自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


21#
發表於 11-2-18 21:14 |只看該作者
原帖由 Bing.Jing 於 2011-2-18 20:39 發表
我都係响油站買,就算唔係最平,一定唔會買貴,唔駛鴿字個價mouth:mouth:" /> ,最重要............d米唔會比人揀到入哂氣,一定係包包都真空,實的的


話時話,點解油站有米賣,我成日以為只賣d飲品小食.


侯爵府

積分: 22414


22#
發表於 11-2-18 21:21 |只看該作者
我都見過油站有米賣, 但又唔係成日去油站入油, 點會無端端"特登"去買呀.


大宅

積分: 3736


23#
發表於 11-2-19 13:04 |只看該作者
我一年多前已經發覺了. 介紹你地食金舫水晶絲苗米! 佢特價時只係$59.90/包8 公斤的米. 佢比金象仲好, 唔會咁水, 一粒粒的入口, 有口感! EVEN 佢無DICSOUNT 都唔會多過$70/包.

但要留意佢的價$ 上/落都几大GA! 係農曆新年前我去大昌做SURVEY, 係新年前1星期見到$59.9/包, 但我無買諗住回家叫工人去買几包. 只係過多3日後姐姐去買時係$72.90/包. 咁梗係唔買LA (我都係諗住KEEP STOCKS 啫!), 到3天前叫姐姐再去睇又回到$59.9/包叫姐姐即時掃4包! 到今天剛行過又入去LOOK LOOK 又加咗價AROUND $67/包.

綠色的長城牌午餐肉都平過惠康呀! 今天睇大昌是$12.9/CAN, 惠康都要$13.9, 大埔墟街市都要$15/CAN, 咁又要掃几罐!

好彩做咗精明消費者啫! E 家四圍格價己成為我同工人的興趣了! E 家通貨膨脹得咁勁, 真係要個STOREROOM 儲量了! 真無奈.


原帖由 大力大力 於 11-2-18 19:56 發表
原來大昌 d 米仲平!!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


24#
發表於 11-2-19 13:13 |只看該作者
咁同華潤比呢?

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


25#
發表於 11-2-19 13:21 |只看該作者
其實超市又或者大昌什至7仔,
有時都會推賣米做大特價,
佢地d 米價真係日日都唔同既!
咁要自己見到一平就入定貨,
百佳都做過唔過$80 一包8公斤,
撞到好即買,第二日又貴番。


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


26#
發表於 11-2-19 13:32 |只看該作者
原帖由 麟媽媽 於 11-2-19 13:21 發表
其實超市又或者大昌什至7仔,
有時都會推賣米做大特價,
佢地d 米價真係日日都唔同既!
咁要自己見到一平就入定貨,
百佳都做過唔過$80 一包8公斤,
撞到好即買,第二日又貴番。 ...


所上次買了很多!



大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3736


27#
發表於 11-2-19 13:32 |只看該作者
華潤=> 我覺得一D都唔平呀! D FRESH FRUIT 又唔FRESH. 成日比我見到D 貨品過期. (以前我奶奶樓下有一間)

原帖由 alphabetagamma 於 11-2-19 13:13 發表
咁同華潤比呢?


禁止發言

積分: 1620


28#
發表於 11-2-19 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


29#
發表於 11-2-19 15:55 |只看該作者
可惜我呢到冇大昌


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


30#
發表於 11-2-19 15:58 |只看該作者
原帖由 大力大力 於 11-2-19 13:32 發表


所上次買了很多!





有幾包已疏左氣, 小心容易生穀牛


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-2-19 16:10 |只看該作者
大昌我好中意幫襯,不過買米都係去米行,我要買25公斤的米,個半月倒食晒,費事買咁細袋米。


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


32#
發表於 11-2-19 16:34 |只看該作者
原帖由 三順 於 11-2-19 16:10 發表
大昌我好中意幫襯,不過買米都係去米行,我要買25公斤的米,個半月倒食晒,費事買咁細袋米。



一日食半公斤米, 大飯桶, 勁呀
我一包5公斤都食成個月


大昌d米係平, 好多時已特價就無95折, 同超市特價差不多咋
屋企附近無大昌, 行咁遠, 拎餐c


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


33#
發表於 11-2-19 16:40 |只看該作者
原帖由 dincat 於 11-2-19 15:58 發表


有幾包已疏左氣, 小心容易生穀牛


工人會食漏左氣 d 先!!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 11766

醒目開學勳章


34#
發表於 11-2-19 16:40 |只看該作者
因為cash d 2月就到期,剛剛去左大昌買左一包金x$83.9,一包袋鼠$75.9...剛剛好用晒


大宅

積分: 4982


35#
發表於 11-2-19 16:46 |只看該作者
你買咩牌子?幾$??
原帖由 三順 於 11-2-19 16:10 發表
大昌我好中意幫襯,不過買米都係去米行,我要買25公斤的米,個半月倒食晒,費事買咁細袋米。


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 11-2-19 18:25 |只看該作者
原帖由 bbJP 於 11-2-19 16:46 發表
你買咩牌子?幾$??

我食五湖米,係大6珍珠米,$180一袋25公斤,個半月食晒真係買米都買到窮呀,淨係呀仔一個人1日要食2個量杯米,遇到佢勁中意的送仲要加米添呀


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


37#
發表於 11-2-19 19:01 |只看該作者
因為我見佢有五穀米, 糙米, 硒米買, 覺得佢選擇多, 感覺佢扺囉

原帖由 縉媽 於 11-2-19 13:32 發表
華潤=> 我覺得一D都唔平呀! D FRESH FRUIT 又唔FRESH. 成日比我見到D 貨品過期. (以前我奶奶樓下有一間)

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


38#
發表於 11-2-19 22:29 |只看該作者
ths for sharing


大宅

積分: 3736


39#
發表於 11-2-20 15:36 |只看該作者
我姐姐都係會開咗D漏氣GE 食咗先.
原帖由 大力大力 於 11-2-19 16:40 發表


工人會食漏左氣 d 先!!!


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


40#
發表於 11-2-20 15:40 |只看該作者
原帖由 三順 於 11-2-19 18:25 發表

我食五湖米,係大6珍珠米,$180一袋25公斤,個半月食晒真係買米都買到窮呀,淨係呀仔一個人1日要食2個量杯米,遇到佢勁中意的送仲要加米添呀


= 7.2 / KG

OK 嗎??
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo