自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


21#
發表於 11-2-3 00:48 |只看該作者
我有樓都唔會租比人...原來宜家要等租客出糧先交得租....mouth:

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16422

2024年龍年勳章


22#
發表於 11-2-3 01:13 |只看該作者
原帖由 RoseTutoria 於 11-2-3 00:33 發表
佢可能講差餉, 事關有些租金說明是包差餉, 遲交差餉要加附加費, 佢想入租客數。


咁又係喎~


子爵府

積分: 14487

叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章


23#
發表於 11-2-3 01:36 |只看該作者
原帖由 FullOfBlessing 於 11-2-2 16:34 發表
你同佢講: 係咩? 我問問警察先?

下次咁答幾好wo~


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


24#
發表於 11-2-4 03:46 |只看該作者
原帖由 大力大力 於 2011-2-3 00:46 發表


都無甘架,租客唔應遲交租,但業主更唔應該呃客話政府罰的!!


X2


大宅

積分: 1047


25#
發表於 11-2-4 04:01 |只看該作者
誤會打釐印?點會誤會吖?打釐印邊有得收平d架?

不過樓主遲交租都唔啱,人地業主要交差餉俾政府架喎,遲交有附加費.


男爵府

積分: 9809


26#
發表於 11-2-4 04:10 |只看該作者
遲一兩日同佢講左話無問題.
點知交個時佢就咁講
如果係差餉個d點解唔同我地照直講?
有時遲出糧都唔想架


大宅

積分: 4149


27#
發表於 11-2-4 04:26 |只看該作者
業主呃你話遲交租要罰錢係佢唔啱,亦明百遲出糧你都唔想,但唔可以遲出糧就唔交租架,唔通你唔交租業主就唔交差餉咩?個個都遲一兩日咁洗乜簽租約定明交租日期呀?


男爵府

積分: 7836


28#
發表於 11-2-4 16:21 |只看該作者
係咪我愚鈍呢? 我諗唔明呢條邏輯:

業主同您公司/份工有乜直接關係? 公司遲出糧關業主乜野事?

大吉利是, 若失業咪大條道理唔使交租住霸王屋?

如果是供樓的話, 遲左出糧可否作為理由向銀行申請豁免罰息?



原帖由 kammm_0520 於 11-2-4 04:10 發表
遲一兩日同佢講左話無問題.
點知交個時佢就咁講
如果係差餉個d點解唔同我地照直講?
有時遲出糧都唔想架


別墅

積分: 563


29#
發表於 11-2-4 17:44 |只看該作者
點解咁多人都憎人富貴厭人貧咁?
我覺得遲交幾日租, 唔係太大件事丫,
我老公個個月交2個停車場租都係月頭入, 有時唔記得遲左2,3日, 業主從來冇投訴過
相反樓主個業主就搵藉口收多樓主錢喎


別墅

積分: 563


30#
發表於 11-2-4 17:48 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 16:21 發表
係咪我愚鈍呢? 我諗唔明呢條邏輯:

業主同您公司/份工有乜直接關係? 公司遲出糧關業主乜野事?

大吉利是, 若失業咪大條道理唔使交租住霸王屋?

如果是供樓的話, 遲左出糧可否作為理由向銀行申請豁免罰息?



...

銀行做野有規有矩, 冇人情講
但樓住個業主可以體諒下, 我相信遲出糧都係1,2日既事, 應該有人情講掛, 況且個業主唔應該搵政府做藉口去收多人地錢LOR


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-2-4 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7836


32#
發表於 11-2-4 18:15 |只看該作者
講人情是一回事。正所謂人情, 人地比係人情, 唔比係道理。

奇怪是, d 人覺得係老奉, 理直氣壯囉。

所以我一直都覺得自己好out, 唔明呢d 人的心理。



原帖由 bbman1128 於 11-2-4 17:48 發表

銀行做野有規有矩, 冇人情講
但樓住個業主可以體諒下, 我相信遲出糧都係1,2日既事, 應該有人情講掛, 況且個業主唔應該搵政府做藉口去收多人地錢LOR ...


男爵府

積分: 9809


33#
發表於 11-2-4 18:54 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 18:15 發表
講人情是一回事。正所謂人情, 人地比係人情, 唔比係道理。

奇怪是, d 人覺得係老奉, 理直氣壯囉。

所以我一直都覺得自己好out, 唔明呢d 人的心理。



...

咩叫老奉先?==我係咪一年十二個月都遲交租先?


別墅

積分: 563


34#
發表於 11-2-4 19:05 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 18:15 發表
講人情是一回事。正所謂人情, 人地比係人情, 唔比係道理。

奇怪是, d 人覺得係老奉, 理直氣壯囉。

所以我一直都覺得自己好out, 唔明呢d 人的心理。



...
的確唔比人情係道理,好似我老公交車場租咁,如果個業主同我地講,以後每次遲交租一日罰幾多息,下次我遲交租比人罰息我心甘情願,但如果好似樓主個業主咁,搵個藉口扮要收息就小人左lor


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


35#
發表於 11-2-4 19:20 |只看該作者
原帖由 vet 於 11-2-2 20:29 發表

遲幾日唔洗o甘緊張啩


你試下遲幾日先供樓, 看下銀行緊吾緊張?
遲就係遲, 準時交租係租客的責任


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 11-2-4 19:26 |只看該作者
原帖由 CrabPincers 於 11-2-4 19:20 發表


你試下遲幾日先供樓, 看下銀行緊吾緊張?
遲就係遲, 準時交租係租客的責任


同意 ~


男爵府

積分: 7836


37#
發表於 11-2-4 22:11 |只看該作者
講緊係:

遲出糧 = 理所當然要遲交租

坦白講, 我自己都租緊人樓, 但我做唔出/諗唔到可以咁囉。

所以我咪講, 我自己好out囉。


原帖由 kammm_0520 於 11-2-4 18:54 發表

咩叫老奉先?==我係咪一年十二個月都遲交租先?


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-2-4 22:26 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 10:11 PM 發表
講緊係:

遲出糧 = 理所當然要遲交租

坦白講, 我自己都租緊人樓, 但我做唔出/諗唔到可以咁囉。

所以我咪講, 我自己好out囉。


我都係,從來都唔會遲交租,
乜準時交租唔係應該嫁咩


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


39#
發表於 11-2-5 00:54 |只看該作者
原帖由 黃二少奶 於 11-2-4 22:26 發表


我都係,從來都唔會遲交租,
乜準時交租唔係應該嫁咩
如我老細同我講" 遲兩日出糧je, 好大件事咩 ? 我以前d staff 我有時唔記得出糧, 佢地都冇問題架wor, 我又唔係12個月都遲出, 有問題咩 ?? 有人情講架嘛, 宜家我係政府部門咩 ?! 吓!!"...我唔知比咩反應佢好

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 6908

大廚勳章


40#
發表於 11-2-5 01:27 |只看該作者
我覺得業主咁講係佢唔岩
但係咪你地成日都遲交,佢唔想你地次次都遲,所以諗呢個藉口呀

有時遲出糧都唔想架 <--呢個心態唔要得喎
你遲出糧關個業主咩事喎
供樓遲左俾銀行,銀行都罰錢啦
冇理由要個業主幫你承擔呢個費用啫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo