潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2205


21#
發表於 05-8-4 17:31 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Darrenma

真係咁抵? 唔該send 個地址俾我呀,

thank you :-P


民房

積分: 34


22#
發表於 05-8-4 17:33 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

I want to know the address too, PM me pls.thx
Darrenma 寫道:
Hi 2hmama,

請Check PM.


複式洋房

積分: 227


23#
發表於 05-8-8 13:32 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Hi LuMa & gracx,

Please check your PM.


大宅

積分: 1075


24#
發表於 05-8-8 14:08 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Darrenma

Pls PM the details for me. Thanks.


複式洋房

積分: 227


25#
發表於 05-8-8 18:09 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Hi AveryMak,

Please check your PM.


民房

積分: 34


26#
發表於 05-8-10 17:18 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Darrenma ,

Pls also Pm the detail to me, Thanks.

Darrenma 寫道:
我都係呀,
我响一間鋪買左一對鞋(jelly Bean),一條Jean, 一件針織外套,四件日本牌子靚衫,都不過$1200吖!


複式洋房

積分: 133


27#
發表於 05-8-10 21:22 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

I want to know 2, pls pm me also
Thanks~~~~~


民房

積分: 98


28#
發表於 05-8-11 11:27 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Hi Darrenma,

I want to know too. Pls PM to me. Many thansk!


Darrenma 寫道:
我都係呀,
我响一間鋪買左一對鞋(jelly Bean),一條Jean, 一件針織外套,四件日本牌子靚衫,都不過$1200吖!


複式洋房

積分: 227


29#
發表於 05-8-11 16:17 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Dear all,

Please check PM.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo