夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28591


21#
發表於 11-5-6 11:52 |只看該作者
道德係人類係經過幾千年係進化, 係人類文明既象徵!!!
如果只為愛而愛, 只顧及自己感受, 咁未免太自私...
人係有思想, 而行為亦係受制於思想. 你婚後可以仲存在好多幻想, 呢D係無人可以控制, 自己有時都無法控制. 但當轉化為行動時, 自己本人都會意識到對與錯. 人係有意識既,亦都係叫良知!!!

愛梗係自由架啦, 只不過人心係會變, 明日既愛已不是今日既愛!!!!已婚而為情所困既人唔好為自己揾咁多籍口啦!!!宜家都有一個好流行既方法去解決呢個問題--就係離婚. 為自由愛付上代價, 忠於自己感受, 唔值得咩?


水晶宮

積分: 58581


22#
發表於 11-5-6 11:56 |只看該作者
想提供另一角度去看道德規條給大家參考 (不喜勿插):

我們之所以需要道德規條,及這麽出於自然地擁戴它維護它,是因為我們的潛意識很清楚人性有很多陋醜的私欲,沒有道德規條,社會確實會有更多問題;然而,不要忘記,同時也是因為有太多道德規條跟人性在對抗,所以產生了很多人類的矛盾和痛苦。

此外,當我們反駁樓主時,其實正正在反映了自己內心不願意去接納自己也有著這些人性的陋醜 (所以需要道德及擁戴道德去幫助規範和打壓自己那陋醜的人性的一面),而不接納自己真實的一面,也是人類的另一痛苦。


公爵府

積分: 28591


23#
發表於 11-5-6 12:51 |只看該作者
唔好講到咁深奧...呢D咪自尋煩惱, 自尋痛苦!!!


水晶宮

積分: 58581


24#
發表於 11-5-6 13:00 |只看該作者
大家觀點與角度不同而已。
歡迎更多討論!



伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-5-6 15:08 |只看該作者
呢個絕對係觀點與角度既問題!!我諗冇乜幾多人真係可以做到,被人出賣或背叛時還要感謝他/她曾經愛過自己!!
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 19582


26#
發表於 11-5-6 15:18 |只看該作者
我用刀叉筷子食飯, 你係都鍾意用手食, 仲話我地好用呢用撈..........


複式洋房

積分: 113


27#
發表於 11-5-6 18:14 |只看該作者
己所不欲, 勿施於人.
這才是真正 "感受妳的感受,感受對方的感受,感受每一個人的感受"

如果你認為要自由戀愛, 自己做第三者都無問題的, 咁他日別人做你們的第三者時 (勾你的情人/配偶), 你都要有真正的快樂. 發揚你所主張的'快樂'精神啊...! 別說一套,做一套呀..


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 11-5-6 23:29 |只看該作者
如果冇道德/法律規範, 我估...人類可能會滅亡得好快, 見一個愛一個, 見一個上一個, 人口會增長得快, 但各種疾病亦會傳播得好快, 死嘅人一定多過出生嘅人, 咁人類好快就死晒.


子爵府

積分: 10507

醒目開學勳章


29#
發表於 11-5-6 23:42 |只看該作者
每個人有著自己既做人處事既方法, 大家對愛情/家庭既處理及觀念都唔同...人地點諗我地理唔倒...我既心態就係.. 唔會為一個唔愛及唔珍惜我既人而去令身邊愛我既人傷心..因為..人一生中..唔咪單單只有愛情..


大宅

積分: 1963


30#
發表於 11-5-11 02:45 |只看該作者
janet 發表於 11-5-6 15:08
呢個絕對係觀點與角度既問題!!我諗冇乜幾多人真係可以做到,被人出賣或背叛時還要感謝他/她曾經愛過自己!! ...

agree, 觀點與角度

我地做人,每天生活著

亦好應該去反思,為何人要做人?

生老病死, 為何生? 緣何要死?

老,病又為何安排?

造物者目的所為?

人點解要係人?
原諒我當天不懂得珍惜
只知任性 壞事情
唯願你此刻可於虛空中 將心聆聽
將來若 真的再有個約會會完成
真的會再有這樣深情
我以天為証 跟你帶領
我以天為証 請你帶領


大宅

積分: 1963


31#
發表於 11-5-12 20:31 |只看該作者
本帖最後由 yeetrade369 於 11-5-12 20:34 編輯

做人真係好累
每天面對百樣憂
憂親情,憂愛情,憂柴,憂米,憂健康,憂平安,憂....

每天建立的感情,財富,好身體,好生活,
到死一刻,全都萬般帶不走
凡事都會終結,那為何還在乎今天要建立什麼,走什麼豐盛人生

就好像和股民說, 你而家買股票無輪嬴幾多或輸幾多, 但最終你一定係輸!!
我相信沒有人會再買股票, 因買股票已變成無價值!! 價值建基於結果!!

為何對世人說, 你而家做人無輪得到幾多親情愛情,有幾多錢都好,, 但最終你一定會死,全都萬般帶不走 !!

價值建基於結果!!
最終會死的人世做人結果係無價值的, 但為何甘多人依然眷戀做人??甘怕死??


原諒我當天不懂得珍惜
只知任性 壞事情
唯願你此刻可於虛空中 將心聆聽
將來若 真的再有個約會會完成
真的會再有這樣深情
我以天為証 跟你帶領
我以天為証 請你帶領


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


32#
發表於 11-5-12 23:56 |只看該作者
本帖最後由 faye525 於 11-5-12 23:57 編輯

回覆 yeetrade369 的帖子

樓主係咪屋企有事發生呀???

人生雖然充滿無奈, 但反正遲早死, 點解唔選擇一個令自己生活得開心D既方法呢.

盡力生活每一天, 令到自己今生無悔嘛!!!!!

到死果刻就可以同自己講! 起碼我試過~~~~~

有事發生, 真係好難受, 好唔明白...

不過係受規條既情況下, 都有一定程度既自由既

只要唔好令自己諗得太灰就可以了

樓主如果屋企真係有事發生, 搵朋友傾下偈呀! 千期唔好亂做傻事呀!!!!!

(八卦一句, 樓主係咪信佛架?? 你既說話裡面有好多佛既道理呀~~)


大宅

積分: 1329


33#
發表於 11-5-13 09:42 |只看該作者
點評gieselle.chen 你呢段說話只能對女性有所規範, 至於對男性, 承諾只是過眼雲煙一埋廢話. 要思考唔好只思考自己有能力, EASYO個PART, 其實係要諗對方DIFFICULT O個PART 發表於 前天 13:55


何以見得道德及婚姻只對女性有所規範, 而對男性無作用呢?!

另出軌及不道德就係因為有 difficult part 所以要去出軌及不道德? 如是, 即有 difficult part 就不去自身解決而要去出軌不道德去逃避? 定係一D想為自己合理化既藉口呢?

理性討論, 願聞其詳


大宅

積分: 1329


34#
發表於 11-5-13 09:55 |只看該作者
樓主, 可能妳是出於好意希望受困受苦者可以放開一點, 但總不能鈕曲道德婚姻既觀念.

如果妳是信佛理, 我想妳還是多點看一些正念正信既書吧. 佛理是有提及要人放下, 但不是叫人放縱, 婚姻不是不合即離. 不知妳有否看過以下文章, 願妳對婚姻有另一體會


大宅

積分: 1329


35#
發表於 11-5-13 10:00 |只看該作者
文: 吳九箴

在劉德華主演的一部電影裡,他對女主角說了一個故事: 從前有一對老夫妻,老先生習慣昂首闊步,走得很快,老婆婆走得很慢,總是在後面追得氣喘吁吁,老先生每走幾步總要停下來等老婆婆,然後埋怨老婆婆為何不走快一點?老婆婆則會嘮叨叨地唸老先生為何不走慢一點?

有人聼了會覺得這對老夫妻很可憐,無法找到步伐相同速度一致的伴侶,硬要湊在一起,必然很辛苦。有人甚至會覺得兩個人速度步伐都差那麼多,遲早會吵翻,不如早點分手。

老夫妻一前一後走路的畫面,讓我很感動; 因為,夫妻倆原本就是獨立的個體,步伐不同速度也差很多,本來可以各走各路,多麼輕鬆快活。

到底是什麼因素或什麼力量,會讓快的停下來,慢的追得氣吁吁,兩個人儘量在找平衡點?

答案只有一個字,愛。

愛這個東西,說穿了就是累世因緣,沒有什麼道理,卻緊緊牽著兩個不同個性或步伐的 人,誰也離不開誰。
就像這對老夫妻,路上有這麼多的男人女人,世上的路有那麼多條,但他跟她就是要互相折磨似的栓在一起,為什麼?

這就是緣,這就是愛,你看不見,摸不到,卻可以深深感覺得到。

從佛家的角度來看,愛是一個很難斷根的執著。凡有執著,皆有痛苦,然而,心中有愛,身上有看不見的因緣線牽繫的人,絕不會這些苦。

即使佛說執著是苦,輪迴是苦,我相信,老先生和老婆婆仍會說: 佛啊!即使讓我再輪迴五百世,受五百世的苦,我仍要談戀愛,仍要深深愛著他(或她).

ps: 這段是說婚姻夫妻既愛, 而不是婚姻以外既孽戀美化為愛, 婚外情不是愛, 是孽


水晶宮

積分: 58581


36#
發表於 11-5-13 10:21 |只看該作者
見這裡有不少mami都問道 "難道見一個愛一個不是錯嗎?"

我沒有反駁之意,只是想提出自己的一些想法和疑問......大家一起作良性討論吧!

愛一個人,為什麽是錯?
只是因為道德倫理不容許愛配偶以外的人,當你愛了,就是錯,為什麽?
愛是與生俱來的,為什麽要壓抑?為什麽認為是錯?
錯在那裡?
錯在因為道德倫理不容許?錯在其他什麽原因?
道德倫理是誰定的?它的動機和原意是什麽?
為了佔有自己所愛的?
為了自己所愛的一定只能永遠愛自己?
為了 ...... ?
這是為了什麽?
為了不要世界混亂?為何會亂?亂是因為要爭奪回自己的所愛而引起的紛爭?亂是因為自己的愛人同時愛上了別人而令自己變得嫉忌、瘋狂?這些亂都是源自佔有欲和私欲嗎?亂在那裡?

有人能解答我的疑惑嗎?


大宅

積分: 1329


37#
發表於 11-5-13 11:50 |只看該作者
回覆 全為愛 的帖子

愛一個人,為什麽是錯?
只是因為道德倫理不容許配偶以外的人,當你愛了,就是錯,為什麽?-->

敢肯定外偶是 "真愛"?
http://www.theology.org.hk/sharing/non_religious/non_religious10.htm

可以成為夫妻, 敢說打從心底裡沒有愛?
今天外偶試了麻辣新鮮刺激, 總不能天天麻辣吧! 米飯才是正餐.

先不說甚麼道德倫理, 將自己既快樂建築在別人痛苦之上, 是否還要厚顏的說為 "愛" 而沒有錯? 人是生活群體, 不能太自私.




公爵府

積分: 28591


38#
發表於 11-5-13 12:04 |只看該作者
愛一個人,為什麽是錯?--
道德倫理是誰定的?它的動機和原意是什麽?
為了不要世界混亂?為何會亂?


有無聽過約定俗成, 道德倫理唔係由一個人定, 唔係十個人定, 佢係人經歷幾千幾萬年經驗累積對人性既領悟!!! 係無動機無原意, 呢個詞係後世比呢樣野既概括歸納.

愛一個人, 為甚麼是錯--你有真心愛一個人嗎????

我朋友愛上左一個有婦之夫, 都係講呢一句:愛一個人, 為甚麼是錯?如果係真愛, 就不應陷他不義!!!!一定要係道德倫理之中掙扎痛苦矛盾中鬥爭先叫表現出真愛???



水晶宮

積分: 58581


39#
發表於 11-5-13 13:17 |只看該作者
很多婚外情的個案是:元配痛苦固之然,而外遇者其實也很痛苦,痛苦在於道德在壓抑他不能愛別人,而他的愛的感覺又那麽真 (可能只是情欲是迷戀是愛情,但也可能是真愛),不見得他很快樂呀!道德為何會使人痛苦的呢?道德是否在打壓人性的自然感受和情感呢?

愛一個人是讓他/她做自己、不佔有他/她、給他/她自由,愛時就全心去愛、不再愛時就不勉強不虛假地去愛,我所理解的真愛是這樣的。大家對真愛的理解是怎樣的?

我有時也會很迷茫的哩!


公爵府

積分: 28591


40#
發表於 11-5-13 13:35 |只看該作者
與其話道德使人痛苦,不如話係自身既良知使人痛苦. 道德只係一個慨念詞, 使道德得以運行既係自己既良知. 如果無良知, 就算幾高既道德規例都無人遵守...所以唔係道德打壓, 係良知...

你所理解既真愛, 我認同, 但係要基於道德之上...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo