嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16214


21#
發表於 11-3-23 14:50 |只看該作者
原帖由 sunggie 於 11-3-23 13:49 發表

咳就唔好食生果,仲有蕃茄,紅蘿蔔都唔好,如果唔係仲咳多d...
疴唔疴到都好多因素,我個b次次食親感冒藥,收鼻水,止咳之類就會無屎疴,一停藥就有得疴,我基本上都俾好多水佢飲,正如我中醫話,唔使每次飲好多,通常我會俾佢 ...


SUGGIE,

多謝妳的分享, 係呀, 我個中醫都有講, 咳, 蕃茄, 紅蘿蔔唔食得, 果次睇西醫, 醫生話除o左上述兩樣野唔食得之外, 西蘭花, 瓜類都唔食得, 只可以食菜心. 請問, 富士蘋果同蛇果有乜分別呀, 我多數比富士蘋果, 因為好似 d 果肉鬆 d,

thanks!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo