夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12681


21#
發表於 11-5-13 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20255

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


22#
發表於 11-5-13 13:05 |只看該作者
D博丙嘅post又嚟,大家唔好上當呀)))))

點評

gk678  上咩當呀? 有沙包唔係應該打多兩野咩....hahaha.......  發表於 11-5-13 15:31


男爵府

積分: 6725


23#
發表於 11-5-13 14:17 |只看該作者
唔係好明點解樓主既然覺得委屈, 仲咩仲要同呢位結婚. 如果無更好嘅選擇, 亦可保持獨身.

點評

onon2000  AGREE WITH YOU  發表於 11-5-15 00:08


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-5-13 14:24 |只看該作者
本帖最後由 janet 於 11-5-13 14:25 編輯

其實你男友供梗樓,你都應該體諒下佢啦!!起碼佢都有為大家既將來努力,而家你只係覺得得你一個人付出,你都識講啦,佢6你4,咁佢都出左大個份啦,點解人地要男人俾晒錢呢??愛一個人真係要分得咁清楚嘛??老實講佢冇要你俾晒咪算囉,如果佢每一樣野都要你俾晒,連供樓都你俾埋,我會叫你分手囉!!而家你只係暫時冇得進修o者,當你地再穩定d時,可能會好好呢,我覺得你諗得太灰喇!!

點評

zoeyin  好多野都係我比埋老公果份,BB野基本上全部都係我買添~但我冇怨老公,佢一時唔好景,做老婆既梗係要幫手~ 我冇唸過結左婚唔駛做,我一定要有自己收入!  發表於 11-5-13 15:33
jenniecatcat  我同老公係我7佢3 tim....  發表於 11-5-13 14:47

眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


男爵府

積分: 5726


25#
發表於 11-5-13 14:32 |只看該作者
一定飛左佢... 你話呻下.. 其實都好不滿..
你計到咁盡, 你鍾意你男友0既程度都好有限


大宅

積分: 4511

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-5-13 14:47 |只看該作者
今時今日, 真係無乜人係嫁左唔使做囉........ 其實做野都唔係好辛苦丫, 做野又有收入, 經濟獨立, 唔使買樣野都要問過老公, 幾好丫 !!!!

最緊要自己開心, 覺得辛苦/委屈, 何必一齊?


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


27#
發表於 11-5-13 15:01 |只看該作者
本帖最後由 Laipyerica 於 11-5-13 15:01 編輯

唔好嫁, 佢都唔係你想要個張飯票

點評

onon2000  咪係...咁厭棄咪唔好嫁,出面好多姊妹要。畀條生路個男你啦  發表於 11-5-15 00:10
又呃一個POST, "叮" 兩分入袋


子爵府

積分: 14169


28#
發表於 11-5-13 15:01 |只看該作者
啊樓主,我好唔明點解你成日話要進修,你父母無比書你讀咩?你話你父母有兩間屋咁多,我諗佢地唔會無能力供你讀書瓜?
係嘍.....咁點解係應該讀書的時候唔去讀,e+就掛係口邊要進修呢?
重有你話你樣樣都要出一份錢,婚後又要做野,同你的憧憬完全唔一樣,咁你大可以揀過一個,做乜要埋怨男友呢?
e..........好似你話你媽媽都有工作的!


禁止訪問

積分: 102652


29#
發表於 11-5-13 15:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 11-5-13 15:53 |只看該作者
其實如果你咁樣計法咁真係無必要結婚吖!!!
咪留係自己屋企等你父母養你囉..何必結婚呢?
支持你做剩女!!!

點評

onon2000  我又LIKE  發表於 11-5-15 00:10
janet  我都俾個LIKE你呀!!hahaha!!  發表於 11-5-13 17:42
gk678  俾個like 你.  發表於 11-5-13 17:13


大宅

積分: 2481


31#
發表於 11-5-13 16:12 |只看該作者
香港公一份婆一份真係好平常
我點止4/10比屋企 我同老公係將全數收入都放係頭家
我覺得樓主未結婚都咁諗 你真係諗清楚應唔應該結婚 正確d係搵個咁窮既結婚


大宅

積分: 3418


32#
發表於 11-5-13 17:03 |只看該作者
我曾經都有咁諗過....bk 媽媽唔巧鬧禾, 我認我都係被寵壞....
不如你轉下個角度, 你係有付出, 但係你bf 都一樣有,佢比你更多喇, 你都係出4/10, 佢出6/10 bor, 佢夠本身做仔咩都唔駛諗,食父母, 住父母, 都因為你而付出, 因為佢想同你一齊生活愛你先諗咁多...佢夠可以唔諗喇....

我又覺得你唔係唔愛你男友, 不過有少少擔心唔知第日生活係點, 由阿女做人老婆,有個家要handle, 所以先覺得做女好...

放心喇! 我結左婚年幾, 可以講我覺得自己好幸福, 唔知點同你講, 我做女從來唔煮飯, 到而家我c6唔request我煮, 我都自己放工買餸煮飯,當你愛佢, 為佢做既野同付出都變得幸福......

點評

garfield2201  like~~~  發表於 11-5-13 20:52


子爵府

積分: 11028


33#
發表於 11-5-13 17:06 |只看該作者
本帖最後由 momobibi 於 11-5-13 17:08 編輯

講到咁妥屈你自己, 何必見一齊? 你愛自己多於男友…你男友識着你非常不幸, 不如放生你男友啦


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


34#
發表於 11-5-13 17:27 |只看該作者
如果你的理想是進修, 結婚後唔使做. 咁你可能要找另一個可滿足你的男人
但如果你的理想是和這個男人結婚, 一齊生活. 咁就一齊啦
睇下邊樣先係你真正的理想

當做嘢好辛苦或好唔想做嘢時都會好似你咁諗, 但會同自己講最想係邊樣, 如果依然係同呢個男人一齊, 咁就咩再諗埋的冇作用的嘢

最重要諗清楚, 呢個係咪真係你想要的人
唔好為結婚而結婚, 否則, 以後會好辛苦

點評

rainlamrainlam  我100%認同你既講法~~~~VERY GOOD~!!  發表於 11-5-14 21:06


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-5-13 17:32 |只看該作者
你要食


大宅

積分: 2339


36#
發表於 11-5-13 20:19 |只看該作者
如果咁大怨氣,又想進修同見識,都真係唔好結婚住,做左自己想做嘅野先,如果唔係妳諗住婚後繼續怨落去?


男爵府

積分: 6410

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 11-5-13 20:55 |只看該作者
而家好多男人都唔想結婚,女朋友一提結婚,就拖字訣,你男友咁有承擔,你應該開心,而且而家D樓咁貴,佢都已經儲夠首期供緊一層樓,講真,你已經比佢付出少咗好多架啦,樓上既人講得啱,呢個好男人你唔要,大把人爭住要呀

點評

LittleMss  係唔係好男人, 大家真係唔知, 不過為嫁得出而結婚...errrr..我唔同意囉  發表於 11-5-14 05:07
為食熊  甘既男人都話大把人爭住要?!未結婚已經諗住大家六四分帳,咪即係娶老婆係搵個人一齊供樓!  發表於 11-5-13 23:05


瑪瑙宮

積分: 139631


38#
發表於 11-5-13 21:00 |只看該作者
點解唔去進修, 去結婚, 結婚唔啱您喎, 同一個後悔同自己一齊的女人一齊, 個男人會唔會有幸福? 您比到咩佢? 您唔好辜負人地. 雖然您話支出佢 6 您 4 , 但您心態上都襯唔起佢, 您無全心全意去愛佢, 我鄧佢揼心.

我同 c6 支出有時一半半, 有時我睇晒, 我為的是個家, 個家無人付出會冧, 咁不如一早唔好組織家庭, 既然都可以睇住佢冧.

您心態成熟 d , 可以為人着想, 至考慮嫁人吧. 否則, 自己一個比較適合您.

點評

ndw  有建設性的分析同提議。  發表於 11-5-14 07:37


瑪瑙宮

積分: 139631


39#
發表於 11-5-13 21:13 |只看該作者
重有, 我同我家姐係兩種人, 佢做老板又進修完碩士, 朋友滿天下, 所賺的錢都花在享受上, 的士出入, 裝扮, 吃喝玩樂, 個人主意及享樂型, 所以佢未婚. 但佢係搵錢能手, 財來財去. 我就係女人仔一名, 遇到適合的就嫁, 性格保守唔會做老板, 又鐘意將時間精神放在家和囝身上, keep 住份工, 我就滿足, 無咩朋友, 無咩享受.

唔知您了唔了解自己係邊類 - 女強人, 女人仔. 唔好揀錯方向.


大宅

積分: 2289


40#
發表於 11-5-13 21:18 |只看該作者
其實我唔覺得樓主有乜唔岩喎,好多女人都未必係話要嫁有錢佬,不過底線係唔可以差過做女果陣時!況且樓主都話佢又無名牌無visa,點睇我都唔覺得佢係典型港女囉!人望高處係好正常,即係同人拍拖,一個會比一個條件好,搵工都係!唔係有情可以飲水飽,呢度好多媽咪都會為錢同C6嘈交,就算宜家唔會,第日生左BB都會!

又唔好講到樓主個男友甘優質,甘識打算囉,我覺得佢應該諗辦法點樣做好D,令佢個老婆可以嘆世界,而唔係娶左人返黎就當多個人分擔開支!

我宜家都係同C6講,如果早十幾年我識佢,佢係個窮書生,我一定唔會騷佢,睬佢都傻,佢都認同男人未有事業經濟基礎前唔應該娶老婆。如果我係樓主,我唔會嫁,因為既然自己一個人生活仲好D,點解要落火坑?

點評

LittleMss  講真,結婚供樓可以一齊出力, 但係拍拖都要6/4...就唔係咁啱聽, 而且大家都唔知個男人可能有錢俾得起有餘, 但係都要樓主出一份, 又點睇呢?  發表於 11-5-14 05:10
penpenvivi  同意,拍拖都你4我6,都計得好清楚下,唔講得係優質.  發表於 11-5-13 23:24

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo