跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6866


21#
發表於 05-8-3 15:28 |只看該作者

Re: 士的車....

澳門係冇mama care o家!澳門o個間叫mother care(抄人o地o個名),o個間o野超貴,要連續幾個月買滿mop4000先至有vip card,但都冇著數囉~只係每年6月有大減價,係比平時平少少咋!仲有個老板娘超cheap係d客背後同d員工講d客o既壞話.........我有一次去買o野聽到佢話“頭先o個o野咁多o野問正一大鄉里........”我覺得佢冇口德囉~人o地幫“親”你仲係到話人 :tongue: ,就算d員工講d客你都要禁止佢o地講啦!仲有其他客人嘛.........


侯爵府

積分: 23056


22#
發表於 05-8-3 16:01 |只看該作者

Re: 士的車....

係呀, macaogirl
個老闆娘超寸呀, 問下佢野都好似唔係好願答你咁... 買得少野?眼都唔望你一眼呀~

囡囡細d我都係個度買過唔少野, 之後先發覺比人搵笨呀, 個度d野貴過出面好多下架~~


大宅

積分: 2342


23#
發表於 05-8-3 16:27 |只看該作者

Re: 士的車....

我超同意唷!!
小朋友底衫仔, 好多時都斷碼又唔補貨. 問親D SALES, 又推話老闆娘唔入貨. 老闆娘係到又話佢地要一季季咁入, 未到季尾入貨冇貨就冇貨. 問若留下電話幾時有貨可以可以CALL我又話冇LEE個服務喎. 又叫你買大一個SIZE啦. 小朋友好快大. .... 佢地都冇心做生意架!!
我於是走啦, 彩佢地都SHORT SHORT地啦.


侯爵府

積分: 23056


24#
發表於 05-8-3 18:22 |只看該作者

Re: 士的車....

mlchong
係呀, 佢d底衫又貴, d質地又唔係真係好好, 我而家寧願去香港馬莎先買呀, 個果d質地不知好幾多~~


大宅

積分: 4906


25#
發表於 05-8-3 18:35 |只看該作者

Re: 士的車....

我都覺佢d野超貴,服務態度又差.


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 05-8-3 21:58 |只看該作者

Re: 士的車....

乜果間野真係差得咁緊要咩?


大宅

積分: 2342


27#
發表於 05-8-4 10:00 |只看該作者

Re: 士的車....

stephenietam~~

噢~~ 馬沙d底衫質地一向都好好架. 大人小童都好掂. 不過最可惜同最麻煩要係香港先有. 澳門冇得買... 唔係呢, 點輪到個間咩mama care 咁"起市"喎~~


大宅

積分: 2342


28#
發表於 05-8-4 10:06 |只看該作者

Re: 士的車....

macaogirl ~~

我CHECK返我買個野d袋, 澳門的才是mama care. 世界有名的嬰兒用品店, 澳門曾經開過一陣間個間呢(高士德), 係mother care, 係英國老品牌呢~~ 真正MOTHER CARE的嬰兒床設計好安全, 因配合外國人高大, 所以床身比我們一般的亞洲嬰兒為高一點. 而且size也大一點的. 當然pricing也比較貴. 但澳門的mama care呢, 售賣的都係一般貨, 就算係歐洲品牌也比其他店的售價高. 真係離譜!!!


侯爵府

積分: 23056


29#
發表於 05-8-4 10:09 |只看該作者

Re: 士的車....

月希,
其實睇你去邊間啦, 乙水仔個間o既態度會好少少少少, 同埋個度有個細細o既play area, nie nie細個時都係個度玩過一次...

型地街市(噴水池)個間就係最差, 佢地真係望都唔望下你呀, 同埋個老闆娘好似成日都係個間架~~ 個間又細, 又冇野買, 乙水仔個間大幾倍呀~~

但係佢地d quality都唔掂架, 我個時係個度買左手推車(一出世就用得個隻), 成八佰幾蚊(仲話你promote先咁平), 但係d扣有問題架, 開關個時都好煩, 但係因為係nie nie出世之前買, 到用個時, 佢話太耐, 冇得換, 激到我c~~

又買過一個pooh pooh o既膠圍裙, 買到番屋企先知中間裂左架~~

仲有, 有一次, 我去買拖鞋比nie nie, 佢明明冇咁細碼, 就c話個對啱nie nie, 又話小朋友腳大得好快, 好快啱~~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 05-8-4 10:23 |只看該作者

Re: 士的車....

咦?我以前都係去型地街市果度果間架喎...我重試過幾次叫人地拎好多野比我睇..結果乜都冇買...但係又唔覺得佢態度差喎(?_?) 一次係買廁所仔...駿駿差唔多坐過晒佢店面d廁所仔先決定買邊個....另一次係士的車,我買番佢店面既士的車..最後我唔like佢d公仔所以冇買..重有一次就係car seat...最後都係冇買既

可能我比較少係果度買野啦..又feel唔到你地所講咁差..不過d野真係幾貴


侯爵府

積分: 23056


31#
發表於 05-8-4 10:25 |只看該作者

Re: 士的車....

月希
咁可能係個老闆娘唔係度~~


大宅

積分: 2342


32#
發表於 05-8-4 10:38 |只看該作者

Re: 士的車....

唔係喎....
我都係多數去


侯爵府

積分: 23056


33#
發表於 05-8-4 10:44 |只看該作者

Re: 士的車....

mlchong
你梗係冇睇清楚我個留言啦, 我係話乙水仔個間好少少少少炸....


大宅

積分: 2342


34#
發表於 05-8-4 10:47 |只看該作者

Re: 士的車....

stephenietam~~

哈....
係喎係喎.


侯爵府

積分: 23056


35#
發表於 05-8-4 10:52 |只看該作者

Re: 士的車....

mlchong
其實我覺得係乙水仔個間可以行下, 因為澳門個兩間都細都c, 轉個身都會撞到野..... (尤其高士德個間... 細到呢~~~~)


大宅

積分: 2342


36#
發表於 05-8-4 11:09 |只看該作者

Re: 士的車....

stephenietam~~

我都去過晒. 除


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 05-8-4 11:29 |只看該作者

Re: 士的車....

mlchong...但係d sales唔多願做野..唔只mama care係咁架喎...我覺得澳門既服務業又係咁架啦~_~


大宅

積分: 2342


38#
發表於 05-8-4 11:34 |只看該作者

Re: 士的車....

:lol: :lol: :lol:
噢....
可能lee d 就澳門sales的特質呢~~
well.... 我都有發現係其他地方的服務業從業員的質素好好多.


侯爵府

積分: 23056


39#
發表於 05-8-4 12:47 |只看該作者

Re: 士的車....

mlchong 寫道:
stephenietam~~
佢地對d帶住個菲傭出街的太太態度好好多喎.


咁我下次同埋我阿媽去可能會好d wor, 因為我咁黑, 可能佢會以為我係菲傭~~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


40#
發表於 05-8-4 14:33 |只看該作者

Re: 士的車....

Gina..哈..哈...點會丫...你邊似菲傭?

mlchong..係丫..我覺得澳門d服務業真係幾唔得..香港都有好多sales好串..但係人地都有效率丫..但係澳門d sales連效率都冇架..我咁大個女..去過咁多m記,kfc...真係只有澳門既..可以等15分鐘先點完餐拎好食物出黎=_= 我已經唔係行到去先諗食乜架啦..一早諗定..點知..唉~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo