跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 656


21#
發表於 11-3-6 01:56 |只看該作者
你們明天gathering?

玩得開心d ^^

大家3月19日得唔得閒一起攪個tko半歲生日會呀?
地點係新都城二期pizza hurt
時間係2:00pm - 4:00pm



大宅

積分: 3850


22#
發表於 11-3-6 10:40 |只看該作者
ok 到時見,出發前再約定邊到meet !
原帖由 tower11 於 11-3-5 20:28 發表
We will wait in 將中 at 2:30pm(6 March)


大宅

積分: 2811


23#
發表於 11-3-6 14:13 |只看該作者
Hi 我囝囝重訓緊覺, 有少少高溫,
原定可以出來見下大家, 不過可能要等下一次了!!

You guys have fun!!


大宅

積分: 3850


24#
發表於 11-3-7 09:06 |只看該作者
同tower 11 family一齊食左下午茶啦... 夾到下次再約啦 !bb少少高溫打左針嗎?
原帖由 ethanDad 於 11-3-6 14:13 發表
Hi 我囝囝重訓緊覺, 有少少高溫,
原定可以出來見下大家, 不過可能要等下一次了!!

You guys have fun!!


大宅

積分: 3850


25#
發表於 11-3-7 11:06 |只看該作者
19/3 bb 巳是7個月半,不過夾到時間可以同大家一齊食下野今晚或明天覆妳,時間最好tea time ,成個tko周圍好多商場,有排都未食重複...haha
原帖由 幸福小天地 於 11-3-6 01:56 發表
你們明天gathering?

玩得開心d ^^

大家3月19日得唔得閒一起攪個tko半歲生日會呀?
地點係新都城二期pizza hurt
時間係2:00pm - 4:00pm



大宅

積分: 2811


26#
發表於 11-3-8 00:14 |只看該作者
原帖由 kkjim2009 於 11-3-7 09:06 發表
同tower 11 family一齊食左下午茶啦... 夾到下次再約啦 !bb少少高溫打左針嗎?


無錯,個仔前一天剛打完針,上午帶他到公園還好好地。

雖然我出席唔到,不過去惠康買野經過綠林,是你們嗎? 你們也是住在將中嗎?


大宅

積分: 3850


27#
發表於 11-3-8 18:31 |只看該作者
*我bb之前打左針,又有燒又痾添,即刻瘦曬,真係好想吾同佢打!!
*我住坑口; tower 11 住維景 !
*我地去左將中最高果層間越南餐廳食下午茶....
*因有bb車我地坐外面,間餐廳仲俾張單我係可以泊車足2hrs(停車場又有半小時計)好識做

商場黎計,吉之島,新都城同埋東港城,將中相對較淨下...

原帖由 ethanDad 於 11-3-8 00:14 發表


無錯,個仔前一天剛打完針,上午帶他到公園還好好地。

雖然我出席唔到,不過去惠康買野經過綠林,是你們嗎? 你們也是住在將中嗎?


別墅

積分: 656


28#
發表於 11-3-13 00:45 |只看該作者
19/3 冇乜人報, 咁取消啦


大宅

積分: 3850


29#
發表於 11-3-14 23:52 |只看該作者
SORRY 當天有野做...我地"坑口"約緊meeting,到時夾到一齊黎...
原帖由 幸福小天地 於 11-3-13 00:45 發表
19/3 冇乜人報, 咁取消啦


別墅

積分: 656


30#
發表於 11-3-17 13:57 |只看該作者
報左了

原帖由 kkjim2009 於 11-3-14 23:52 發表
SORRY 當天有野做...我地"坑口"約緊meeting,到時夾到一齊黎...


別墅

積分: 656


31#
發表於 11-3-22 13:46 |只看該作者
sorry呀, 我果日去唔到啦, 因為見你們好似冇左消息, 所以約左其他人了

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo