自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 10-12-30 17:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


22#
發表於 10-12-30 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4779

畀面勳章


23#
發表於 10-12-30 18:51 |只看該作者
總之個阿媽唔幫個仔扣安全帶就係佢唔岩


伯爵府

積分: 16082

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 10-12-30 18:58 |只看該作者
有小朋友我一定要佢坐中間位~


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


25#
發表於 10-12-30 19:07 |只看該作者
我覺得做亞媽責任最大, 佢唔安排小朋友坐門邊位 / 扣安全帶 / 用手攔住個仔...只要做到一樣個仔就唔會比人害到

小朋友只要隻匙用口咬一咬住, 就真係多隻手用


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 10-12-30 19:29 |只看該作者
Agree~


原帖由 瑄婷 於 10-12-30 15:57 發表
的士司機否認故意開啟車門,反稱「男童手多多」,自己打開車門肇禍。
我覺得個司機點差都唔會攪到小朋友無命,所以我相信係男童手多多機會大d.


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 10-12-30 20:22 |只看該作者
我會覺得家長責任大啲囉...

1. 根本唔應該食住雪糕上車
俾著你係下個客, 見到地墊有PAT雪糕, 你會上車嗎

2. 小朋友5歲, 斜嗰條安全帶啱啱鋸頸, 佢哋會好抆, 唔肯扣~ 就算家長叫扣, 佢2隻手食住雪糕, 點扣喎 家長夾硬趴過去幫佢, 咪仲易整瀉杯雪糕~

我平時間唔中都要1拖2搭的士, 6歲哥哥會自己lock門, 佢仲會趴過嚟幫我lock埋... 細佬坐中間, 我捉住佢 (都扣唔到安全帶 )
            


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


28#
發表於 10-12-30 20:29 |只看該作者
司機真係多鬼餘,食雪糕污槽極都係一劈CREAM抹左佢了事,好過車著D醉貓嘔到一車都係.小事化大...唔好搞到細路嘛...佢無仔女既!!!!有就唔好咁乞兒啦

之但係我係細路個媽亦唔會俾個仔隨街舐住個甜筒/雪糕周街一路行一路食,呢家野一溶就麻煩隻手黐立立又雪糕黐塵(仲要旺角),一係食完至走,一係番屋企至食.食住上的士我都伯佢支野掂到我件衫/袋
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo