心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13747


21#
發表於 05-8-18 13:10 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

大家記住"珍惜眼前人"呀,even你或多或少對佢唔滿意。我個朋友之前成日投訴個老公好多不是,有時都講到話想離婚。到而家老公有病,佢就害怕失去佢。之前何不好好相相處, 互相體諒呢? 活在當下, 把握同珍惜現在。
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 1273


22#
發表於 05-8-21 20:33 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

傻豬黎既. 唔好諗咁多. 你嫁得比佢, 你老公一定有佢既好的. 只係時間長咗, 習慣成自然架啫. 唔好嬲壞自己, 兩個囡乖咪得羅.

我老公都係成日唔記得我地既特別紀念日啦. 我都唔開心架. 但佢對我地好好, 所以 日日都係紀念日. (我老公話架, 佢次次唔記得我就哦佢, 佢就同我話, 日日都係紀念日幾好呀.)
正傻佬一名.

男人係咁粗心大意架啦, 唔好唔開心啦,


王國長老

積分: 12240

王國長老


23#
發表於 05-8-25 14:56 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

多謝0甘多位
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo