跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 361


21#
發表於 11-3-24 13:03 |只看該作者
想問下照完oscar都應該有12week, 可以通知全世界'有左'e個消息味?


別墅

積分: 764


22#
發表於 11-3-24 13:15 |只看該作者
原帖由 obe2011 於 11-3-24 13:03 發表
想問下照完oscar都應該有12week, 可以通知全世界'有左'e個消息味?


我一踏入12 week就同所有朋友講咗喇~所以你照完都應該過咗12week都可以講得架喇~


複式洋房

積分: 415


23#
發表於 11-3-24 13:24 |只看該作者
尋日照左lu ~ 都好順利 , 威院既抽血姑娘真係好勁 , 真係唔洗2分鐘就完成整個過程 !! 當佢抽緊既時候我都估唔到咁快,我仲問"e...抽到啦!" 姑娘"緊係啦...d血吧吧聲咁流緊出來" !! haha !!

原帖由 mynirvanahk 於 11-3-23 17:42 發表
唔洗驚,你估都估唔到,D姑娘手勢超好,我血管好幼,左手一向都抽唔到,但個姑娘竟然得,仲一次攪掂,唔係好痛o架咋!好似俾蚊針咁,不用擔心!


複式洋房

積分: 478


24#
發表於 11-3-24 16:40 |只看該作者
你地就好啦,威院話我太遲,照Oscar已Full, 只安排抽血驗,唯有自己比$出去照。

宜家都擔心吾知有冇結構照tim...


大宅

積分: 1744


25#
發表於 11-3-25 01:42 |只看該作者
原帖由 ms.kalam 於 23-3-2011 17:56 發表
我想問如果喺健康院做左第一次產檢,已經抽左血,咁照oscar果陣仲駛唔駛抽多次呢?因為抽血都幾痛架。


應該醫院還醫院抽,
健康院還健康院,
所以你有心理準備都需要抽

可以當生仔前既其中一個鍛鍊,
因為無任何痛楚比得上生bb既痛
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


複式洋房

積分: 361


26#
發表於 11-3-25 09:05 |只看該作者
我4月6日照la, 好期待, 希望result ok la


洋房

積分: 144


27#
發表於 11-3-25 11:35 |只看該作者
原帖由 obe2011 於 11-3-25 09:05 發表
我4月6日照la, 好期待, 希望result ok la

我都係4月6係威院照,我8:45,你呢?
可能可以約埋食早餐,hehe


複式洋房

積分: 361


28#
發表於 11-3-25 13:37 |只看該作者
原帖由 laven_manman 於 11-3-25 11:35 發表

我都係4月6係威院照,我8:45,你呢?
可能可以約埋食早餐,hehe


我係9:30呀, 早餐就未必得, 因我c6好妟先起身... 如果見到你, 我都想share一下係威院生仔的case, 我朋友以前有d可怕經歷, 令我有d驚威院, 依加諗緊好唔好轉其他醫院or c+.......


複式洋房

積分: 415


29#
發表於 11-3-25 15:17 |只看該作者
咩經歷....咁怕呀?!

原帖由 obe2011 於 11-3-25 13:37 發表


我係9:30呀, 早餐就未必得, 因我c6好妟先起身... 如果見到你, 我都想share一下係威院生仔的case, 我朋友以前有d可怕經歷, 令我有d驚威院, 依加諗緊好唔好轉其他醫院or c+....... ...


複式洋房

積分: 361


30#
發表於 11-3-25 23:58 |只看該作者
原帖由 terry08261998 於 11-3-25 15:17 發表
咩經歷....咁怕呀?!

唉, 簡單講, 我朋友生第1胎時撞正係見習EC接生, , 一般來講,BB出來時要剪XX (我唔知叫咩), 唔知係咪該EC技術問題, EC細細聲話剪唔開, BB等唔切就出左來, XX自己爆開了.....之後縫針, 見習EC搞唔拈, 就再來2個EC, 傾洗唔洗上手術室, 結果個EC成功縫針.... 我朋友亦因DUM得太久而發燒.....
不過我朋友好大膽, 第2胎都係威院生, 不過就完全OK.......



我覺得係政府生好講彩數...可能其他醫院都有SIMILAR CASE..... 因為政府醫院長做長有, 唔洗保住個招牌, 所以服務質素參差

另一方面, 我都想知威院一般做法係咪要開到7度先可上產房, C6之後先可以入去架????? 我知QE 1度可上產房, C6早D陪住會安心D......


複式洋房

積分: 415


31#
發表於 11-3-28 14:57 |只看該作者
回覆 obe2011 的帖子

我上次去照oscar既時候,個護士姐姐比左份野我睇,內容有講c6可以入去倍產,但要預早向威院申報 , 同埋如果非順產c6就唔可以入去嫁啦 !


男爵府

積分: 7044


32#
發表於 11-3-28 21:59 |只看該作者
回覆 obe2011 的帖子

我上2胎都係威院生... 無乜大問題...都ok... 大囡係入產房幫我穿水...所以下面穿水先開.... 細囡係一入院已經開左3度即落產房... 不過其實應該係好睇人..如果係時間短開得好快就會早d落.. 如果係好耐先開一度個d..好似多數係4,5度先落架
我係三位小朋友的全職媽咪.各位媽咪一齊努力呀!!


男爵府

積分: 5965


33#
發表於 11-3-29 10:15 |只看該作者
obe2011 發表於 11-3-25 23:58
唉, 簡單講, 我朋友生第1胎時撞正係見習EC接生, , 一般來講,BB出來時要剪XX (我唔知叫咩), 唔知係咪該EC技 ...

我果時開左3度就落左產房喇..
落到去等左成兩個鐘先得4度..佢地就幫我穿水..
之後好快就生得了..

我老公係出面等..成日叫姑娘叫我打比佢..
姑娘都好好人話我知. .. 你老公叫你打比佢呀

不過我又痛又累..打比老公講兩句就收線


大宅

積分: 3506


34#
發表於 11-3-29 18:19 |只看該作者
我想問...其實順產係咪好痛好痛...


大宅

積分: 1244


35#
發表於 11-3-29 18:27 |只看該作者
我老婆都好怕痛架


大宅

積分: 1244


36#
發表於 11-3-29 18:38 |只看該作者
obe2011 發表於 11-3-24 13:03
想問下照完oscar都應該有12week, 可以通知全世界'有左'e個消息味?

我地重未同家人講,只係我老婆一個朋友同佢老細知!我想神秘D, 朋友同事未必會講,
家人方面就想等4月照第二次去C+照US先話佢地知


複式洋房

積分: 361


37#
發表於 11-3-30 11:45 |只看該作者
littlewhite_amy 發表於 11-3-28 21:59
回覆 obe2011 的帖子

我上2胎都係威院生... 無乜大問題...都ok... 大囡係入產房幫我穿水...所以下面穿水先 ...

敢4,5度開始痛未架?同埋威院係咪全部獨立產房黎架?又有冇試過成班學生圍觀生仔過程?


複式洋房

積分: 361


38#
發表於 11-3-30 11:51 |只看該作者
joyan1228 發表於 11-3-29 10:15
我果時開左3度就落左產房喇..
落到去等左成兩個鐘先得4度..佢地就幫我穿水..
之後好快就生得了..

其實我好想知痛既時候可以做d咩, 我mama話佢當年係產房見d大肚婆有的咬人, 有的c破d 布, 我呀媽自己就訓左覺


子爵府

積分: 11729

好媽媽勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


39#
發表於 11-4-1 16:13 |只看該作者
laven_manman 發表於 11-3-18 08:09
我6/4去威院照oscar,12/4去粉嶺健康院,我知oscar係似超聲波(放大d)同抽血
前曰打去健康院問過,會驗小便 ...

唔該我想問下你係咪自己親生去威院約照oscar架?因為今日我打去粉嶺健康院,個姑娘同我講叫我直接去威院約照oscar個日期,跟住要到5月尾先再去健康院度做產檢~

另外我想問埋點解你哋照oscar可以免費嘅?乜而家唔係要$2550咩? thx!


子爵府

積分: 11729

好媽媽勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


40#
發表於 11-4-1 16:23 |只看該作者
大家好呀!
唔該我想問下各位點解喺威院照oscar有free嘅?因為我上網睇過威院個網寫話要$2550嘅?同埋係咪要親手到威院預約照oscar個期架?可唔可以上網自己book期架,唔該晒各位!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo