自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4653

畀面勳章


21#
發表於 11-2-1 11:05 |只看該作者

回復 1# ada_790712 的帖子

無, 仲會跟手交比我! 因為佢知我會幫佢袋好! 我同佢講收到利是袋吾穩跌左就無(佢有時袋係褲袋掛住玩).


別墅

積分: 793

好媽媽勳章


22#
發表於 11-2-1 11:14 |只看該作者
我都係. 我到現在做了媽咪都係年十五先拆利是.
所以我兩隻豬仔一收到利是都好乖即刻比我放好.

原帖由 大豬既老婆 於 11-2-1 02:52 發表
我以前細個點止唔會立刻拆利是,系會留到初15之後先全部一齊拆。


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-2-1 11:17 |只看該作者
無.. 由幾個月大開始, 至而家就快6歲大, 都未試過, 次次一接左就即交比我


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


24#
發表於 11-2-1 11:27 |只看該作者
不過我又見好多細路仔拆架喎,
我諗有既家長都唔敢認,呵呵~~


禁止訪問

積分: 73927


25#
發表於 11-2-1 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41995


26#
發表於 11-2-1 11:38 |只看該作者
阿女鍾意逗利是, 多過拆利是.


男爵府

積分: 8638

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-2-1 11:44 |只看該作者
唔會


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


28#
發表於 11-2-1 11:59 |只看該作者
兩個女仲細唔知d利是有錢, 接左之後有時隨手擺, 次次都要我執番, 一黎都覺得好唔尊重俾利是o個人, 二黎我執番又好似我好緊張d錢咁... 唉....佢地細個(8-9個月)就試過搣爛利是連銀紙都爛埋
今年佢地一個2歲一個k1, 已教佢地利是唔可以即刻拆, 要俾媽咪keep, 加上佢睇左麥當當廣告... 希望佢地記得啦


禁止訪問

積分: 14132

畀面勳章 大廚勳章


29#
發表於 11-2-1 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 11-2-1 12:14 |只看該作者
唔會. 由細到大都有敎唔可以咁做...


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-2-1 18:18 |只看該作者
No la! all pass to me.


珊瑚宮

積分: 112210

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


32#
發表於 11-2-1 18:26 |只看該作者
原帖由 kianmama 於 11-2-1 12:14 發表
唔會. 由細到大都有敎唔可以咁做...


me too.佢地袋落袋之後,就回家比晒我架喇!


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-2-1 18:54 |只看該作者
由細到大係教佢不能拆, 因為無禮貌, 另外, 仲教埋收到利是要俾我袋好, 因為比媽媽袋會好穩陣


伯爵府

積分: 18456


34#
發表於 11-2-1 19:01 |只看該作者
唔會比小朋友拆,會話比小朋友知道咁樣係無禮貌
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


35#
發表於 11-2-1 22:45 |只看該作者
無,絕對唔可以咁做,無禮貌!


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


36#
發表於 11-2-1 22:52 |只看該作者
唔會, 呢d係最基本嘅禮貌!


男爵府

積分: 7188

好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 11-2-1 22:54 |只看該作者
一定唔會, 係最基本的禮貌...
施比受, 更有福

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo