單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


21#
發表於 11-3-11 00:31 |只看該作者
帶子兄...
咁你想我點回應你呢...
原帖由 帶子雄郎 於 11-3-11 00:06 發表
講得幾岩, 平小姐, 我見到你三, 七面


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


22#
發表於 11-3-11 06:59 |只看該作者
我可5可以向樓下坐車入大埔同你地會合?


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-3-11 08:50 |只看該作者
平時D日子我要有返工,可否假期去踩呀


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


24#
發表於 11-3-11 09:12 |只看該作者
sleep 姨姨即係5想你去囉
平日無細路, 玩都玩得開心好多架


原帖由 ada0707 於 11-3-11 08:50 發表
平時D日子我要有返工,可否假期去踩呀


大宅

積分: 3317


25#
發表於 11-3-11 09:29 |只看該作者
原帖由 小雄維尼 於 11-3-11 06:59 發表
我可5可以向樓下坐車入大埔同你地會合?


但係我地食完野就回程wo..
你only 入來食一食又走?


大宅

積分: 3317


26#
發表於 11-3-11 09:30 |只看該作者
原帖由 ada0707 於 11-3-11 08:50 發表
平時D日子我要有返工,可否假期去踩呀


假期冇計..
我個仔仲細未識踏
平日d 細佬返哂學...feel 好多


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


27#
發表於 11-3-11 12:11 |只看該作者
睇下你地食咩囉, 如果吉幾粒魚蛋就閃既, 甘我開msn視像同你地食頂住

單車我5岩啦, 甘大份....劑爆架車都似
原帖由 sleep 於 11-3-11 09:29 發表


但係我地食完野就回程wo..
你only 入來食一食又走?


子爵府

積分: 11191


28#
發表於 11-3-11 14:43 |只看該作者
玩得開心d,哈哈


大宅

積分: 2090


29#
發表於 11-3-13 20:51 |只看該作者
我都想去但有無D單車係可以坐多個小朋友架?


伯爵府

積分: 15770


30#
發表於 11-3-13 20:59 |只看該作者
原帖由 梓金若媽媽 於 11-3-13 20:51 發表
我都想去但有無D單車係可以坐多個小朋友架?


代 sleep 答住你先吖....

1. 我地都唔知喺邊度租車架 (不過呢個唔係大問題, 問下人實知)

2. 載小朋友會踩得辛苦d, 因為要踩成四個鐘, 嗰d車好重架.

......等亞 sleep得閒上來, 睇下佢有冇辨法先...
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

積分: 3317


31#
發表於 11-3-14 14:47 |只看該作者
原帖由 梓金若媽媽 於 11-3-13 20:51 發表
我都想去但有無D單車係可以坐多個小朋友架?


法例...規定..單車唔可以載人
唔係會比人抄牌架..1800蚊一張
除非你租2個人踏個d 先得


大宅

積分: 3317


32#
發表於 11-3-14 14:49 |只看該作者
原帖由 酸棗仁 於 11-3-13 20:59 發表


代 sleep 答住你先吖....

1. 我地都唔知喺邊度租車架 (不過呢個唔係大問題, 問下人實知)

2. 載小朋友會踩得辛苦d, 因為要踩成四個鐘, 嗰d車好重架.

......等亞 sleep得閒上來, 睇下佢有冇辨法先... ...


阿伯.我知where 租車啦
係沙田大會堂後面
城門河側
我今日出去車左2轉....先見到


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


33#
發表於 11-3-14 15:09 |只看該作者
好彩我無點錯你, 至少證明我未有閱讀困難
原帖由 sleep 於 11-3-14 14:49 發表


阿伯.我知where 租車啦
係沙田大會堂後面
城門河側
我今日出去車左2轉....先見到


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


34#
發表於 11-3-14 15:13 |只看該作者
其實一般警察好少會抄牌....但一有交通意外就即時起訴....而法例上家庭車亦只可以係指定地方踏.....我岩岩sat 聽完....所以仲記得....


原帖由 sleep 於 11-3-14 14:47 發表


法例...規定..單車唔可以載人
唔係會比人抄牌架..1800蚊一張
除非你租2個人踏個d 先得


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


35#
發表於 11-3-14 17:24 |只看該作者
聽日大家玩得開心啲嘞。。。

岩岩見到金黃色既sunset... 心情好好~~~ 真係好應該去玩吓!


大宅

積分: 2090


36#
發表於 11-3-14 18:01 |只看該作者
嗯~咁你地玩得開心啲啦!我去唔到玩~


大宅

積分: 3317


37#
發表於 11-3-14 19:54 |只看該作者
原帖由 梓金若媽媽 於 11-3-14 18:01 發表
嗯~咁你地玩得開心啲啦!我去唔到玩~


你小朋友幾大丫


大宅

積分: 2090


38#
發表於 11-3-14 20:09 |只看該作者
就兩歲啦


大宅

積分: 3317


39#
發表於 11-3-14 20:29 |只看該作者
原帖由 梓金若媽媽 於 11-3-14 20:09 發表
就兩歲啦


hehe..等佢返左學
你就可以一齊出來玩啦
我都係剛剛..個仔返全日只得咋
你住邊近唔近沙田


大宅

積分: 2090


40#
發表於 11-3-14 21:25 |只看該作者
我住旺角

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo