立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10586
大宅
積分: 1502
原帖由 green123 於 11-2-6 13:53 發表 請問你轉咩牌子豆奶, 是醫生教?
積分: 3078
積分: 1203
原帖由 rosevinwong 於 11-2-9 13:56 發表 bb本來食s26, 後來轉左nan ha1(低敏配方), 塊面都仲係咁, 駛唔駛轉豆奶呢? 豆奶既營養會唔會冇牛奶咁好? p.s. bb用清水沖涼後個頭, 額角, 耳仔同下巴冇粒粒啦, 剩係得塊面仲有......(因為佢眼瞓就狂摔面, 唔阻止佢佢 ...
原帖由 FIONGEORGE 於 11-2-10 11:57 發表 你可以試下轉豆奶喎, 因我亞B開頭都飲過2罐低敏, 都無好轉, 之後先再轉豆奶架, 真係好返好多喎, 我上網睇過話豆奶嘅營養唔會差好遠, 同埋BB 就黎食得固體食物, 可以補充返....醫生都介紹我亞B用AI CREAM, 幾好用架 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy