自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5457


21#
發表於 05-7-25 22:15 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

有次行過藍灣廣場, 亞仔見到覺得幾得意, 果幾日原本都諗住要同佢剪, 又見到亞女有個同學仔剪緊, 最緊要唔駛等同埋要快, 因為小朋友坐唔定, 但我老公計過唔止十分鐘囉!

不過, 效果都算唔錯啦!


大宅

積分: 1666


22#
發表於 05-7-26 00:55 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

我老公同仔仔都係奧海剪....
男人同小朋友去剪都ok既....因為夠快...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


23#
發表於 05-7-26 00:59 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

現在好多地方6x元已洗剪恤
50元真係無乜吸引力改去

如果假錢在35元左右....我就會改...


子爵府

積分: 12680


24#
發表於 05-7-26 01:13 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?


人見人愛皇帝仔BB入黎睇la 皇帝baby皇親國戚開心笑哈哈===>>>去片


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


25#
發表於 05-7-26 01:18 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo