跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2846


21#
發表於 11-4-20 18:02 |只看該作者
hihi,我住油麻地的全職媽媽,我可以參加嗎?
但係我係全埋身餵的,未試過在街餵!
可以教下我讓我可以join大家耐d


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 11-4-21 00:20 |只看該作者
本帖最後由 arcaar 於 11-4-21 03:20 編輯

我想join你地~我住深水埗架!可唔可以?
如果ok你預我可能1大2小


大宅

積分: 2336


23#
發表於 11-4-21 01:31 |只看該作者
socarmen 發表於 11-4-20 18:02
hihi,我住油麻地的全職媽媽,我可以參加嗎?
但係我係全埋身餵的,未試過在街餵!
可以教下我讓我可以join大家 ...

當然可以,人多D開心D,只要你唔介意嚟join我地!如果你想埋身餵,一定要有條餵奶巾,基本上餵奶時遮住就個身就可以喇,況且我地咁多媽咪&BB,唔會有人圍意.

另外,地址定在悅來酒店Fat Angelo's,你OK嗎?


大宅

積分: 2336


24#
發表於 11-4-21 01:33 |只看該作者
arcaar 發表於 11-4-21 00:20
我想join你地~我住深水埗架!可唔可以?
如果ok你預我可能1大2小

當然可以!歡迎~

時間我會訂於復活節假期之後,稍後再宣佈.


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 11-4-21 14:48 |只看該作者
今次join唔到你地..希望下次有機會大家聚下


複式洋房

積分: 195


26#
發表於 11-4-22 17:30 |只看該作者
i live in Tsing Yi. 2 big n 1 small, pls. I cannot carry my boy alone :)


大宅

積分: 1450


27#
發表於 11-4-22 21:05 |只看該作者
我寶寶係2月21日可以JOIN嗎?

點評

Ines_B  當然可以啊,pls check pm.  發表於 11-4-23 04:12


大宅

積分: 2336


28#
發表於 11-4-23 04:24 |只看該作者
本帖最後由 Ines_B 於 11-4-23 04:24 編輯

5.1小聚會嘅媽咪,記得pm或者call我confirm啊,我要落實人數,many thanks!


大宅

積分: 4741

畀面勳章


29#
發表於 11-4-23 09:03 |只看該作者
Confirm OK!
急不及待想見下你地~

點評

Ines_B  me too!!  發表於 11-4-23 22:08


複式洋房

積分: 195


30#
發表於 11-4-23 13:09 |只看該作者
confirmed 1 big & 1 small only

點評

Ines_B  okok. see u on that day. ^^  發表於 11-4-23 22:04


大宅

積分: 1819


31#
發表於 11-4-23 13:49 |只看該作者
好呀...

點評

Ines_B  到時見啦! ^^  發表於 11-4-23 22:07


大宅

積分: 2846


32#
發表於 11-4-25 09:29 |只看該作者
sorry 呀,果日有約不能join大家,希望下次join到啦。

點評

Ines_B  it's ok. join us next time. ^^  發表於 11-4-25 10:21


大宅

積分: 2336


33#
發表於 11-4-26 01:43 |只看該作者
戲如人生

哎呀,好可惜啊,早D走得唔得啊?

點評

戲如人生  唔得呀>.<  我諗你地未開始...我媽已經殺左上黎XD  發表於 11-4-26 01:47


複式洋房

積分: 339


34#
發表於 11-4-26 14:35 |只看該作者
回覆 Ines_B 的帖子

唔好意思呀! 我5月1日唔得呀,因為要去大囝個同學birthday party,你地玩得開心d,希望快d下一次gathering我可以join啦!!!

Christina

點評

Ines_B  next time la.一定再有機會. ^^  發表於 11-4-27 00:49


洋房

積分: 53


35#
發表於 11-4-26 21:24 |只看該作者
回覆 suesin 的帖子

Hi, hi, 我都係住馬灣架, 你個日會否去吖? 如去, 一齊約埋gathering ? 我個B 剛過了3 個月, 我都好少單獨同佢一齊去街街架, 驚自己一個搞唔掂個"臭B"啊, haha!!


大宅

積分: 2336


36#
發表於 11-4-27 23:34 |只看該作者
本帖最後由 Ines_B 於 11-4-30 22:12 編輯

日期:5月1號,星期日,下午2點
地點:Fat Angelo's,荃灣悅來坊商場地下G3號舖

我已經book咗位,9大7小,留名Kelly,大家記住呢個星期日下午2點準時出席,唔好要BB們等得太耐啊,
有咩問題聯絡我,各位到時見啦!!


洋房

積分: 53


37#
發表於 11-4-29 08:54 |只看該作者
回覆 Ines_B 的帖子

你好啊, 可否加多埋我們啊, 2 大 1 小, 唔該晒啊!!

點評

Ines_B  冇問題!  發表於 11-4-30 22:09
irenewonglh  hi.咁要叫kelly 加人數喎..  發表於 11-4-29 16:23
sl222  welcome welcome~~  發表於 11-4-29 11:28


大宅

積分: 4741

畀面勳章


38#
發表於 11-4-29 16:57 |只看該作者
唔好意思,我有d事星期日黎唔到呀!
下次再見啦~~


大宅

積分: 2336


39#
發表於 11-4-30 22:10 |只看該作者
本帖最後由 Ines_B 於 11-4-30 22:12 編輯

各位聽日見啊!


子爵府

積分: 10541

2018復活節勳章 畀面勳章


40#
發表於 11-5-1 18:26 |只看該作者
Had a great time with you all 超可愛木村頭 Ines_B 個B女~~

btw 點解我唔見你地fb add我既requests??
        

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo