自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 11-5-16 15:45 |只看該作者
只會令d野凍d, 唔會消熱氣, otherwise, 涼茶鋪死得lu~~


用戶要求終止服務

積分: 11400


22#
發表於 11-5-16 15:47 |只看該作者
我試過........結果雪櫃壞咗!


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-5-16 15:51 |只看該作者
有時見到佢d護膚品都會放左雪櫃,

我都會喎...有d真係要放效果先好...

不過熱氣野放雪櫃變得唔熱氣就未聽過
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


公爵府

積分: 25261

畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-5-16 16:20 |只看該作者


伯爵府

積分: 19151

畀面勳章


25#
發表於 11-5-16 16:30 |只看該作者
因為我仔吾受得食熱氣野, 氣管吾好又吾敢比凍野佢食/飲, 我奶奶都知的, 有時幼稚園生日會派左d餅/旺旺......我仔想食, 但又驚個孫吾受得, 佢就成日放入雪櫃雪一雪先比佢食(話無咁熱氣), 次次都係咁講, 但次次我仔都係食到咳囉........唉!!


伯爵府

積分: 16931


26#
發表於 11-5-16 16:32 |只看該作者
令我諗起幾年前感冒睇醫生, 醫生叫唔好食生冷嘢, 我問醫生冇雪過的生果得唔得. 結果比個醫生笑.


禁止訪問

積分: 10980


27#
發表於 11-5-17 01:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-5-17 01:31 |只看該作者
真係未聽過!
佢雪餅, 蛋卷個D入雪櫃呢我就間中會! 一黎唔會疏氣, 二黎會吸乾咗D水份....食落會脆D!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 11-5-17 01:35 |只看該作者
寒涼嘢熱食都係好寒涼。
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


男爵府

積分: 5400


30#
發表於 11-5-17 01:44 |只看該作者
本帖最後由 尤嘉妮 於 11-5-17 01:45 編輯

skincare點同熱氣野呀?
我都會將啲眼霜放入雪櫃嫁, 但係我覺得食完包放喺雪櫃嘅熱浪都重係好熱氣囉


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 11-5-17 02:01 |只看該作者
通左風就可能無咁熱氣

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo