跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10586

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 11-2-8 21:16 |只看該作者
前幾日d朋友過年見到亞b, 有兩個有湊b經驗朋友都話覺得亞b似係敏感, 其中一個朋友叫我試下用空氣淨化器, 佢話佢有fd用過work. 同老公睇過之後, 今日終於買左一部座枱的返黎, 佢話連H1N1病毒都可以消滅到. 最主要係佢可以淨化空氣中ge致敏原同塵蟎, 今日開始試用, 睇下亞b ge皮膚會唔會有改善, 遲d再同大家report丫~


大宅

積分: 1502


22#
發表於 11-2-9 11:32 |只看該作者
原帖由 green123 於 11-2-6 13:53 發表
請問你轉咩牌子豆奶, 是醫生教?


而家比亞B食美國雅培, 係呀, 醫生叫試下轉喎, 話BB可能對奶敏感, 同埋我上網睇過話有20%嘅濕疹BB轉咗飲豆奶之後就好返, 咪試下囉, SO FAR OK喎.


大宅

積分: 3078


23#
發表於 11-2-9 13:56 |只看該作者
bb本來食s26, 後來轉左nan ha1(低敏配方), 塊面都仲係咁, 駛唔駛轉豆奶呢? 豆奶既營養會唔會冇牛奶咁好?
p.s. bb用清水沖涼後個頭, 額角, 耳仔同下巴冇粒粒啦, 剩係得塊面仲有......(因為佢眼瞓就狂摔面, 唔阻止佢佢會摔到出血都得架)
大家有冇試過physiogel AI cream? 得唔得架?
仲有應該用咩shampoo/沐浴露? 長期用清水沖涼洗唔乾淨d老泥喎.....好煩!


大宅

積分: 1203


24#
發表於 11-2-9 22:32 |只看該作者
rosevinwong: 我都有比我個b用physiogel AI cream, 我覺得幾好


大宅

積分: 1502


25#
發表於 11-2-10 11:57 |只看該作者
原帖由 rosevinwong 於 11-2-9 13:56 發表
bb本來食s26, 後來轉左nan ha1(低敏配方), 塊面都仲係咁, 駛唔駛轉豆奶呢? 豆奶既營養會唔會冇牛奶咁好?
p.s. bb用清水沖涼後個頭, 額角, 耳仔同下巴冇粒粒啦, 剩係得塊面仲有......(因為佢眼瞓就狂摔面, 唔阻止佢佢 ...


你可以試下轉豆奶喎, 因我亞B開頭都飲過2罐低敏, 都無好轉, 之後先再轉豆奶架, 真係好返好多喎, 我上網睇過話豆奶嘅營養唔會差好遠, 同埋BB 就黎食得固體食物, 可以補充返....醫生都介紹我亞B用AI CREAM, 幾好用架, 同埋沖涼用一隻叫"愛麗她"嘅浴油, 都OK呀, 長期用清水都驚唔乾淨.


大宅

積分: 3078


26#
發表於 11-2-14 13:59 |只看該作者
終於買左isomil俾bb試, 但係佢食左兩餐奶後塊面d濕疹嚴重左, 對眼有d腫, 嚇死我. 食左兩餐isomil後即刻轉返nan ha1啦! 我估佢係對大豆過敏(因為我媽咪都係對大豆過敏). 請問大家有冇興趣要左我罐isomil, $100, 只係食過兩次, 唔想掉左佢咁大蹝, 如有興趣請pm我, 荃灣交收.

原帖由 FIONGEORGE 於 11-2-10 11:57 發表


你可以試下轉豆奶喎, 因我亞B開頭都飲過2罐低敏, 都無好轉, 之後先再轉豆奶架, 真係好返好多喎, 我上網睇過話豆奶嘅營養唔會差好遠, 同埋BB 就黎食得固體食物, 可以補充返....醫生都介紹我亞B用AI CREAM, 幾好用架 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo