自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5393


21#
發表於 11-2-4 21:53 |只看該作者
咦!咩唔係無回港証都得嘅咩?

上幾個禮拜幫囡囡響入境處搞証件,入境處職員話其實唔一定需要申請回港証,只要用特區護照加身份証就得,佢仲話好多人都無幫小朋友攞回港証都一樣可以自由出入境。

我嗰日主要係去攞返個特區護照同身份証,又噤啱無預備回港証嗰份副署表,又諗住慳返百零蚊,所以就無幫囡囡申請回港証。

究竟係咪一定要回港証㗎?


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


22#
發表於 11-2-4 22:11 |只看該作者
只要用特區護照加身份証就得!!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


翡翠宮

積分: 86035

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-2-4 22:12 |只看該作者
我試過唔記得帶passport,只帶無相i.d., 辦左手續都比阿仔過


男爵府

積分: 5393


24#
發表於 11-2-4 22:21 |只看該作者
我家陣心大心細,諗緊究竟好唔好都幫亞囡申請埋回港証。

大力大力:您係試過持有特區護照同身份証就可以出入境暢通無阻?


原帖由 大力大力 於 11-2-4 22:11 發表
只要用特區護照加身份証就得!!!


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


25#
發表於 11-2-4 22:23 |只看該作者
原帖由 rosewong 於 11-2-4 22:21 發表
我家陣心大心細,諗緊究竟好唔好都幫亞囡申請埋回港証。

大力大力:您係試過持有特區護照同身份証就可以出入境暢通無阻?


YES ! 上次有問題係 Passport 過左期!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5393


26#
發表於 11-2-4 22:29 |只看該作者
唔該晒!
噤我都應該唔申請回港証喇!


原帖由 大力大力 於 11-2-4 22:23 發表


YES ! 上次有問題係 Passport 過左期!!


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


27#
發表於 11-2-4 22:31 |只看該作者
原帖由 rosewong 於 11-2-4 22:29 發表
唔該晒!
噤我都應該唔申請回港証喇!


對!!唔使!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


超級版主

積分: 210895

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


28#
發表於 11-2-4 23:01 |只看該作者
原帖由 rosewong 於 11-2-4 22:21 發表
我家陣心大心細,諗緊究竟好唔好都幫亞囡申請埋回港証。

大力大力:您係試過持有特區護照同身份証就可以出入境暢通無阻?



有特區護照同身份証,就不必申請回港証
唵嘛呢叭咪吽      
ॐ मणि पद्मे हूँ
ༀ་མ་ཎི་པད་མེ་ཧཱུྃ


男爵府

積分: 6759


29#
發表於 11-2-5 01:21 |只看該作者
原帖由 wong2323 於 11-2-4 23:01 發表

有特區護照同身份証,就不必申請回港証


咁使唔使用回鄉証????


超級版主

積分: 210895

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


30#
發表於 11-2-5 13:22 |只看該作者
原帖由 琛妍媽咪 於 11-2-5 01:21 發表


咁使唔使用回鄉証????

回鄉証是出入大陸海關,當然要回鄉証啦~
唵嘛呢叭咪吽      
ॐ मणि पद्मे हूँ
ༀ་མ་ཎི་པད་མེ་ཧཱུྃ


男爵府

積分: 7623


31#
發表於 11-2-5 14:58 |只看該作者
都唔明點解要出門, 唔係會先check好所有証件嗎? 要出發先睇, 遲唔遲d呀? 如果真係唔比出境, 咁咪好sad囉! 要博人比你出境, 又或要攪好多手續, 左住其他人, 都好麻煩啦! 唉!


大宅

積分: 3369


32#
發表於 11-2-5 16:26 |只看該作者
11歲以下小朋友翻大陸, 只係帶特區護照同回鄉証就可以, 果時我唔明點解D人要攞回港証.
不過有次要同亞囡上上海, 點知發覺PASSPORT過期, 續期要21個工作天, 趕唔切, 後發覺可以攞一次的回港証, 因為即日申請即日攞到, 原來回港証都有佢個好處.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo