想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1597


21#
發表於 11-5-26 00:00 |只看該作者
kk327 發表於 11-5-25 16:43
我想問你由 day 幾開始用?
一個月會用幾多枝?
因為一盒得7枝,想慳住用

我自己CYCLE30日就在15日CHECK到有了, 連續2天用,我無任何時間CHECK的~~


複式洋房

積分: 411


22#
發表於 11-5-26 10:12 |只看該作者
本帖最後由 agnespoon88 於 11-5-26 10:12 編輯

回覆 inchmouthbaby 的帖子

其實說明書講咩時間都可以, 只不過最好每日都係同一時間check會準D睇到個變化羅.


民房

積分: 13


23#
發表於 11-10-9 22:36 |只看該作者
HI...你地好呀..我剛剛都買左哈哈笑..但我想問下你地講"紅d"係咩黎呀


大宅

積分: 3421

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-10-9 23:33 |只看該作者
有時見d JM, 未排卵前已經dodo定, 隔日做o左幾次, 若果係咁, 即係排卵前後都已經dodo o左, 唔使用clearblue都得啦!? 其實check一至兩次, 知道大慨排卵時間, 就唔使比咁多錢買clearblue, 如果唔係, 都幾傷


大宅

積分: 1088


25#
發表於 11-10-11 09:25 |只看該作者
回覆 kk327 的帖子

我買過一盒 20支裝 $420 連運費! 為起上黎比7支裝平。我就打算分兩至三個月用。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo