想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3254


21#
發表於 11-2-14 22:39 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-14 22:14 發表
其實我都想做ivf...今個月無做iui..撞正cny...所以這個月尾會做第3次的iui..如果又failed...我想轉去做ivf... 你們認為邊間好d/ 快d呢???
我真係想生個兔b..不過睇過已經機會唔高了...真係好心急呀. ...


我唔做第3次iui喇! 我老公d丁丁咁差, 費事浪費時間, 下次睇醫生就同佢傾轉做ivf.


大宅

積分: 1651

畀面勳章


22#
發表於 11-2-14 22:45 |只看該作者
我c6係妳c6一半質素, 所以醫生叫我直接ivf, 真係有苦自己知, 都唔敢同人講, 好彩我c6都好看得開, 其實我自己都高齡, 但機能都ok, 我會做ivf, 冇選擇, 希望早日bingo!
祝大家早日bingo!
原帖由 bbbabybb 於 11-2-14 00:01 發表


是周醫生嗎? 佢幫我做兩次iui都係失敗, 不過應該唔關佢事, 係因為我老公d丁丁太差. 其實如果好似我老公d丁丁咁差(活躍度15%, 形態6%, density12.x, 全部都離合格好遠)係咪一開始就應做ivf, 但醫生又叫我做iui而又 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo