moon_in_sky 發表於 11-4-20 19:59 
放心~~我係唔會補貼架~
係要比訂架
石澳陳二嫂BBQ~
......麻煩你睇睇係咪可以幫我收咗錢先~我到時再比單你地睇......
冇所謂, 因為您係新人, 預收訂金始終冇咁方便.
等你安排好, 要收錢, 我可以搵人(甚至自己負責)!
另外, 好多謝你又肯幫下手搞活動, 如需意見, 不妨告知.
不用謝!
(因為, 是我們要謝謝您才對)
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !
恕本人設定為不接受任何PM