單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15770


21#
發表於 11-4-27 16:03 |只看該作者
Hinata 發表於 11-4-27 15:58
預埋我同仔仔

好嘢, 又多一個媽咪玩上癮!
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


複式洋房

積分: 417


22#
發表於 11-4-27 16:07 |只看該作者
係唔想晌屋企比仔仔當玩具玩, 情願出街
仔仔連續玩左兩日, 今日怇終於投降, 話要晌屋企休息返一日, 聽日去海洋公園


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-4-27 16:07 |只看該作者
亞女尋日巳經番學啦:;pppp:
順順利利 大吉大利       


複式洋房

積分: 417


24#
發表於 11-4-27 16:09 |只看該作者
我個仔仔5月3號先返學


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


25#
發表於 11-4-27 21:24 |只看該作者
回覆 sleep 的帖子

星期5
大致多雲,有幾陣驟雨。


自備雨具呀
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


26#
發表於 11-4-27 23:01 |只看該作者
好唔好學阿伯咁跳下求雨舞呢?(考慮中)
暑假.....咁就過咗一半啦.


伯爵府

積分: 15770


27#
發表於 11-4-27 23:04 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-27 23:01
好唔好學阿伯咁跳下求雨舞呢?(考慮中)

你?

鋼管舞好啲.....

各位....比啲掌聲....有請我地嘅維豬媽.....
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 15770


28#
發表於 11-4-27 23:07 |只看該作者
本帖最後由 酸棗仁 於 11-4-27 23:08 編輯


緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


29#
發表於 11-4-27 23:10 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

喂, 呢隻5係豬喎, 老友!
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


30#
發表於 11-4-27 23:11 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-27 23:07

閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


男爵府

積分: 6739


31#
發表於 11-4-27 23:20 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-27 23:07

我已經減咗肥, 無佢咁肥呀.
暑假.....咁就過咗一半啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


32#
發表於 11-4-27 23:40 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-27 23:20
我已經減咗肥, 無佢咁肥呀.

咪係正到流油啦!...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


33#
發表於 11-4-28 00:06 |只看該作者
本帖最後由 vane 於 11-4-28 00:32 編輯

時間:初步預上午10:00-10:30AM入場,之後中央公園遊樂場玩一陣/午餐等…

地址:沙田文化博物館(展館門口等)

自費參加
(亦可4人自組鐵腳,一起購買家庭年票)

板面自助報名:

1,Vane+仔仔

2,Sleep+仔仔

3,Hinata+仔仔
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


複式洋房

積分: 417


34#
發表於 11-4-28 00:26 |只看該作者
咦, 文化博物館開上午10點

點評

vane  改左10:00了,THANKS!  發表於 11-4-28 00:32


大宅

積分: 2638

畀面勳章


35#
發表於 11-4-28 15:14 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-27 13:39
回覆 bbbs 的帖子

岩岩先叫做捱過呢個復活節, 暑假又5知點死好

你都好丫~已經plan定仔仔嘅暑期活動,我仲未諗掂呀!


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


36#
發表於 11-4-28 15:23 |只看該作者
回覆 bbbs 的帖子

你住邊區呀, 好多中心應該都開始報暑期活動喎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 2638

畀面勳章


37#
發表於 11-4-28 15:42 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-28 15:23
回覆 bbbs 的帖子

你住邊區呀, 好多中心應該都開始報暑期活動喎

我住土瓜灣...見紅磡有二間中心5月頭開始報名


男爵府

積分: 6739


38#
發表於 11-4-28 18:28 |只看該作者
bbbs 發表於 11-4-28 15:42
我住土瓜灣...見紅磡有二間中心5月頭開始報名

喂......街坊喎,
你住土瓜灣邊度呀? 睇下近唔近我?
我家維豬5歲半, 超慢熱型、有愛心、愛交男仔朋友、超活躍、喜歡跑跑跳跳、喜歡同媽咪去街、唔鍾意食野、喜歡問點解、最愛媽咪........
得閒多d一齊去街呀, 呢度好少土瓜灣友既, 佢地呀, 走晒去TKO呀.....
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 2638

畀面勳章


39#
發表於 11-4-28 18:50 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-28 18:28
喂......街坊喎,
你住土瓜灣邊度呀? 睇下近唔近我?
我家維豬5歲半, 超慢熱型、有愛心、愛交男仔朋友、超 ...

維豬媽你好~
我住土瓜灣街市附近呀!等我又介紹吓我家大哥先,9歲,好鍾意識新朋友仔,雖然牛高馬大,但佢都好鍾意小朋友

(因為我身邊嘅朋友一係就未生小朋友,一係就比較細),好貪玩,但又細膽...我過往都冇乜時間陪佢,宜家可以好

好咁補償俾佢,所以我都盡量同佢參與D活動,希望快D有時間同你地玩吓啦!

我今年第一年同仔仔喺土瓜灣報名參加暑期活動,請問有冇好介紹呢?


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


40#
發表於 11-4-28 19:24 |只看該作者
本帖最後由 vane 於 11-4-28 19:24 編輯

照原定計劃,明天早上10:00沙田文化博物館(展館門口等),如果黎吾到,就電話通知啦...

自費參加
(亦可4人自組鐵腳,一起購買家庭年票)

板面自助報名:

1,Vane+仔仔

2,Sleep+仔仔

3,Hinata+仔仔
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo