立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3254
原帖由 MimiKwan 於 11-2-14 22:14 發表 其實我都想做ivf...今個月無做iui..撞正cny...所以這個月尾會做第3次的iui..如果又failed...我想轉去做ivf... 你們認為邊間好d/ 快d呢??? 我真係想生個兔b..不過睇過已經機會唔高了...真係好心急呀. ...
積分: 1651
原帖由 bbbabybb 於 11-2-14 00:01 發表 是周醫生嗎? 佢幫我做兩次iui都係失敗, 不過應該唔關佢事, 係因為我老公d丁丁太差. 其實如果好似我老公d丁丁咁差(活躍度15%, 形態6%, density12.x, 全部都離合格好遠)係咪一開始就應做ivf, 但醫生又叫我做iui而又 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy