單親天地

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


21#
發表於 11-4-20 23:03 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-20 22:55
回覆 ditochan 的帖子

應該係啦

咁等我5月頭去睇下先,而家d野真係好鬼貴
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


22#
發表於 11-4-20 23:04 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 23:00
好快架喇,如果你放心,可以將阿仔放喺屋企人度睇住一日半日囉,不過我嗰時唔放心架,因為我唔想自己係一 ...

我都想放下假比屋企人湊下,不過我媽講明唔會幫我湊仔,所以唯有自己頂硬上,再加上我個仔唔多痴阿婆既
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


23#
發表於 11-4-20 23:07 |只看該作者
回覆 ditochan 的帖子

係呀, 好彩我仔返小學後都無咩時間出街(特別冬天), 衫都5駛著甘多, 5係都幾大鑊
你仔幾大呀? 睇下有無人好心放d衫出黎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


24#
發表於 11-4-20 23:09 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-20 23:07
回覆 ditochan 的帖子

係呀, 好彩我仔返小學後都無咩時間出街(特別冬天), 衫都5駛著甘多, 5係都幾大鑊

我個仔後日先2歲,同埋因為我d表弟最細都10歲,所以都冇人可以比到衫我個仔,唯有自己買啦,其實我地都極

小出街,不過佢大汗所以都要換2件衫架一日,唔該晒你呀

除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-4-20 23:11 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 23:04
我都想放下假比屋企人湊下,不過我媽講明唔會幫我湊仔,所以唯有自己頂硬上,再加上我個仔唔多痴阿婆既
...

阿囡係人都痴架,何況仲個個都咁錫佢!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


26#
發表於 11-4-20 23:16 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 23:11
阿囡係人都痴架,何況仲個個都咁錫佢!

我個仔都係咁既,就算係條街度佢見到唔識既人撩佢佢都主動走去拖住人地,所以我都好擔心會唔見左佢
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-4-20 23:17 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 23:16
我個仔都係咁既,就算係條街度佢見到唔識既人撩佢佢都主動走去拖住人地,所以我都好擔心會唔見左佢
...

咁我個囡又無咁大膽,去街實拖實我架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


28#
發表於 11-4-20 23:19 |只看該作者
我細女多數執家姐衫著; 如果要買會上網買 OR 去花園街搵


禁止訪問

積分: 4077


29#
發表於 11-4-20 23:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


30#
發表於 11-4-20 23:21 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 23:17
咁我個囡又無咁大膽,去街實拖實我架!

我個衰仔係甩開我隻手去拖住人地架,所以成日比佢激死我
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


31#
發表於 11-4-20 23:21 |只看該作者
wing 發表於 11-4-20 23:19
我細女多數執家姐衫著; 如果要買會上網買 OR 去花園街搵

上網我有睇過呀,而家閒閒地都要幾廿蚊一件呀
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


32#
發表於 11-4-20 23:23 |只看該作者
xxaprilxx 發表於 11-4-20 23:20
我個仔細你個仔半個月度..算係大碼B...
我經常去深水步 地鐵B or D出口果條街買3仔比阿B架..
星期日勁多 ...

我個仔都係大碼b黎既,星期日除左多人又迫到死呢唉,而家帶佢出街係好慘,成日手多多,真係想買野其實好難,

或者而家睇下5月頭到時叫埋我男朋友一齊出去,佢抱住佢我簡衫啦唯有
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-4-20 23:23 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 23:21
我個衰仔係甩開我隻手去拖住人地架,所以成日比佢激死我

我啤啤佢,佢都驚架,同埋我成日話有人會捉小朋友去做乞衣!

點評

xxaprilxx  你個真係乖..我個..啤啤佢..行埋黎打巴我...  發表於 11-4-20 23:25
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


34#
發表於 11-4-20 23:26 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 23:23
我啤啤佢,佢都驚架,同埋我成日話有人會捉小朋友去做乞衣!

麻煩你幫我教育我個仔啦哈哈,佢一d都唔驚我,淨係驚我男朋友炸我比佢食住左
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 11-4-20 23:28 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 23:26
麻煩你幫我教育我個仔啦哈哈,佢一d都唔驚我,淨係驚我男朋友炸我比佢食住左
...

佢驚你男朋友,就揾男朋友嚟治佢啦!
阿囡知激嬲我,佢會好慘,所以有時會喺公公婆婆度打我小報告,話我成日惡佢!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 4077


36#
發表於 11-4-20 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


37#
發表於 11-4-20 23:31 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 23:28
佢驚你男朋友,就揾男朋友嚟治佢啦!
阿囡知激嬲我,佢會好慘,所以有時會喺公公婆婆度打我小報告,話我 ...

因為我男朋友講1句好過我講10句既,而且佢會出手打佢,而我鬧佢佢奐唔驚我要我拎起枝滕條佢先怕,所以


我都相信個仔係食住我既,不過都好佢做奸我做忠,我個仔成日都打架啦哈哈,我媽打電話黎有時問佢,媽咪有

冇打你鬧你,佢識聽係度喊架
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


38#
發表於 11-4-20 23:31 |只看該作者
xxaprilxx 發表於 11-4-20 23:30
回覆 ditochan 的帖子

帶埋佢出去真係會好煩...我通常係等我62放假...比佢湊..自己去買...

係我攪佢唔掂,因為早幾日帶佢去街市買送佢手多多拎左人地個蘋果我都唔知,攪到我幾唔好意思

點評

xxaprilxx  咁得意..我個又唔會靜雞雞咁拎..佢會拎左叫我比錢..哈哈...不過..我好少會帶佢行超市商場果d..佢會掃晒人地d野落黎...  發表於 11-4-20 23:42
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 11-4-20 23:32 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 23:31
因為我男朋友講1句好過我講10句既,而且佢會出手打佢,而我鬧佢佢奐唔驚我要我拎起枝滕條佢先怕,所以

依家D小朋友好醒架,睇人眉頭眼額叻過我地呀!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


40#
發表於 11-4-20 23:33 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 23:32
依家D小朋友好醒架,睇人眉頭眼額叻過我地呀!

咪就係囉,不過有時又真係嬲佢地唔落既哈哈
除了你我誰都不愛,to have but not to hold

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo