立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 656
大宅
積分: 3850
原帖由 tower11 於 11-3-5 20:28 發表 We will wait in 將中 at 2:30pm(6 March)
積分: 2811
原帖由 ethanDad 於 11-3-6 14:13 發表 Hi 我囝囝重訓緊覺, 有少少高溫, 原定可以出來見下大家, 不過可能要等下一次了!! You guys have fun!!
原帖由 幸福小天地 於 11-3-6 01:56 發表 你們明天gathering? 玩得開心d ^^ 大家3月19日得唔得閒一起攪個tko半歲生日會呀? 地點係新都城二期pizza hurt 時間係2:00pm - 4:00pm
原帖由 kkjim2009 於 11-3-7 09:06 發表 同tower 11 family一齊食左下午茶啦... 夾到下次再約啦 !bb少少高溫打左針嗎?
原帖由 ethanDad 於 11-3-8 00:14 發表 無錯,個仔前一天剛打完針,上午帶他到公園還好好地。 雖然我出席唔到,不過去惠康買野經過綠林,是你們嗎? 你們也是住在將中嗎?
原帖由 幸福小天地 於 11-3-13 00:45 發表 19/3 冇乜人報, 咁取消啦
原帖由 kkjim2009 於 11-3-14 23:52 發表 SORRY 當天有野做...我地"坑口"約緊meeting,到時夾到一齊黎...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy