單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17559


21#
發表於 11-3-24 16:56 |只看該作者
原帖由 ohmygosh 於 11-3-24 14:50 發表
住慣私人樓...所以都仲係好想住番私人樓

您話買間平些的租給別人﹐似乎也是不錯的建議﹔我之前從未想過﹗

另外想問﹐每年請auditor做數要花費多少?

..


好似收2/3千. 係佢個簽名值錢.

你都要問好bank 你個case 要準備D 乜. 唔好俾左訂先問, 好易攪唔到按揭. 有d bank 會預先批左一筆錢俾你先, 等你去搵樓到樓先過數. lee d 要自己去多做功課, 無人幫到係.

開始去睇樓等自己心中有個普.

TKO居屋我like 唐明苑, 圍住哂, 無咁雜唔差管理得好好.


公爵府

積分: 25607


22#
發表於 11-3-29 15:08 |只看該作者
回覆 wensi 的帖子

唉...可能係我自己心急左d啦...但見附近d樓真係貴左好多...

不過都係觀察多一排﹐自己又努力搵多d﹐儲多d先再算喇。

Anyways﹐您的意見很有用﹐謝謝您



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo