立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1835
原帖由 Lowina 於 11-2-17 13:46 發表 我都係嫁外國人, 老公完全冇過大禮慨念, 阿爸知我姑寒, 都費事問我要. 我仲猛同阿爸講, 外國人婚禮係女家俾錢, 而家我地兩公婆自己夾錢, 自己話哂事, 唔洗理咁多傳統野. 後來講番, 原來我阿妹嫁時 (早過我嫁, 都 ...
已刪除用户
積分: 4001
男爵府
積分: 7606
原帖由 mrsnip 於 11-2-17 17:39 發表 同我阿媽講佢都唔明架啦~日後生活仲可以..但我地已經乜都唔搞...留返多少bb出世...但我阿媽死都話要禮金==
伯爵府
積分: 19582
瑪瑙宮
積分: 139710
原帖由 mrsnip 於 11-2-17 09:14 發表 我真係唔知點算呀...我男朋友話冇錢比禮金呀...我應該要點...有冇姐妹經歷過呀!!
侯爵府
積分: 24705
原帖由 gk678 於 11-2-17 18:13 發表 首先, 大家好似搞錯左少少野. 禮金揸正黎講應該係 "男家" 俾, 唔係男朋友俾. 所以男朋友唔俾, 可以大條道理叫佢屋企俾....咁當然, 後果自己諗啦.... 其實樓主講到咩都唔搞(即係唔擺酒?), 又話註冊果日佢阿媽無黎, 咁 ...
積分: 20685
複式洋房
積分: 463
琥珀宮
積分: 169651
積分: 15151
積分: 2493
積分: 20329
積分: 18809
積分: 8789
子爵府
積分: 13921
積分: 17545
積分: 64841
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy