跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


21#
發表於 11-3-18 14:55 |只看該作者
我都記得~
我係一個教自己小朋友以德報怨的中國香港人~


原帖由 sarali 於 11-3-18 14:45 發表
我記得架, 只因為我是人囉(有人性的人囉), 你就慘啲.....食鹽食瞢咗o拿......咁叻....唔好講啦, 帶頭出來遊行啦, 叫人唔好去同情日本災民啦......得個講字.......我睇你未行到一半都比人打瓜了.....哈哈 )))))



原 ...


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


22#
發表於 11-3-18 14:56 |只看該作者
可能佢自己舉~

原帖由 sarali 於 11-3-18 14:52 發表
我真係好想好想知呀.....Bcat, 你有冇條 link post 上來呀, 比我哋 look 下, 眼看未為真呀 !!!!!


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


23#
發表於 11-3-18 14:58 |只看該作者
原帖由 sarali 於 11-3-18 14:45 發表
我記得架, 只因為我是人囉(有人性的人囉), 你就慘啲.....食鹽食瞢咗o拿......咁叻....唔好講啦, 帶頭出來遊行啦, 叫人唔好去同情日本災民啦......得個講字.......我睇你未行到一半都比人打瓜了.....哈哈 )))))



原 ...


連平時最癲嗰幾個議員都無聲出,
如果佢出嚟遊行, 我諗都好多人追到佢嚟鬧呀


禁止訪問

積分: 1572


24#
發表於 11-3-18 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


25#
發表於 11-3-18 15:00 |只看該作者
原帖由 jannlly 於 11-3-18 14:55 發表
我都記得~
我係一個教自己小朋友以德報怨的中國香港人~


佢好似D電視劇奸角咁, 心中只有恨, 没有愛, 永遠只記得人們對佢唔住, 但係唔會記得自己亦有錯


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


26#
發表於 11-3-18 15:01 |只看該作者
原帖由 Bcat 於 11-3-18 14:59 發表
我本著和而不同,抒發個人觀點及感受的出發點作討論.

既然,大家既思考層次,文化水準同修養水平咁唔同.

好難再討論. 再會! 祝 君好!


咁又係呀, 你咁記恨, 嗰D層次我哋去唔到,
真係再會先好喎


翡翠宮

積分: 75533


27#
發表於 11-3-18 15:01 |只看該作者
原帖由 Bcat 於 11-3-18 14:59 發表
我本著和而不同,抒發個人觀點及感受的出發點作討論.

既然,大家既思考層次,文化水準同修養水平咁唔同.

好難再討論. 再會! 祝 君好!

最岩聽呢句,唔送。


翡翠宮

積分: 75533


28#
發表於 11-3-18 15:03 |只看該作者
原帖由 健朗媽咪 於 11-3-18 15:00 發表


佢好似D電視劇奸角咁, 心中只有恨, 没有愛, 永遠只記得人們對佢唔住, 但係唔會記得自己亦有錯

結局只得一個


珍珠宮

積分: 30192


29#
發表於 11-3-18 15:06 |只看該作者
走啦你, 人哋冇打 (不喜勿進), 你又走入嚟串串貢, 點呀你, 想點o者......我哋 BK 大部份媽咪都有同情心嘅........我哋知<南京大屠殺>呀, 都識分是非, 唔係你所講嘅食壽司食到是非不分, 成日提.....你厭唔厭o者 ???? 講真, 我好驚日本有事呀, 你呢 ??? 驚唔驚呀 ??? 尋日我睇 Now TV ......外國有個廚師講: 大家生活在地球上, 要守望相助呀...... 其實你明唔明架.....即是例如: 你第二時屋企火警, 想唔想人去救你呀 ???





原帖由 Bcat 於 11-3-18 14:59 發表
我本著和而不同,抒發個人觀點及感受的出發點作討論.

既然,大家既思考層次,文化水準同修養水平咁唔同.

好難再討論. 再會! 祝 君好!


珍珠宮

積分: 30192


30#
發表於 11-3-18 15:08 |只看該作者
點止鬧....."中"佢啦....哈哈 ))))


原帖由 健朗媽咪 於 11-3-18 14:58 發表


連平時最癲嗰幾個議員都無聲出,
如果佢出嚟遊行, 我諗都好多人追到佢嚟鬧呀


珍珠宮

積分: 30192


31#
發表於 11-3-18 15:09 |只看該作者
通常電視劇大結局啲奸人都死架喎......哈哈 ))))


原帖由 jk923 於 11-3-18 15:03 發表

結局只得一個


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


32#
發表於 11-3-18 15:10 |只看該作者

為天下太平而飲杯
原帖由 Bcat 於 11-3-18 14:59 發表
我本著和而不同,抒發個人觀點及感受的出發點作討論.

既然,大家既思考層次,文化水準同修養水平咁唔同.

好難再討論. 再會! 祝 君好!


珍珠宮

積分: 30192


33#
發表於 11-3-18 15:11 |只看該作者
唉, 至叻係你o拿, 水平至"九"係你o拿......呢幾日都煩到死.....仲係度癲.....多多一個你就死o拿.......





原帖由 Bcat 於 11-3-18 14:59 發表
我本著和而不同,抒發個人觀點及感受的出發點作討論.

既然,大家既思考層次,文化水準同修養水平咁唔同.

好難再討論. 再會! 祝 君好!


珍珠宮

積分: 30192


34#
發表於 11-3-18 15:12 |只看該作者
yeah........cheer ))))))))




原帖由 hinwaimama 於 11-3-18 15:10 發表

為天下太平而飲杯


珍珠宮

積分: 30192


35#
發表於 11-3-18 15:24 |只看該作者
其實你有冇"修養"都係一個謎....

原帖由 Bcat 於 11-3-18 14:59 發表
我本著和而不同,抒發個人觀點及感受的出發點作討論.

既然,大家既思考層次,文化水準同修養水平咁唔同.

好難再討論. 再會! 祝 君好!


子爵府

積分: 14471

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


36#
發表於 11-3-18 17:55 |只看該作者
算啦...根本d人就奇怪..日本侵華就要聲討..64國恥就提都唔提...問極都唔講..究竟64國恥算係咩..咁討論d咩?
比人打會醜得過自己人打自己人? 自己國家響64事件上咪又係唔認..唔道歉..篡改事實..仲唔比人提添呀..自己國家都係咁..都唔知憑咩要求人地道歉..我成日都覺得要人地道歉係好無謂..當年侵華既又唔係而家既日本當權者..做咩要人地子孫去為一件唔係自己做既事去道歉? 等於...假如呀..老豆殺左人..個老豆唔肯道歉..佢釘左之後..個受害者既子孫就走黎叫老豆d子孫道歉..合唔合理?? 而且當年既日軍已經受到軍事法庭裁決左..死刑既死..受囚禁既囚禁...人地都有受到教訓..何苦響6x年後既今..仲要窮追不捨?

冇人叫你忘記侵華事件..只係話放下仇恨姐..中國人最大既美德..以德報怨去左邊...我響新一代既中國領導人身上見到..但反之平民就雙重標準..對國恥寬宏大量..對別國咬住唔放..

[ 本帖最後由 lauretta 於 11-3-18 17:58 編輯 ]


翡翠宮

積分: 75533


37#
發表於 11-3-18 18:09 |只看該作者
原帖由 lauretta 於 11-3-18 17:55 發表
算啦...根本d人就奇怪..日本侵華就要聲討..64國恥就提都唔提...問極都唔講..究竟64國恥算係咩..咁討論d咩?
比人打會醜得過自己人打自己人? 自己國家響64事件上咪又係唔認..唔道歉..篡改事實..仲唔比人提添呀..自己國 ... 平民就雙重標準

佢正正就係

[ 本帖最後由 jk923 於 11-3-18 18:11 編輯 ]


禁止訪問

積分: 67964


38#
發表於 11-3-18 18:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14027


39#
發表於 11-3-18 18:55 |只看該作者

回覆 15# Bcat 的文章

睇到咁多post最鍾意呢個!希望係真啦!


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


40#
發表於 11-3-18 19:15 |只看該作者
原帖由 sarali 於 11-3-18 15:06 發表
走啦你, 人哋冇打 (不喜勿進), 你又走入嚟串串貢, 點呀你, 想點o者......我哋 BK 大部份媽咪都有同情心嘅........我哋知<南京大屠殺>呀, 都識分是非, 唔係你所講嘅食壽司食到是非不分, 成日提.....你厭唔厭o者 ???? 講真, 我好驚日本有事呀, 你呢 ??? 驚唔驚呀 ??? 尋日我睇 Now TV ......外國有個廚師講: 大家生活在地球上, 要守望相助呀...... 其實你明唔明架.....即是例如: 你第二時屋企火警, 想唔想人去救你呀 ???.


可能佢想人哋一路救佢, 但係一路不停數佢同清算係BK的言論有幾衰, 有幾偽善, 但係仲死不悔改唔諗衰呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo