自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


21#
發表於 10-12-29 23:25 |只看該作者
題外話, 如果浴室的門腳開始被水浸爛, 點做好??? 怕遲到波及門口的油木地板.

俾我一定裝浴屏. 我唔鍾意浴簾, 用左等於無用.


男爵府

積分: 6410

好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 10-12-29 23:39 |只看該作者
我自己試過租一個單位是企缸加浴簾,冬天好凍時沖涼,D風一吹,張浴簾就會郁,然後痴住個身,好鬼凍,重有就算沖之前已經整好張簾,D風一吹就走位,跟住D水好容易會整濕個地下,沖完涼重要抹地,好麻煩.同埋我睇咁多樓,如果整溶屏,會感覺靚D,會令我增加想租間屋既分數,以上意見,唔知幫唔幫倒你^^


大宅

積分: 1441


23#
發表於 10-12-29 23:39 |只看該作者
用透明或白色或棕色的玻璃膠吧,我也有這樣的情況,


在幾個星期前在五金店買了一支牙膏狀(不用其他工


具,非常方便)的玻璃膠擠進了門隙中。


原帖由 莎莎莉莉 於 10-12-29 23:25 發表
題外話, 如果浴室的門腳開始被水浸爛, 點做好??? 怕遲到波及門口的油木地板.

俾我一定裝浴屏. 我唔鍾意浴簾, 用左等於無用.


大宅

積分: 1441


24#
發表於 10-12-29 23:41 |只看該作者


原帖由 garfield2201 於 10-12-29 23:39 發表
我自己試過租一個單位是企缸加浴簾,冬天好凍時沖涼,D風一吹,張浴簾就會郁,然後痴住個身,好鬼凍,重有就算沖之前已經整好張簾,D風一吹就走位,跟住D水好容易會整濕個地下,沖完涼重要抹地,好麻煩.同埋我睇咁多樓,如果整 ...


禁止訪問

積分: 9249

醒目開學勳章


25#
發表於 10-12-29 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15080


26#
發表於 10-12-29 23:50 |只看該作者
我也是用水泥鋪的,但請問曲尺的浴簾(即L形)的會不會更容易漏水呢?


原帖由 一一一 於 10-12-29 23:44 發表
我屋企都是由浴缸改企剛,但不是買現成企缸,是用水泥鋪斜斜地地台方便去水,然後圍邊是加高了一點,加上浴簾,剛剛可以把浴簾腳封好,水唔會射出來,其實真係浴簾真係好D,因為屏封好易拉多兩拉就要換,最多你比埋浴簾佢啦! ...


伯爵府

積分: 15080


27#
發表於 10-12-29 23:52 |只看該作者
我真的沒想過會貼身啊!


原帖由 garfield2201 於 10-12-29 23:39 發表
我自己試過租一個單位是企缸加浴簾,冬天好凍時沖涼,D風一吹,張浴簾就會郁,然後痴住個身,好鬼凍,重有就算沖之前已經整好張簾,D風一吹就走位,跟住D水好容易會整濕個地下,沖完涼重要抹地,好麻煩.同埋我睇咁多樓,如果整 ...


男爵府

積分: 6410

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 10-12-29 23:58 |只看該作者
唔好意思,好似嚇親人,這是我真實的體驗,不過可能是那個業主用平人工平料整個企缸,側邊做得太淺,所以D水容易漏出來,加上我們怕空氣唔流通,所以沖涼一定會開窗,所以咁貼身,haha......


侯爵府

積分: 23064


29#
發表於 10-12-30 00:48 |只看該作者
原帖由 garfield2201 於 10-12-29 23:39 發表
我自己試過租一個單位是企缸加浴簾,冬天好凍時沖涼,D風一吹,張浴簾就會郁,然後痴住個身,好鬼凍,重有就算沖之前已經整好張簾,D風一吹就走位,跟住D水好容易會整濕個地下,沖完涼重要抹地,好麻煩.同埋我睇咁多樓,如果整 ...
你形容好生動, 真係唸起都覺得涷同麻煩惱!


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


30#
發表於 10-12-30 01:02 |只看該作者
$1800 抵喎!裝左唔怕四圍係水嘛!
我聖誕前剛訂左套新浴屏,
連拆舊既同換套新要$2860。

[ 本帖最後由 麟媽媽 於 10-12-30 01:11 編輯 ]


版主

積分: 81032

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


31#
發表於 10-12-30 01:26 |只看該作者

回覆 15# hkaa 的文章

點解咁平
生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 10-12-30 01:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 10-12-30 10:34 |只看該作者
美觀好多

可租貴d麻


禁止訪問

積分: 9249

醒目開學勳章


34#
發表於 10-12-30 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5364

醒目開學勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 10-12-30 12:39 |只看該作者
浴簾 和 浴屏 我都用過, 結論係浴簾實際好多. 換吓浴簾已經感覺好新正. 浴屏邊容易發"MO", 門骹容易壞, 而且另浴室空間感大減.


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


36#
發表於 10-12-30 12:47 |只看該作者
我會整浴屏,
心理上會覺得D浴簾好污嘈﹙個人感覺﹚
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


翡翠宮

積分: 97287


37#
發表於 10-12-30 20:37 |只看該作者
自己用我要浴廉,方便好多!比我會慳1800。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo