單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1753


21#
發表於 11-4-20 19:34 |只看該作者
問多大家小小野~
其實大家想野餐多D定係BBQ多D呢?
薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


伯爵府

積分: 15770


22#
發表於 11-4-20 19:45 |只看該作者
moon_in_sky 發表於 11-4-20 19:34
問多大家小小野~
其實大家想野餐多D定係BBQ多D呢?

奉勸樓主一句,

千萬不要私下補貼任何車資餐費;
另外, 如要預收訂金, 你可以將隻鑊交比其他媽咪代勞(以免引起誤會, 我可以幫你搵人孭鑊).

仲有喎, 你都未公布喺邊度BBQ....

我就好鍾意BBQ, 但野餐也可以.....

請預我一大一小童 (1A1C)


點評

moon_in_sky  麻煩你睇睇係咪可以幫我收咗錢先~我到時再比單你地睇  發表於 11-4-20 20:15
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

積分: 1753


23#
發表於 11-4-20 19:59 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-20 19:45
奉勸樓主一句,

千萬不要私下補貼任何車資餐費;

放心~~我係唔會補貼架~
係要比訂架
石澳陳二嫂BBQ~

薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


24#
發表於 11-4-20 20:02 |只看該作者
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=46296

樓主幫你post條link上黎比人睇下係邊間啦,祝你地玩得開心d

點評

moon_in_sky  謝謝你~  發表於 11-4-20 20:06
moon_in_sky  你有無興趣一齊去呀?  發表於 11-4-20 20:06

除了你我誰都不愛,to have but not to hold


大宅

積分: 1753


25#
發表於 11-4-20 20:05 |只看該作者
本帖最後由 moon_in_sky 於 11-4-20 20:07 編輯

方B媽~
包咗食物,但唔係任食,可以SEND菜單比你睇睇先..因為係餐~
20人可以成團喇~旅遊巴2歲開始計一個人
薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


26#
發表於 11-4-20 20:11 |只看該作者
基本上星期日我係唔出黎架sorry,因為我男朋友星期6返黎星期日晚先走,我星期日除左要買送煮飯之外仲要幫我d小朋友(寵物)洗籠,趁佢睇住個仔我就洗衫執屋添架,所以如果有星期6下午之前又或者平日既公眾假期既活動我就多數可以參加既,而且石澳對我黎講都太遠,雖然九龍塘有車接送但係我住村屋出入都比較麻煩,遲d等6k出左我執好晒間屋就輪到我攪屋企bbq架啦
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


大宅

積分: 1753


27#
發表於 11-4-20 20:13 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 20:11
基本上星期日我係唔出黎架sorry,因為我男朋友星期6返黎星期日晚先走,我星期日除左要買送煮飯之外仲要幫我d ...

薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


大宅

積分: 1753


28#
發表於 11-4-20 20:14 |只看該作者
1. 菲菲媽.............1A1C1B
2. 酸棗仁..............1A1C
薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


29#
發表於 11-4-20 20:15 |只看該作者
moon_in_sky 發表於 11-4-20 20:13

所以祝你地玩得開心d啦

點評

moon_in_sky  謝謝~  發表於 11-4-20 20:16
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


複式洋房

積分: 417


30#
發表於 11-4-20 20:23 |只看該作者
我同仔仔都想參加....可以嗎?

點評

moon_in_sky  你仔仔幾多歲呢?  發表於 11-4-21 00:34
moon_in_sky  當然可以啦~歡迎歡迎~  發表於 11-4-21 00:02
酸棗仁  佢地掛住睇電視唔得閒覆你....hehe  發表於 11-4-20 21:26


伯爵府

積分: 15770


31#
發表於 11-4-20 21:34 |只看該作者
moon_in_sky 發表於 11-4-20 19:59
放心~~我係唔會補貼架~
係要比訂架
石澳陳二嫂BBQ~

......麻煩你睇睇係咪可以幫我收咗錢先~我到時再比單你地睇......

冇所謂, 因為您係新人, 預收訂金始終冇咁方便.

等你安排好, 要收錢, 我可以搵人(甚至自己負責)!

另外, 好多謝你又肯幫下手搞活動, 如需意見, 不妨告知.

不用謝!

(因為, 是我們要謝謝您才對)


點評

moon_in_sky  謝謝~咁到夠人同埋收錢時PM再PM你~~  發表於 11-4-21 00:04
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


男爵府

積分: 5034


32#
發表於 11-4-20 22:16 |只看該作者
吾該報名, 帶子 + 帶子仔 4歲9個半月, thx.
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


大宅

積分: 1753


33#
發表於 11-4-21 00:01 |只看該作者
這份以下係$2600
洋蒽豬扒4磅

沙爹雞扒3磅
美味雞中翼6磅
金沙骨2磅
美味香腸8包
汽水60罐
牛丸1磅
墨魚丸0.5磅
貢丸0.5磅
芝士丸0.5磅
魚丸1.5磅
芝士腸48條

粟米14
蕃薯8
咖哩鮮魷1磅

龍蝦丸0.5磅


以上set包燒烤爐, 燒烤叉,碟,叉, 炭, 汽水, 蜜糖, 紙巾
可以睇下岩唔岩 食
薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


男爵府

積分: 5034


34#
發表於 11-4-21 00:07 |只看該作者
食無咩所謂, 岩小朋友就ok,

點評

moon_in_sky  唔知夠唔夠食~會因人數而加多~唔會減少^^  發表於 11-4-21 00:13
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


35#
發表於 11-4-21 00:08 |只看該作者
回覆 moon_in_sky 的帖子

可5可以自己偷偷地帶野食去先

點評

moon_in_sky  可以~~~唔洗偷偷地~  發表於 11-4-21 00:12
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 55818


36#
發表於 11-4-21 00:19 |只看該作者
小出聲~~我比較like 野餐


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


37#
發表於 11-4-21 00:22 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

叫埋你班將軍澳友去好喎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 5034


38#
發表於 11-4-21 00:24 |只看該作者
食物到時吾夠先加, 最緊要人數夠先可成團
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


男爵府

積分: 6739


39#
發表於 11-4-21 00:24 |只看該作者
回覆 moon_in_sky 的帖子

你哋定咗有幾人去未呀?
呢個份量會唔會多咗少少呢?

點評

moon_in_sky  多??我仲驚少TIM...HEHE  發表於 11-4-21 00:37
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


40#
發表於 11-4-21 00:25 |只看該作者
回覆 moon_in_sky 的帖子

幾時截止架? 等呀伯問埋班將軍澳之友去5去呀

點評

moon_in_sky  我都唔知呀~~諗住夠人就截~  發表於 11-4-21 00:38
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo