跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2189


21#
發表於 10-12-3 16:20 |只看該作者
我wk 34
重左30 lbs 但bb 只有 4.7lbs
我想bb 重d 可以點
因為我開刀,wk 38 就生
Dr 話bb 最多6lbs ><


大宅

積分: 1531


22#
發表於 10-12-3 17:59 |只看該作者
我腋下都係生左幾粒類似淋巴核既野, 醫生寫紙叫我去照ultrasound, 不過我懶無去, 因為又唔痕又唔痛, 又無乜奇怪感覺, 所以都係等生完b先算.

睇完咁多媽媽既分享, 我開始擔心自己重得太多....都唔明點解今個月重左成3kg, 到底我食左d乜?? mouth:


複式洋房

積分: 390


23#
發表於 10-12-4 11:23 |只看該作者
你地個肚吋數好似大過我甘多既....我32wk,36.5吋,keep住兩個幾三個星期都冇大過><係味唔正常丫!我見呢度d mami好似冇甘細既...係咪我唔長胎呢.....><


大宅

積分: 2920


24#
發表於 10-12-4 19:28 |只看該作者
我31週去檢查果陣就120磅, bb就3.5磅, 係女, 中細碼b,因為我大仔果時37週就生左喇, 所以得5.6磅, 係就係輕磅左d, 不過勁易生, 又唔係好痛~~不過我驚呢個都係會早, 因為醫生話第一個早, 第二個都有機會係早, 而今次我就想最好bb重番少少, 最好見6磅啦~ 如果計佢又係37週出, 就追唔切, 所以我都諗住食下雞蛋, 飲下奶(之前飲唔倒奶), 谷一谷~~


禁止訪問

積分: 1010


25#
發表於 10-12-6 01:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 802


26#
發表於 10-12-7 15:47 |只看該作者
原帖由 crow 於 10-12-6 01:24 發表


可能係啦,我好古怪架多咗兩個假乳頭係液下近胸位置,好細粒咁,周圍又有D發黑,真係R哂頭.


我都係呀!!exactly一樣! 生o係兩邊腋下個小蝦餃位囉. 上次去QE做產檢時check埋, 佢話係副乳頭. 冇問題的, 佢話好多媽媽都會有. 之後生完bb , 佢會自己變番肉色的, 之後就唔覺眼架啦. 姑娘話係天生的, 只係之前未有bb, 佢只係一粒肉地, 唔起眼o既野, 一旦有bb, 就會變色同變樣囉. 有o的人生o係腋下, 有o的人會生o係個肚皮, 好難講的.

同埋第日谷奶, o個個位都可能會有少少漏的情況架.

我問佢, 咁谷奶咪會痛多2個位囉, hahahaha. 佢話唔會的, 因為谷奶時, 成個胸都痛, 都分唔到係邊度痛了...


複式洋房

積分: 324


27#
發表於 10-12-9 01:32 |只看該作者
我而家都32w4d啦, 重左36磅喇, 肚都43'', 不過好彩手腳冇腫, 但個人行得好辛苦....醫生話bb應該有4磅多d, 希望出世7磅左右就夠啦, 太大好難生啊!!


大宅

積分: 2336


28#
發表於 10-12-11 00:00 |只看該作者
36W,BB有6磅喇!希望可以撐到尾,BB出世有7.5磅啦!


男爵府

積分: 6575


29#
發表於 10-12-11 10:55 |只看該作者
好唔開心 ,尋日去照超聲波,亞B而家36w5d,只得2.3kg,醫生話足月出世都係得6磅多d...係最細個批bb,細左3weeks,唉!仲要佢個頭已經落左5份2,可能未夠40週就出世!而家唯有早午晚3餐都飲鮮奶,希望谷肥亞B!!我自己肥左接近30磅,但亞B都唔肥,唔明~~


大宅

積分: 4783

畀面勳章


30#
發表於 10-12-11 11:33 |只看該作者
I'm now 35wk. Gain 14kg and BB is now 5lb+

Gain too much weight la


大宅

積分: 1130


31#
發表於 10-12-11 11:37 |只看該作者
我岩岩36w2d, bb已經有6.45磅啦, 醫生見到bb個頭仔都落左去, 如果要生, 而家都生得架啦. 佢唔講哩句都無咁驚, 講完之後真係開始緊張, 我仲有一個星期先放假, 係都比我安頓好哂d野先啦.


別墅

積分: 995


32#
發表於 10-12-11 11:41 |只看該作者
唔好唔開心,醫生都係用超聲波計肚圍估bb體重. 我第一胎醫生話我個bb有7磅(37週幾), 到生咗出嚟有7磅9(38週幾), 醫生話我個bb係35週有6磅, 咁我會自己加多半磅上去..

原帖由 cherrylui28 於 10-12-11 10:55 發表
好唔開心 ,尋日去照超聲波,亞B而家36w5d,只得2.3kg,醫生話足月出世都係得6磅多d...係最細個批bb,細左3weeks,唉!仲要佢個頭已經落左5份2,可能未夠40週就出世!而家唯有早午晚3餐都飲鮮奶,希望谷肥亞B!!我自己 ...


大宅

積分: 2189


33#
發表於 10-12-11 12:55 |只看該作者

回覆 29# cherrylui28 的文章

我同你好似呀
係wk34, 醫生話bb得4.7lbs...出世只係六磅多d...
我自己就重左30lbs..
唉....


大宅

積分: 4855


34#
發表於 10-12-11 21:47 |只看該作者
之前有mama放左個網係睇磅數..但我唔識睇吖~
我只係跟照聲波嗰個數據自己除...
1 lb =454g


大宅

積分: 4558


35#
發表於 10-12-14 20:14 |只看該作者
昨天33W3去睇C+, BB估有5lb 7oz, 仍係100個排75,醫生希望我係40w之前生,因為若到40w才生會過8lb, 會好難生(我去政府),
我自己就重左17 lbs啦,我已經覺得好多, 大脾都唔知係肥定腫左d啦.


大宅

積分: 1531


36#
發表於 10-12-15 16:41 |只看該作者
我反而想bb個頭快d落去. 醫生話我個b而家仲係o係好高位置, 可能過左預產期都未生得 .
唔知點先可以令阿b個頭落得快d呢?


原帖由 cherrylui28 於 10-12-11 10:55 發表
好唔開心 ,尋日去照超聲波,亞B而家36w5d,只得2.3kg,醫生話足月出世都係得6磅多d...係最細個批bb,細左3weeks,唉!仲要佢個頭已經落左5份2,可能未夠40週就出世!而家唯有早午晚3餐都飲鮮奶,希望谷肥亞B!!我自己 ...


大宅

積分: 1950


37#
發表於 10-12-15 17:00 |只看該作者
人地話行多d 快d 生呀!
我自己就因為一d 原因唔想咁快生 最遲一個星期tim呀.


原帖由 babyfifi 於 10-12-15 16:41 發表
我反而想bb個頭快d落去. 醫生話我個b而家仲係o係好高位置, 可能過左預產期都未生得 .
唔知點先可以令阿b個頭落得快d呢?


大宅

積分: 3468


38#
發表於 10-12-15 18:26 |只看該作者
今日check o左o拉!
阿b 34week3 4.84磅!
中size b!
照完佢老豆即刻要我食多d野= =
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


男爵府

積分: 5195


39#
發表於 10-12-21 18:46 |只看該作者
35W, BB重2498g
E生話中細B, KEEP住既話,
會容易生喎.


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 10-12-21 19:09 |只看該作者
35w 亞b得4lb10oz, 細碼b
我已經肥左25lb, 仲好好胃口, 比以前食多好多, 好驚食大個胃之後唔知點算 -_-

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo