親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 11-5-11 14:21 |只看該作者
西貢橋咀:
好想去,又可以行山,有有地質公園。磨成日最佳。

點評

paklok  睇人地講得多,
未去過好想去~
但唔知閒日有無船...  發表於 11-5-12 15:32
笑下又一日。放鬆下啦大家!


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 11-5-12 17:45 |只看該作者
重新起步,為未來努力


別墅

積分: 622


23#
發表於 11-5-13 03:10 |只看該作者
下次我都要去


大宅

積分: 4027

畀面勳章


24#
發表於 11-5-14 13:34 |只看該作者

''WhAt We sHouLd dO iS nOt forGet,buT to FoRgivE"


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


25#
發表於 11-5-14 22:06 |只看該作者
多謝樓主分享


公爵府

積分: 25364


26#
發表於 11-5-16 21:34 |只看該作者
thanks for sharing, will go in June.
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


大宅

積分: 3376


27#
發表於 11-5-18 22:29 |只看該作者
朋友話烏溪沙沙灘有蜆掘,想星期六去,請問有冇人去過??


大宅

積分: 1587


28#
發表於 11-5-19 00:35 |只看該作者
好提議, 夏天又唻, 可以帶阿b一齊去接觸大自然, good呀.
幫人從不問回報, 自覺開心快樂便足夠!


子爵府

積分: 11908


29#
發表於 11-5-20 14:54 |只看該作者
呀夢 發表於 11-5-18 22:29
朋友話烏溪沙沙灘有蜆掘,想星期六去,請問有冇人去過??

嘻嘻,我前日又再去過;個灘e然唔多人;見有好多招潮蟹係度;呢,即係隻右鉗勁大隻嗰種呢。另外,d 蜆都算易見到;我係個灘度見到有隻瞓係沙面,都幾大隻,有大半隻 mouse 咁大,拎上手幾墜手下,初初以為係空殼;點知執左放落個筒度,一陣間佢竟然識打開口飲水;都算肥。原來仲有幾隻係咁,收尾都擲番曬落海算~
仲有d蝦仔,佢地隻鉗打到d石頭"拍拍"聲,一雄一雌係一齊,我地捉左幾竇,收尾返到屋企夜晚勁嘈,後尾行幾步放生佢地算;以後都唔再捉ed蝦玩~
由於我爬左蜆都唔會食,所以今次冇爬到。不過見d人走時都用架車仔拖住番屋企,應該收獲唔少。
~報告完畢~


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 11-5-21 08:44 |只看該作者
多謝分享。琴日剛剛去左水口,好好玩!雖然人生第一次去掘蜆,但見到我地嘅收穫~~~正!


伯爵府

積分: 15416

畀面勳章


31#
發表於 11-5-21 17:09 |只看該作者
我都好想去玩下呀


大宅

積分: 4370


32#
發表於 11-5-21 23:07 |只看該作者
回覆 prettyoni 的帖子

你昨天去了水口掘蜆, 我想知道有幾大隻同有幾多?? 我想再去呀!


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-5-22 14:44 |只看該作者
最少都有成3"長度,好似隻手掌甘大!我地淨係响地下拾都幾多下,如果帶埋「架生」去掘會仲多,仲大隻!
記得帶bucket去裝噃!

點評

mandymok219  嘩!好大隻,好想快D去  發表於 11-5-22 16:17


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 11-5-22 19:12 |只看該作者
請問水口潮汐應該睇邊度?

http://www.hko.gov.hk/tide/cstation_select.htm
但求順利  


子爵府

積分: 11608

醒目開學勳章


35#
發表於 11-5-22 22:17 |只看該作者
請問下長沙有冇JM去過呀??


男爵府

積分: 8273


36#
發表於 11-5-24 15:58 |只看該作者
請問知唔知南丫島榕樹灣果邊有無得掘蜆?


子爵府

積分: 11908


37#
發表於 11-5-25 12:27 |只看該作者
WINCEKWOK 發表於 11-5-24 15:58
請問知唔知南丫島榕樹灣果邊有無得掘蜆?

就算有得掘 d 蜆都唔慌肥啦~


伯爵府

積分: 15754


38#
發表於 11-5-26 23:13 |只看該作者
勸籲大家,掘還掘,
果D BB size的蜆仔唔好帶走,要埋番入D沙度,
否則下次冇蜆掘~
陶土經過塑造...燒製...可變成有用的器皿.它盛裝到多少就看我們如何給它塑形,它有多堅固就看我們如何燒製...


別墅

積分: 653


39#
發表於 11-5-27 11:37 |只看該作者
如果去烏溪沙掘蜆係唔係睇天文台大埔滘果個潮汐預測?

謝謝


大宅

積分: 1761


40#
發表於 11-6-20 12:10 |只看該作者
drive car to Shiu Kou directly .. OK ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo