夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1835


21#
發表於 11-2-17 14:18 |只看該作者
我都明老人家, 傳統上既野想跟足, 但都要睇仔女個銀包架. 唔好為果少少意頭既錢, 逼到D仔女咁囉.

樓主你地好好計條數, BB就出世, 你之後唔返工, 個壓力會仲大, 點都好留返少少現金周轉, 唔好亂咁借錢去為左屋企人個禮金攪到一身蟻.

婚就一定要結, BB一定要生架喇.
真係最多所有野後補, 一五一十同屋企人講依家既情況. 唔好因為難開口就避, 佢地唔接受都冇辦法, 體諒既將來環境好D, 對佢地好D.
唔體諒既, 煩唻到冇意思.


原帖由 Lowina 於 11-2-17 13:46 發表


我都係嫁外國人, 老公完全冇過大禮慨念, 阿爸知我姑寒, 都費事問我要.
我仲猛同阿爸講, 外國人婚禮係女家俾錢, 而家我地兩公婆自己夾錢, 自己話哂事, 唔洗理咁多傳統野.


後來講番, 原來我阿妹嫁時 (早過我嫁, 都 ...


已刪除用户

積分: 4001


22#
發表於 11-2-17 17:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 4001


23#
發表於 11-2-17 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7606


24#
發表於 11-2-17 17:57 |只看該作者
咁咪叫亞媽收女家到來飲的人情可以嗎 ???
妳比幾多圍媽咪, 即女家請幾多人咪收幾多人情當禮金

原帖由 mrsnip 於 11-2-17 17:39 發表
同我阿媽講佢都唔明架啦~日後生活仲可以..但我地已經乜都唔搞...留返多少bb出世...但我阿媽死都話要禮金==


伯爵府

積分: 19582


25#
發表於 11-2-17 18:13 |只看該作者
首先, 大家好似搞錯左少少野.
禮金揸正黎講應該係 "男家" 俾, 唔係男朋友俾. 所以男朋友唔俾, 可以大條道理叫佢屋企俾....咁當然, 後果自己諗啦....
其實樓主講到咩都唔搞(即係唔擺酒?), 又話註冊果日佢阿媽無黎, 咁成件事應該係諗下點安撫你阿媽, 多過諗下點 "變" d 錢出黎.
不如樓主講多d 資料, 大家分析下, 睇下你可以做到d 咩啦.


瑪瑙宮

積分: 139710


26#
發表於 11-2-17 19:25 |只看該作者
佢可能試下您制唔制搵着數, 您地肯佢慳番. 雖然無話一定要比, 比幾多咁, 心意黎, 佢早係想同您結婚就會儲錢卦.

您唔係急就迫佢三年計劃. 禮金都唔積極, 家用都唔知會唔會積極.


原帖由 mrsnip 於 11-2-17 09:14 發表
我真係唔知點算呀...我男朋友話冇錢比禮金呀...我應該要點...有冇姐妹經歷過呀!!


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


27#
發表於 11-2-17 19:55 |只看該作者


原帖由 gk678 於 11-2-17 18:13 發表
首先, 大家好似搞錯左少少野.
禮金揸正黎講應該係 "男家" 俾, 唔係男朋友俾. 所以男朋友唔俾, 可以大條道理叫佢屋企俾....咁當然, 後果自己諗啦....
其實樓主講到咩都唔搞(即係唔擺酒?), 又話註冊果日佢阿媽無黎, 咁 ...


瑪瑙宮

積分: 139710


28#
發表於 11-2-17 20:29 |只看該作者
我以為男家係指新郎, 唔係佢家人, 如果佢家人(父母)要比當然無問題. 因為禮金都係我老公比, 唔係佢屋企.

原帖由 gk678 於 11-2-17 18:13 發表
首先, 大家好似搞錯左少少野.
禮金揸正黎講應該係 "男家" 俾, 唔係男朋友俾. 所以男朋友唔俾, 可以大條道理叫佢屋企俾....咁當然, 後果自己諗啦....
其實樓主講到咩都唔搞(即係唔擺酒?), 又話註冊果日佢阿媽無黎, 咁 ...


侯爵府

積分: 20685


29#
發表於 11-2-17 21:56 |只看該作者
不如你調返轉問你阿媽俾 d 乜野嫁妝你???? 龍鳳鈪一對?? 金豬牌一大塊???
既然一切從簡, 禮金都可以象徵式俾個意頭, 如你阿媽死都要有錢揸手, 佢根本冇體諒你兩個 ~


複式洋房

積分: 463


30#
發表於 11-2-17 23:25 |只看該作者
如果女家要得禮金,禮節上都要做返嫁妝,其實一來一回都係嘥錢。或者樓主可以考慮同令堂傾傾,問下如男家俾禮金既話,令堂打算點做嫁妝......

其實嫁妝通常都係金器之類,依家金價咁貴,而且平日又用唔著,仲要租保險放,真係好麻煩下...


琥珀宮

積分: 169651


31#
發表於 11-2-18 00:09 |只看該作者
自己靜雞雞去註冊law!

同阿媽講話無錢唔結婚住, 先和男朋友同居一起照顧bb.

原帖由 mrsnip 於 11-2-17 17:39 發表
同我阿媽講佢都唔明架啦~日後生活仲可以..但我地已經乜都唔搞...留返多少bb出世...但我阿媽死都話要禮金==


伯爵府

積分: 15151

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


32#
發表於 11-2-18 03:50 |只看該作者
樓主
如果你地係諗住擺洒既話就不如唔好擺
比咗禮金過你父母而剩返既留比 bb


大宅

積分: 2493


33#
發表於 11-2-18 04:21 |只看該作者
妳媽媽有冇話要幾多?冇就比到幾多得幾多


侯爵府

積分: 20329


34#
發表於 11-2-18 11:44 |只看該作者
我就覺得咁~
樓主已經咩都唔攪,唔擺酒,做亞媽可能覺得好無面,佢只係問你拎少少禮,你e加俾到,咪俾囉,你話留左錢俾bb,拎少少出黎俾左亞媽先,如果你唔俾,以後你老公好難係佢地面前做人!


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-2-18 12:06 |只看該作者
其實而家做人父母應該要體諒, 有得比禮金當然好, 但係而家經濟環境咁果難, 將來又要買樓生bb, 其實得過宜過就算, 攞個意頭, 又啲阿媽好似賣女咁, 我覺得無需要....

不過擺酒就真的, 父母等咁耐都想等呢一日, 細細地都好


男爵府

積分: 8789


36#
發表於 11-2-18 12:11 |只看該作者
我個人對結婚比較傳統觀念, 男人既禮金一定要比, 當然多少吾係問題, 三幾千都要做個樣.

樓主你媽媽依家想要幾多? 如果一萬幾千咪滿足下她. 因為本身你媽已經吾認同你男朋友, 如果你男朋友連禮金都吾比, d關係好難改善. 千其吾好同屋企人搞僵, 以後生完bb好多嘢需要佢地幫忙咖


子爵府

積分: 13921


37#
發表於 11-2-18 12:13 |只看該作者

回覆 10# Babyshino 的文章

明白你心情,系咪有點感覺好似你媽媽系樹賣女0甘呢? 我有朋友0既情況好似你0甘,我朋友就有0甘0既感覺對她的媽媽。

日後,唔多唔少都會影響到女婿同外母0既感情。


伯爵府

積分: 17545


38#
發表於 11-2-18 12:23 |只看該作者
但我覺得要求又唔多窩,萬幾蚊咋窩,咁樣都無?你地話儲左錢俾BB,咁無理由萬幾蚊都無得俾你媽咪。雖然我自己就覺得呢d意頭野黎,以前有禮金系因為女人嫁左之後就唔會拿錢返屋企,甚至外家都好少返,但現在呢個年代唔同啦。


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-2-18 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139710


40#
發表於 11-2-18 14:38 |只看該作者
我媽好識做 (C6 比禮金+酒席數圍), 同我講: 我會打番 D 野比您O既, 結果佢打左對大金鈪比我. 連埋其他呢 D 嫁庒都幫左我唔少次過難關, 第日您收到 D 金器收埋唔好咁快賣左佢呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo