跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 994


21#
發表於 05-7-22 10:41 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我未有時有106lbs,臨生前140lbs,生完bb之後有120lbs,而家三個月了重係115lbs, 重有成10lbs係度, 減黎減去都減唔倒....唔知點算!!!! 我有游水keep fit, 不過榜數冇乜跌 :cry: :cry: ........
Melissa在2011年3月2日出世 4.18kg
Nicholas在2005年4月22日出世 3.47kg


大宅

積分: 2612


22#
發表於 05-7-22 12:25 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

小賢 寫道:
我睇過magazine, 奇奇唔係真係吃果隻o野瘦o架! 佢係不停跑跑步機!
我未有時105, 入院140Lbs, 生後2個月, doctor開減肥藥給我, 而家就3個月, 現在110lbs, 都差不多!
不過, 我冇恆心做運動.......懶~~~


你有冇喂人奶呀?


大宅

積分: 2342


23#
發表於 05-7-22 14:42 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我都有餵人奶,但一磅都冇减過,因為成日好肚餓,食好多嘢! :-(

venusmomo,
乜可以開始游水咩?我都想去呀!


公爵府

積分: 28259


24#
發表於 05-7-22 15:23 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

餵人奶好似係肚餓 d 架.

我頭頭都諗住買琦琦果隻, 但尋晚上網搵資料, 有人話 d friend 食左呢隻牌子, 休克左幾次

生完 bb 特別虛弱, 咪話唔驚 ...

[/url]


大宅

積分: 2216


25#
發表於 05-7-22 15:54 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我覺得成身都向外加左一個圈咁,以前d衫著落去係身型大現身,肚腩和個law都現晒型,:-(
唔知跑步可否減到呢?
[Hello!I am Hei Hei!:-D [url=http://lilypie.com小寶寶希希


別墅

積分: 994


26#
發表於 05-7-22 22:50 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

ringmike 寫道:
我都有餵人奶,但一磅都冇减過,因為成日好肚餓,食好多嘢! :-(

venusmomo,
乜可以開始游水咩?我都想去呀!


可以啦, 我生完兩個月就開始游了!!!!
Melissa在2011年3月2日出世 4.18kg
Nicholas在2005年4月22日出世 3.47kg


大宅

積分: 1354


27#
發表於 05-7-22 22:58 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

蝦蝦,
好耐無見,SO MISS YOU!!!
我而家先上到網。


大宅

積分: 3832


28#
發表於 05-7-22 23:58 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我未大肚時80lbs,臨生時125lbs,而家100lbs,再減唔到~ :-( :-( 肥晒係個肚、pat同大脾度, :-( :-( :-( 我由著低腰褲xs碼,到而家要著大碼 :-( :-( :-(
已經三個半月喇~點算好呀? :-( :-( :-(



我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


公爵府

積分: 28259


29#
發表於 05-7-23 12:10 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?



hihi 呀, suki,

好耐冇見, 而家先上黎, 好掛住你丫 :-(

你而家點呀? 生左囡囡? 開刀定順產?
[/url]


大宅

積分: 1220


30#
發表於 05-7-24 12:54 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我朝朝遊水,仲fit過生之前.

rebecca


大宅

積分: 1171


31#
發表於 05-7-24 13:43 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

[size=medium]BB臨出世前我160磅...而家BB女出左世3個多月...早幾日磅130...比未有B前還差5磅,算很好的了我覺得...我又要番工又要做家務夜晚又要睇住BB,真係幾辛苦呢!都唔洗做物運動都瘦啦!
頌宜-(4月13日出世)


別墅

積分: 854


32#
發表於 05-7-25 18:06 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

未有bb時105磅,入醫院等生時170磅,而家130磅,唉,而家體重定咗,點算好﹖想游水,不過要照顧bb,好少時間﹗


男爵府

積分: 5745

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 陪月勳章


33#
發表於 05-7-25 21:04 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我仲慘,生左2個更難減,
本來輕了5-6磅,but食左健康院d避孕藥反重
10磅&頭痛
好想快d瘦,腰圍由以前25-26去到33,
d fd個個腰圍都唔超過30,
but佢地就笑我上面勁左,都唔知好定唔好
[img][/img]


民房

積分: 11


34#
發表於 05-8-2 17:08 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我囡囡同你BB都係同一日出世嫁. 你就好啦.. 甘FIT. 因我仲想餵人奶所 以唔可以食藥. 朋友話我大件再好多, 唉 ~遲d都唔知可唔可以瘦番. 我d舊衫好多都著唔反. :cry:
alvismother 寫道:
[quote]
小賢 寫道:
我睇過magazine, 奇奇唔係真係吃果隻o野瘦o架! 佢係不停跑跑步機!
我未有時105, 入院140Lbs, 生後2個月, doctor開減肥藥給我, 而家就3個月, 現在110lbs, 都差不多!
不過, 我冇恆心做運動.......懶~~~


你有冇喂人奶呀? [/quote]


洋房

積分: 49


35#
發表於 05-8-2 18:39 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

HI
唉! 我現在肥晒落肚腩處, 又無時間做運動, 我想問那隻BRAND嘰減肥膏好呀? 或有咩方法介紹?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo