自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 26003

醒目開學勳章


21#
發表於 10-12-7 18:25 |只看該作者
原帖由 ky1024 於 10-12-7 07:33 發表



2年後先知?
我想試下去問shop manager,
但係都係驚俾佢灑走..
不是2年後才知,是當時知道己過了一個月, 現在放在家已有2年當記念自己的大意


別墅

積分: 790


22#
發表於 10-12-7 23:00 |只看該作者
原帖由 bbcool 於 10-12-7 18:25 發表
不是2年後才知,是當時知道己過了一個月, 現在放在家已有2年當記念自己的大意



o~too bad...
俾我我會撕o左佢..
廢是肉痛


大宅

積分: 1031


23#
發表於 10-12-8 08:31 |只看該作者
唔洗驚, 你寫信去CS啦, 佢一定換俾你.
我已經試過兩次, 兩次佢都肯換.


別墅

積分: 790


24#
發表於 10-12-9 13:21 |只看該作者
原帖由 gonegone 於 10-12-8 08:31 發表
唔洗驚, 你寫信去CS啦, 佢一定換俾你.
我已經試過兩次, 兩次佢都肯換.



佢叫我fax去先~
等cs批 wo..


大宅

積分: 2258


25#
發表於 10-12-9 13:29 |只看該作者
我最近揾番張今年六月到期的聖XX餅咭, 店員都比我換呀, 佢仲話叫我快啲用埋, 因為過咗期

原帖由 焯媽媽 於 10-12-6 23:27 發表


我d聖xx餅咭, 都有幾張過左期, 好傷心...

我真係好怕d禮券, 1-2年就到期..


別墅

積分: 790


26#
發表於 10-12-13 13:42 |只看該作者
cs又話會打o黎~仲未收到電話啊..點算....


民房

積分: 1


27#
發表於 10-12-30 15:03 |只看該作者
睇完你地的留言,我上星期寫左信去百佳,要求換過期coupon, 今日剛收到CS電話, 佢話唔可以換. 我話有朋友之前都換到, 佢話要提供個case俾佢check.有冇人可以幫我呀.我已要求同經理講,佢話唔可以幫我呀. 真係好激氣, 我有成HK$700coupon.
原帖由 gonegone 於 10-12-8 08:31 發表
唔洗驚, 你寫信去CS啦, 佢一定換俾你.
我已經試過兩次, 兩次佢都肯換.


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 10-12-30 20:36 |只看該作者
原帖由 ANN222 於 10-12-7 13:58 發表


我有超群餅咭~~~~~


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 10-12-30 21:35 |只看該作者
原帖由 ANN222 於 10-12-7 13:58 發表


我有超群餅咭~~~~~


絕版喎 ~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo