原帖由 alicemic 於 11-2-17 16:37 發表 
講假你估佢弱? 咪咁天真啦! 就算佢今次真係生仔,受62關注程度都唔及大伯果3條A,話晒都叫長子的孫,不過叫做好過無囉! 當然,都希望佢今次係仔,如果唔係3條Q就"火羅"爆囉! ...
咁佢梗係唔係天真單純小天使啦, 每一步都plan好晒, 之所以去到人工受孕, 我諗佢都唔想, 不過騎虎難下啫, 為老公又好, 為自己都好, 都冇計架喇, 之前咁口響, 都係因為大伯未有3條K, 自己仲係大贏家啫… 只可以話, 佢真係啞子食黃蓮, 有苦自己知囉, 人前仲要做到好幸福好幸福咁...
[ 本帖最後由 Giant 於 11-2-17 17:10 編輯 ]
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!