仔


別墅

積分: 724


30#
發表於 10-11-10 11:51 |只看該作者
係呀, 12 號就會貼出黎
我都會搵人幫我睇!!!


大宅

積分: 2630

畀面勳章


31#
發表於 10-11-10 23:45 |只看該作者
細仔/女都收架 ... 我個女0811, 上年呢個時間in, 收咗. 下年二月插班讀N 國際班 ...


大宅

積分: 3930


32#
發表於 10-11-11 00:55 |只看該作者
我未收到信吖 好擔心吖


複式洋房

積分: 455


33#
發表於 10-11-11 01:17 |只看該作者

回覆 32# 淋魚魚 的文章

我日日都等郵差派信,但日日都失望...


複式洋房

積分: 455


34#
發表於 10-11-11 01:19 |只看該作者

回覆 31# BallBall417 的文章

會唔會國際班易入D呢?
你女女11月,但我仔仔12月呀,會唔會收左D大先收D細呢?


複式洋房

積分: 396


35#
發表於 10-11-11 09:59 |只看該作者
你地知唔知聽日幾點公佈,,,我可以返工前幫你地睇下


複式洋房

積分: 129


36#
發表於 10-11-11 10:08 |只看該作者
剛剛打咗去學校問, 明天8:30可以入學校睇結果...取錄信也會於明天寄出..


複式洋房

積分: 396


37#
發表於 10-11-11 10:36 |只看該作者
原帖由 tjin 於 10-11-11 10:08 發表
剛剛打咗去學校問, 明天8:30可以入學校睇結果...取錄信也會於明天寄出..


thx,甘我聽日8:30去睇,,,如果需要我可以幫大家睇,,,我約9:30到覆你地


複式洋房

積分: 455


38#
發表於 10-11-11 11:46 |只看該作者
我聽日都會8:30去睇,好心急呀,唔知入唔入到,希望大家ge仔仔女女可以做同學仔啦~
Good Luck Everybody~


複式洋房

積分: 129


39#
發表於 10-11-11 12:05 |只看該作者
我都會8:30去睇結果, 剛剛同公司講咗明天晏d返, 但我信心不大, 因為仔仔interview果日表現唔好..大家都good luck la..


複式洋房

積分: 455


40#
發表於 10-11-11 12:12 |只看該作者

回覆 39# tjin 的文章

你仔仔幾大呀?
in N班家係K1?
我仔仔個日狀態都唔多好,因為佢果陣想瞓覺,同埋佢係12月細仔,咩都唔識.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo