自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2050


21#
發表於 11-5-16 19:32 |只看該作者
我亞媽5+幾歲,日日飲牛奶,飲左十幾年,有日跌親,一跌就斷骨,住左成個月院o
之後,我叫佢吾好日日牛飲,想飲就飲豆奶,touch wood暫時都身體OK
我都覺得吾應該日日飲牛奶o


禁止訪問

積分: 10980


22#
發表於 11-5-17 01:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


23#
發表於 11-5-17 01:13 |只看該作者
miffy 發表於 11-5-16 09:15
http://www.rthk.org.hk/special/awardpro/award08/tv33.htm

好大膽揭露飲牛奶已經有好權威的醫學報告証明 ...

我睇過本書講, 飲牛奶人類係會大隻d, 骨架大d高d, 但亦會令身體機能提早老化, 而且對身體真係唔好!
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 38391


24#
發表於 11-5-17 01:17 |只看該作者
聽就聽過牛奶有害,但係唔飲邊夠鈣?

點評

ching070707  鈣 可以從大豆 吸取.其實過多,都會排返出黎..  發表於 11-5-17 01:25

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


大宅

積分: 2762


25#
發表於 11-5-17 01:20 |只看該作者
耐不耐就有啲專家彈出來講嘢,聽得邊個?所以而家食嘢要分散投資,食多啲種類,就算有事都冇咁傷

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo