跳至

首頁
12345...12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 11-2-2 23:07 |只看該作者
原帖由 peterpan1022 於 27-1-2011 08:05 PM 發表
細B出世3日我返健康院果陣, 姑娘都有特登響個哺乳室度教我點餵...

不過我個乳頭好似太短, 佢次次都咬到好炆... 係泵完奶再俾佢啜先有較高成功率...
但係佢每次食親.. 又係好似食迷藥咁.. 食左6-8分鐘就開始訓.. ~ ...


haha一樣呀...........簡直想打偏佢!

仲有我亞B痾到pat pat都爛曬, 見到就心痛, 凡士林同mustela隻尿診膏都搽過都冇用, 唔知點好


大宅

積分: 2189


22#
發表於 11-2-3 00:05 |只看該作者

回覆 21# waicc 的文章

你去藥房買支zinc oxide既藥"高"
用一兩次會退架na~
唔使擔心~~


大宅

積分: 2189


23#
發表於 11-2-3 00:15 |只看該作者

回覆 15# 戲如人生 的文章

我今日都有問呀...
佢都係咁答我...但我bb可以訓3-4個鐘之後先醒...
所以我之前係泵出黎俾佢食...起碼我知佢係左幾多..
但我又怕唔埋身....奶會少
可以點呢??


大宅

積分: 4783

畀面勳章


24#
發表於 11-2-3 01:49 |只看該作者
原帖由 peterpan1022 於 11-1-28 15:59 發表
哈.. 我唔敢餵佢全人奶呀.. (我本身食齋)
怕佢唔夠營養.. 所以而家1半1半..
3餐人奶, 3餐奶粉...
其實今胎餵到人奶我已經覺得自己好勁架啦 :p
不過而家撲奶粉又係煩... 上個week有一日直頭無奶粉餵.. 幾驚會餓死我 ...


我都係食齋架...你坐月食咩去補吖?


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-2-3 14:17 |只看該作者
食得人奶的話
唔好等佢醒先食
一定要隔個幾兩個鐘整醒佢呀
我覺得自己都幾犯賤
個乳頭已經痛到PK
仲要整醒黎虐待自己

人奶姑娘都知我好痛
但叫我忍痛..點都要埋身餵
因為長食長有喎
咁又真喎
我真係俾佢啜左成廿幾三十分鐘都好
都仲有奶出....仲要係谷谷地果隻
好似D奶用唔完咁
隔個幾鐘..又黎谷過
人奶姑娘直頭話我唔駛再飲魚湯去谷
因為已經夠餵BB
我簡直係奶媽
原帖由 lu_man 於 11-2-3 00:15 發表
我今日都有問呀...
佢都係咁答我...但我bb可以訓3-4個鐘之後先醒...
所以我之前係泵出黎俾佢食...起碼我知佢係左幾多..
但我又怕唔埋身....奶會少
可以點呢?? ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-2-3 14:18 |只看該作者
你係咪餵人奶GA?
原帖由 waicc 於 11-2-2 23:07 發表


haha一樣呀...........簡直想打偏佢!

仲有我亞B痾到pat pat都爛曬, 見到就心痛, 凡士林同mustela隻尿診膏都搽過都冇用, 唔知點好


大宅

積分: 4549

畀面勳章


27#
發表於 11-2-3 23:11 |只看該作者
手泵~5mins 有120ml, 好快ㄚ, 邊隻手泵咁掂? 手唔會攰?

原帖由 siusiu2011 於 11-2-1 15:37 發表
我用唔到手擠~雖然都有奶~但超攰~
手泵~5mins....120ml/4安多d~
電泵~唔得~好慢~

所以我用手泵~省時又快~


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-2-4 14:43 |只看該作者
係呀餵人奶架, 所以特別好痾..
而家都2個鐘同佢換一次片, 但損左o個d始終'up'住好難好

原帖由 戲如人生 於 3-2-2011 02:18 PM 發表
你係咪餵人奶GA?


伯爵府

積分: 16822


29#
發表於 11-2-8 18:12 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-3 14:17 發表
食得人奶的話
唔好等佢醒先食
一定要隔個幾兩個鐘整醒佢呀


你地阿b一餐食幾耐呀?
我唔知要叫醒佢食, 而家夜晚就大鑊,
唔知係咪日頭食唔夠(3-4個鐘食一次,一餐通常食30-40min, 阿b自已醒就食)
而家日日半夜最少玩3-4個鐘
尋日試過連食續食1個半鐘 (!)
之後隔左半個鐘多少又再要食
日日係咁真係好倦呀! :-(
定係我唔夠奶呢?:(

[ 本帖最後由 caramelpudding 於 11-2-8 18:13 編輯 ]


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 11-2-8 20:22 |只看該作者
損左就要耐D時間先好
因為佢一路都有屙嘛
好似我俾個衰B搞到乳頭損左
但又要餵喎
咪一路都痛LAW
原帖由 waicc 於 11-2-4 14:43 發表
係呀餵人奶架, 所以特別好痾..
而家都2個鐘同佢換一次片, 但損左o個d始終'up'住好難好


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 11-2-8 20:26 |只看該作者
我一日餵八餐
因為佢起得身黎..
又要換片
又要整醒佢
又要食成半個鐘以上(時間不一定..有時十五分鐘)
跟手又屙左再換片
跟住又要掃風
坐半個鐘
真係人都癲呀
半夜佢都係咁GA
有時玩我地兩個鐘GA
但我聽人奶姑娘話
如果食成個鐘以上
應該係佢食得唔好
出奶出得唔好
搞到佢食極唔飽喎
唉..我都好想佢食得好D
唔好咬到我咁痛...
我都會好樂意俾佢食LAW
原帖由 caramelpudding 於 11-2-8 18:12 發表


你地阿b一餐食幾耐呀?
我唔知要叫醒佢食, 而家夜晚就大鑊,
唔知係咪日頭食唔夠(3-4個鐘食一次,一餐通常食30-40min, 阿b自已醒就食)
而家日日半夜最少玩3-4個鐘
尋日試過連食續食1個半鐘 (!)
之後隔左半個鐘 ...


大宅

積分: 4164

畀面勳章


32#
發表於 11-2-9 15:24 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-8 20:26 發表
我一日餵八餐
因為佢起得身黎..
又要換片
又要整醒佢
又要食成半個鐘以上(時間不一定..有時十五分鐘)
跟手又屙左再換片
跟住又要掃風
坐半個鐘
真係人都癲呀
半夜佢都係咁GA
有時玩我地兩個鐘GA
但我聽人奶 ...


你就好啦,咁多奶...我bb成日食我d媽媽奶都唔夠...我都費事比佢食咁耐...所以多數比佢食30分鐘...我就補奶粉...

我都係等佢醒先餵佢...不過呢兩日bb半夜鍾意兩個鐘醒...搞到我好攰...有時太攰...搞到我無心機餵人奶...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-2-9 17:30 |只看該作者
其實D奶...埋身食....長食長有GA
你唔好限佢食幾耐啦
咁慢慢你會多奶D GA
如果你覺得唔夠奶
飲下D上奶GE野LAW
同埋半夜係上奶好多GA
所以半夜我幾辛苦..
一定要起身埋身餵
有時仲泵埋出黎添
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-9 15:24 發表


你就好啦,咁多奶...我bb成日食我d媽媽奶都唔夠...我都費事比佢食咁耐...所以多數比佢食30分鐘...我就補奶粉...

我都係等佢醒先餵佢...不過呢兩日bb半夜鍾意兩個鐘醒...搞到我好攰...有時太攰...搞到我無心機餵人 ...


大宅

積分: 4164

畀面勳章


34#
發表於 11-2-9 18:13 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-9 17:30 發表
其實D奶...埋身食....長食長有GA
你唔好限佢食幾耐啦
咁慢慢你會多奶D GA
如果你覺得唔夠奶
飲下D上奶GE野LAW
同埋半夜係上奶好多GA
所以半夜我幾辛苦..
一定要起身埋身餵
有時仲泵埋出黎添
...


我日頭又無得訓,夜晚又無得訓....真係想堅持都好難...有時太攰我會想放棄....

我99話係上奶就已經上左,言下之意,即係話我無奶...同埋我99煲魚湯係全家飲,佢已經飲到厭,所以無煲幾日啦,今晚又煲雞湯,之前我已經話怕BB唔受得雞湯會燥....點知佢依然唔理...話唔會喎...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-2-9 19:41 |只看該作者
你試下日頭爭取時間休息
夜晚起身埋身餵
其實訓覺...家陣都係偷時間訓咋
每次半個鐘至一個鐘咁LAW
唔一定飲魚湯GA
可能你唔受呢
試下黑豆焗水
(可以去無印吉島十蚊店買黑豆茶包)
D 奶媽話好WORK喎..又方便
自己飲多D奶啦...加通草仲好
如果你覺得你飲完雞湯個B飲你GE奶係燥
咪唯有唔飲LAW
其實D魚湯..應該你自己全日飲
根本唔駛成家陪你飲LAW
你99係咪根本唔太想你餵人奶咋?
咁Q多野講?
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-9 18:13 發表


我日頭又無得訓,夜晚又無得訓....真係想堅持都好難...有時太攰我會想放棄....

我99話係上奶就已經上左,言下之意,即係話我無奶...同埋我99煲魚湯係全家飲,佢已經飲到厭,所以無煲幾日啦,今晚又煲雞湯,之前我已經話 ...


大宅

積分: 4164

畀面勳章


36#
發表於 11-2-9 19:55 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-9 19:41 發表
你試下日頭爭取時間休息
夜晚起身埋身餵
其實訓覺...家陣都係偷時間訓咋
每次半個鐘至一個鐘咁LAW
唔一定飲魚湯GA
可能你唔受呢
試下黑豆焗水
(可以去無印吉島十蚊店買黑豆茶包)
D 奶媽話好WORK喎..又方便
自己飲多D ...


我99成日唔同架,有時又話我餵媽咪奶餵得耐,有時又話我要多d埋身餵先多奶.....我都好想知佢諗咩....今日佢又話我個仔做契弟啦....佢係咪唔知契弟點解呀???

我日頭要餵奶,又要洗奶樽,亞仔又唔係訓得耐,根本無時間訓...我唔會旨意我99幫我手....費是佢一陣又多說話...佢最鍾意係其他人面前講自己好辛苦...朝早幾點起身就開始做野....我d姑姐黎我屋企手探我兩次...我99次次都係我姑姐面前講...我只係覺得做左野唔洗成日話比人知...我姑姐識做呀,聽到99咁講,即時話辛苦晒佢....我諗我99都係想聽到呢d野...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 11-2-9 20:31 |只看該作者
咁就真係麻煩D
如果BB唔訓但唔喊都得GE
但你個BB係咪醒左就會喊GA?
其實如果你埋身餵
根本可以唔駛洗奶樽喎
你唔好補奶粉..
咪唔駛洗LAW
多D密D埋身餵啦
到時奶量穩定
佢就可以食得無咁密
但每次又食得飽GA喇
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-9 19:55 發表


我99成日唔同架,有時又話我餵媽咪奶餵得耐,有時又話我要多d埋身餵先多奶.....我都好想知佢諗咩....今日佢又話我個仔做契弟啦....佢係咪唔知契弟點解呀???

我日頭要餵奶,又要洗奶樽,亞仔又唔係訓得耐,根本無時間訓 ...


侯爵府

積分: 21457


38#
發表於 11-2-10 07:55 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-3 14:17 發表
食得人奶的話
唔好等佢醒先食
一定要隔個幾兩個鐘整醒佢呀
我覺得自己都幾犯賤
個乳頭已經痛到PK
仲要整醒黎虐待自己

人奶姑娘都知我好痛
但叫我忍痛..點都要埋身餵
因為長食長有喎
咁又真喎
我真係俾佢 ...

你D人奶長食長有,咁谷個陣點算呀?
我覺得谷個陣好痛呀!!我刀生左喇,
係醫院住左6日,期間姑娘教我泵奶,我第三日勁上奶了,
不停泵,但我BB未埋身餵過呀,所以都唔知識唔識,
不過我泵出黎都有整4安幾,我捻夠佢食,
有時谷奶覺得好痛好辛苦好想放棄食D回奶野架,
點解你咁開心既 由其半夜呀,
無啦啦D奶谷到要起身訓唔到,勁重,好似石頭壓心口咁!


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 11-2-10 09:50 |只看該作者
原帖由 花花b 於 11-2-10 07:55 發表

你D人奶長食長有,咁谷個陣點算呀?
我覺得谷個陣好痛呀!!我刀生左喇,
係醫院住左6日,期間姑娘教我泵奶,我第三日勁上奶了,
不停泵,但我[url=http://adex.baby-kingdom.com/www/delivery/ck.php?bannerid=1353]BB

[/url]

未埋身餵過呀,所以都唔知識唔識,
不過我泵出黎都有整4安幾,我捻夠佢食,
有時谷奶覺得好痛好辛苦好想放棄食D回奶野架,
點解你咁開心既 由其半夜呀,
無啦啦D奶谷到要起身訓唔到,勁重,好似石頭壓心口咁!

人奶姑娘話D奶係長食長有喎...我咪照講LAW
可能佢見我夠奶..所以覺得係咁掛?
點解住左咁多日呀? 發生咩事呀
做咩未試過埋身GE?
快D去健康院等人奶姑娘教你埋身餵啦
唔駛洗泵唔駛洗奶樽..輕鬆好多
谷奶真係好辛苦GA....但証明自己有奶
都係好事黎GE....
我都試過俾兩舊石頭壓住訓唔到覺
咪起身泵清佢LAW...玩到我謝左
當你見到個B黃到唔肯起身..唔識餓
收水又太勁...搞到個磅數跌左咁多
跟住到佢肯食....D黃退左...
體重回覆出世時GE磅數
醫生又讚佢重得好好
你就覺得佢肯食....係最大GE欣慰


大宅

積分: 4164

畀面勳章


40#
發表於 11-2-10 11:09 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-10 09:50 發表

人奶姑娘話D奶係長食長有喎...我咪照講LAW
可能佢見我夠奶..所以覺得係咁掛?
點解住左咁多日呀? 發生咩事呀
做咩未試過埋身GE?
快D去健康院等人奶姑娘教你埋身餵啦
唔駛洗泵唔駛洗奶樽..輕鬆好多
谷奶真係好辛 ...


我初初都係無補奶粉,但係bb有黃又輕得多,之後就開始補奶粉啦,我試過想唔補,可惜我家有兩老....係壓力之下...我都係要補....

好似今朝咁,我餵人奶,想唔補奶粉,咪由得bb食囉...點知食到咁上下...bb開始炆...我就知餵緊果邊無奶啦....餵埋另一邊...佢食食下都攰....因為已經食左9個字...最後我都係去左開奶粉......

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo