影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 10-12-9 12:38 |只看該作者
原帖由 jasonhelen 於 10-12-9 12:17 發表
其實twitter 點樣開 account,我都唔知點做

http://twitter.com

即係微博咁,其實微博就係抄twitter既,你地要搵人follow,咁佢update咩status就睇到囉

韓國好多artist都用twitter,2AM 四個傻仔簡直就係長捕啦


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


22#
發表於 10-12-9 12:56 |只看該作者
原帖由 jasonhelen 於 10-12-9 12:17 發表
其實twitter 點樣開 account,我都唔知點做

我都唔知...我都無開到...


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


23#
發表於 10-12-9 13:03 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-9 12:38 發表

http://twitter.com

即係微博咁,其實微博就係抄twitter既,你地要搵人follow,咁佢update咩status就睇到囉

韓國好多artist都用twitter,2AM 四個傻仔簡直就係長捕啦 ...


等我又開返個a/c 試下先...


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


24#
發表於 10-12-9 13:11 |只看該作者
開左啦...唔識玩...mouth: mouth:

我個名 tracyfo


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


25#
發表於 10-12-9 13:45 |只看該作者
twitter 我唔開啦~
我有微博已經好夠,
而家好多時我都係在 微博搵碩碩 news~
百度貼吧都少左去啦~
而且twitter有 顧問,
留返俾 顧問幫我地 搵 news 啦~


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 10-12-9 13:54 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-9 13:11 發表
開左啦...唔識玩...mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" />

我個名 tracyfo

我搵唔到你喎,不如你follow我啦
http://twitter.com/haileymama


複式洋房

積分: 193


27#
發表於 10-12-9 14:16 |只看該作者
我都有twitter,但都係唔多識用...我都估唔倒韓國咁多人用twitter,朴信惠都係經常update twitter


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


28#
發表於 10-12-9 14:29 |只看該作者
原帖由 kayzee 於 10-12-9 14:16 發表
我都有twitter,但都係唔多識用...我都估唔倒韓國咁多人用twitter,朴信惠都係經常update twitter


我都0係微博成日見到 朴 MM d fans 不停 follow 佢在 twitter既 msg 呢~


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 10-12-9 14:29 |只看該作者
原帖由 kayzee 於 10-12-9 14:16 發表
我都有twitter,但都係唔多識用...我都估唔倒韓國咁多人用twitter,朴信惠都係經常update twitter
以我所知,韓國藝人都有7/8成用緊twitter,特別係後生果班就更加


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 10-12-9 14:31 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-9 13:45 發表
twitter 我唔開啦~
我有微博已經好夠,
而家好多時我都係在 微博搵碩碩 news~
百度貼吧都少左去啦~
而且twitter有 顧問,
留返俾 顧問幫我地 搵 news 啦~

我反而唔多去微博,見到d簡體字覺得好頭痛


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


31#
發表於 10-12-9 14:57 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-9 14:29 發表
以我所知,韓國藝人都有7/8成用緊twitter,特別係後生果班就更加


全都係韓文...唔識睇...mouth:


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


32#
發表於 10-12-9 15:30 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-9 14:31 發表

我反而唔多去微博,見到d簡體字覺得好頭痛



我去 微博是因為可以 直接 copy d 圖過黎,
唔駛好似 百度咁,
要 save低, 再擺上 blog ,
先至可以 copy 過黎咁煩~


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 10-12-9 15:47 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-9 14:57 發表


全都係韓文...唔識睇...mouth:mouth:" />
你用iPhone apps果個twitter啦,有翻譯架,不過都係譯到唔清唔楚架喇mouth: 但係好過唔知佢講乜囉


侯爵府

積分: 21308


34#
發表於 10-12-9 16:00 |只看該作者
報到


男爵府

積分: 8811


35#
發表於 10-12-9 16:36 |只看該作者
我岩岩都開左個 A/C...
原帖由 haileymama 於 10-12-9 15:47 發表
你用iPhone apps果個twitter啦,有翻譯架,不過都係譯到唔清唔楚架喇mouth: 但係好過唔知佢講乜囉


侯爵府

積分: 21308


36#
發表於 10-12-9 19:48 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-9 10:51 發表
2010-12-9 twitter更新

皆さんから頂いたメッセージカードをファイルにして、本日事務所にお届け〜!
(譯:大家送來的message card,今天來到事務所了)
http://yfrog.com/gzd0dcj:iphone


モチロン‼フォトモザイクと ...

顧問,點解咁覺得既


侯爵府

積分: 21308


37#
發表於 10-12-9 19:49 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-9 10:52 發表
早晨,
來送早點給大家~


我要回禮


侯爵府

積分: 21308


38#
發表於 10-12-9 19:51 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-9 13:03 發表


等我又開返個a/c 試下先...


我都開左,follow me pls

漏左名添,我係zukisukisan

[ 本帖最後由 zukisan 於 10-12-9 19:53 編輯 ]


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


39#
發表於 10-12-9 20:17 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-9 19:48 發表

顧問,點解咁覺得既

有時呢,就以一個fans既口吻咁講野,但係呢,有時講果d野,又好似係碩碩本身咁
而且之前碩碩的而且確係親自用過呢個a/c黎發up風,再加上,佢又識日文喎,所以搞到我好混亂


侯爵府

積分: 21308


40#
發表於 10-12-9 21:15 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-9 20:17 發表

有時呢,就以一個fans既口吻咁講野,但係呢,有時講果d野,又好似係碩碩本身咁
而且之前碩碩的而且確係親自用過呢個a/c黎發up風,再加上,佢又識日文喎,所以搞到我好混亂 ...


哦哦~原來碩碩識日文架,好叻果d?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo