興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1645


21#
發表於 11-4-28 09:28 |只看該作者
回覆 jols 的帖子

而家四隻狗狗嘅骨灰全部擺响我阿媽屋企, 原本阿朱嘅骨灰係擺响我屋企, 因為我結婚之後佢係跟我住(即係佢臨走嗰三年), 但經過我兩次小產之後, 我阿媽就話驚係阿朱小器而令到我小產(因為佢本身嘅性格都幾小器), 所以最近就將阿朱搬去我阿媽度同佢地三隻一家團聚

撒落海我諗得嘅, 不過我會唔捨得, 好似要佢以後都孤零零一個見唔到我地咁; 如果你唔想擺喺屋企, 寵之天國有寵物靈堂, 可以擺喺靈堂度, 得閒去探佢, 但就要花d錢租靈堂位囉


大宅

積分: 1116


22#
發表於 11-4-28 18:07 |只看該作者
回覆 york_carmen 的帖子

我暫時都未唸會点做,希望狗狗長命啲,可以生活多幾年. 幾年前佢因為結石,疴唔到尿要做手術,去探佢時佢隻手仔插咗喉,見到我同C6即刻喺個籠到撲來撲去,隻手係gum標血,我同c6都心痛到爆. 問姑娘可唔可以抱佢出黎一陣,佢啲血先停. 因為佢要留院一晚,要抱翻佢入籠,佢好可憐gum,我地都好唔捨得. 到有一曰佢要走,我實喊死.
你做咗啲test未呀? 幾時有result?


大宅

積分: 1645


23#
發表於 11-4-29 13:16 |只看該作者
本帖最後由 york_carmen 於 11-4-29 13:17 編輯

回覆 jols 的帖子

係呀, 每一次d狗狗走, 我都好傷心喊得好勁, 我仲要經歷四次添, 真係好辛苦, 所以我同我阿媽都話以後養狗都係養一隻就夠

我今日入院割手腕粒瘤, book咗順便抽埋血驗呀, 我諗個幾禮拜有result


子爵府

積分: 13341


24#
發表於 11-5-4 00:33 |只看該作者
我隻貓剛剛琴日都係寵x天國,埋單$1400 +紀念頸鏈$600.
因為佢走時,我不港,所以一見返佢已經勁喊~
到抱佢行去火化時,真係好心傷!
到入爐按制時一刻,當職員叫我按制,我立即say no,
跟住腩住老公勁喊唔敢睇!
最後阿仔同我阿姨幫我按!

其實我冇諗過我會唔敢按制,可能佢係我親手接生,
所以唔想親手將佢消失世上!

心情到今日仲未平伏,
連阿仔剛剛做緊功課都喊住掛住家姐!


我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!


大宅

積分: 4491


25#
發表於 11-5-11 01:35 |只看該作者
年頭我隻狗走左,用"忘不了寵物善終服務"
我選擇在集體火化,6xx左右
1個月內寄左隻CD比我,係火化的片段
証明佢有做野咁的


大宅

積分: 2027


26#
發表於 11-5-11 13:10 |只看該作者
本帖最後由 cobaba 於 11-5-11 13:11 編輯

回覆 jols 的帖子

我都有隻松鼠9歲半
還好佢都算健康...

只係久唔久就會肚柯同嘔唔停 (大約一日, 就自己會停)
睇左幾個醫生都話冇事, 係正常...
都唔知咩原因會咁...

希望我同你0個隻都可以長命d啦
可以陪多佢地幾年



珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-5-11 19:15 |只看該作者
本帖最後由 sharonhwyc 於 11-5-11 19:16 編輯
外星仔仔 發表於 11-5-11 01:35
年頭我隻狗走左,用"忘不了寵物善終服務"
我選擇在集體火化,6xx左右
1個月內寄左隻CD比我,係火化的片段


我都係用忘不了,
果時貓貓8個月大,
獨立火化$950,
佢係過左頭7先火化,
果度有d偏僻~
火化場要行去第2度,
係工業大夏頂樓~

ps...唔係大頭照呢隻呀!

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


禁止訪問

積分: 126


28#
發表於 11-5-16 20:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4491


29#
發表於 11-5-21 20:05 |只看該作者
sharonhwyc 發表於 11-5-11 19:15
我都係用忘不了,
果時貓貓8個月大,
獨立火化$950,

你係獨立定係集體化呀?


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 11-5-21 22:09 |只看該作者
外星仔仔 發表於 11-5-21 20:05
你係獨立定係集體化呀?

獨立火化的,
親自按製~
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo