立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67068
原帖由 jasonhelen 於 10-12-9 12:17 發表 其實twitter 點樣開 account,我都唔知點做
伯爵府
積分: 15455
原帖由 haileymama 於 10-12-9 12:38 發表 http://twitter.com 即係微博咁,其實微博就係抄twitter既,你地要搵人follow,咁佢update咩status就睇到囉 韓國好多artist都用twitter,2AM 四個傻仔簡直就係長捕啦 ...
男爵府
積分: 9053
原帖由 tracyfo 於 10-12-9 13:11 發表 開左啦...唔識玩...mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" /> 我個名 tracyfo
複式洋房
積分: 193
原帖由 kayzee 於 10-12-9 14:16 發表 我都有twitter,但都係唔多識用...我都估唔倒韓國咁多人用twitter,朴信惠都係經常update twitter
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-9 13:45 發表 twitter 我唔開啦~ 我有微博已經好夠, 而家好多時我都係在 微博搵碩碩 news~ 百度貼吧都少左去啦~ 而且twitter有 顧問, 留返俾 顧問幫我地 搵 news 啦~
原帖由 haileymama 於 10-12-9 14:29 發表 以我所知,韓國藝人都有7/8成用緊twitter,特別係後生果班就更加
原帖由 haileymama 於 10-12-9 14:31 發表 我反而唔多去微博,見到d簡體字覺得好頭痛
原帖由 tracyfo 於 10-12-9 14:57 發表 全都係韓文...唔識睇...mouth:mouth:" />
侯爵府
積分: 21308
積分: 8811
原帖由 haileymama 於 10-12-9 15:47 發表 你用iPhone apps果個twitter啦,有翻譯架,不過都係譯到唔清唔楚架喇mouth: 但係好過唔知佢講乜囉
原帖由 haileymama 於 10-12-9 10:51 發表 2010-12-9 twitter更新 皆さんから頂いたメッセージカードをファイルにして、本日事務所にお届け〜! (譯:大家送來的message card,今天來到事務所了) http://yfrog.com/gzd0dcj:iphone モチロン‼フォトモザイクと ...
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-9 10:52 發表 早晨, 來送早點給大家~
原帖由 tracyfo 於 10-12-9 13:03 發表 等我又開返個a/c 試下先...
原帖由 zukisan 於 10-12-9 19:48 發表 顧問,點解咁覺得既
原帖由 haileymama 於 10-12-9 20:17 發表 有時呢,就以一個fans既口吻咁講野,但係呢,有時講果d野,又好似係碩碩本身咁 而且之前碩碩的而且確係親自用過呢個a/c黎發up風,再加上,佢又識日文喎,所以搞到我好混亂 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy