懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6732


21#
發表於 10-11-20 18:12 |只看該作者
原帖由 chilleylok 於 10-11-16 23:29 發表
你地講緊qv cream 係咪雪花膏,o係藥房大約買$120嗰隻呀?

係呀,寫住QV CREAM的,元朗賣$115,不過大樽賣$185抵用D


大宅

積分: 2090


22#
發表於 10-11-21 18:34 |只看該作者
我用緊johnson


大宅

積分: 2336


23#
發表於 10-11-21 22:24 |只看該作者
我今日喺藥房買咗QV cream(雪花霜)喇,佢寫住Repair Dry Skin,唔知買得啱唔啱呢?另外,我呢支係100g,$66,見到另一盒好大嘅$180,但就冇見到樓上所講$115呢個價錢啵.


大宅

積分: 2336


24#
發表於 10-11-21 22:29 |只看該作者
原帖由 tai_man 於 10-11-20 16:51 發表
我用緊果隻QV係寫住for kids架(好似係近年先出), 質地好似lotion咁, , 個盒係紅紅藍藍咁(有個好似八爪魚既卡通圖案), 支cream個款係好似牙膏咁.....真係幾好用 ...


請問你小朋友幾大啊?我今日喺藥房都見到QV kids,初時都諗住買佢,點知藥房個人話呢隻係俾2歲以上嘅小朋友用,因為裏面加咗維它命E,怕BB用會容易過敏,所以介紹咗我買original嗰隻.(我都唔知真唔真,不過諗落佢係寫kids而唔係babies,可能有D道理)


男爵府

積分: 5999


25#
發表於 10-11-21 22:59 |只看該作者
我個bb五個月架咋, 呢隻係我帶bb去睇醫生既時候, 醫生叫我用架, 我都有問佢應該用original果隻定係用呢隻, 佢就叫我用呢隻


大宅

積分: 2336


26#
發表於 10-11-22 01:24 |只看該作者
原帖由 tai_man 於 10-11-21 22:59 發表
我個bb五個月架咋, 呢隻係我帶bb去睇醫生既時候, 醫生叫我用架, 我都有問佢應該用original果隻定係用呢隻, 佢就叫我用呢隻


我諗BB用過冇問題就得喇!藥房嗰個人個BB都係用緊kids(4個月大),佢仲話好好用添,又話同好貴嗰D日本牌子(阿B哥)冇乜分別!只係後來有個客打去QV問,先至知道kids原意係俾大D嘅小朋友用,因為加咗維它命E...anyway,呢D都係一個聽一個返嚟,唔知真假,總之醫生都話可以就OK啦.

[ 本帖最後由 Ines_B 於 10-11-22 01:26 編輯 ]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo