立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 43012
原帖由 Bing.Jing 於 2011-2-18 20:39 發表 我都係响油站買,就算唔係最平,一定唔會買貴,唔駛鴿字個價mouth:mouth:" /> ,最重要............d米唔會比人揀到入哂氣,一定係包包都真空,實的的
侯爵府
積分: 22414
大宅
積分: 3736
原帖由 大力大力 於 11-2-18 19:56 發表 原來大昌 d 米仲平!!
珊瑚宮
積分: 108856
王國長老
積分: 89582
象牙宮
積分: 222735
原帖由 麟媽媽 於 11-2-19 13:21 發表 其實超市又或者大昌什至7仔, 有時都會推賣米做大特價, 佢地d 米價真係日日都唔同既! 咁要自己見到一平就入定貨, 百佳都做過唔過$80 一包8公斤, 撞到好即買,第二日又貴番。 ...
原帖由 alphabetagamma 於 11-2-19 13:13 發表 咁同華潤比呢?
禁止發言
積分: 1620
子爵府
積分: 12232
積分: 31039
原帖由 大力大力 於 11-2-19 13:32 發表 所上次買了很多!
水晶宮
積分: 55562
原帖由 三順 於 11-2-19 16:10 發表 大昌我好中意幫襯,不過買米都係去米行,我要買25公斤的米,個半月倒食晒,費事買咁細袋米。
原帖由 dincat 於 11-2-19 15:58 發表 有幾包已疏左氣, 小心容易生穀牛
積分: 11766
積分: 4982
原帖由 bbJP 於 11-2-19 16:46 發表 你買咩牌子?幾$??
原帖由 縉媽 於 11-2-19 13:32 發表 華潤=> 我覺得一D都唔平呀! D FRESH FRUIT 又唔FRESH. 成日比我見到D 貨品過期. (以前我奶奶樓下有一間)
積分: 33901
原帖由 大力大力 於 11-2-19 16:40 發表 工人會食漏左氣 d 先!!!
原帖由 三順 於 11-2-19 18:25 發表 我食五湖米,係大6珍珠米,$180一袋25公斤,個半月食晒真係買米都買到窮呀,淨係呀仔一個人1日要食2個量杯米,遇到佢勁中意的送仲要加米添呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy