夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 139661


21#
發表於 11-5-28 20:45 |只看該作者
無叫過喎, 通常講都係無名, 喂您....您.... 佢都係咁架.


瑪瑙宮

積分: 139661


22#
發表於 11-5-28 20:45 |只看該作者
gk678 發表於 11-5-27 12:09
拍拖後一個月已經老公老婆咁叫, 無咩好怕........
結婚後改口叫 "喂......."
生埋仔之後 ...

進化緊.

點評

gk678  係呀, 唔洗叫都知.....  發表於 11-5-30 14:52


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


23#
發表於 11-5-28 20:53 |只看該作者
婚前都係叫名 / 英文名...
結婚初期我都係叫佢全名...花名...C6就叫我豬豬
之後到以家都係叫佢全名...花名...C6就轉左叫我肥豬!!!
仲要無論咩環境 / 場合/ 對住咩人都係叫我肥豬!!!


伯爵府

積分: 17845


24#
發表於 11-5-29 03:42 |只看該作者
本帖最後由 yani8322 於 11-5-29 03:42 編輯

可能婚前我無咁叫,所以婚後...唔慣啦

有時我都會叫"喂", 不過我唔知老公其實介唔介意,我無問過佢,佢又無講,所以真係唔知佢介唔介意

唔知點解我自己會在意,可能見佢叫我老婆,我又無叫佢老公,個心有d罪疚感

我地嘈交個時我係唔會叫佢個名,叫都唔想


子爵府

積分: 10743


25#
發表於 11-6-1 12:14 |只看該作者
我仲衰, 乜都冇, 直接講自己要講既野


伯爵府

積分: 17134


26#
發表於 11-6-1 14:36 |只看該作者
本帖最後由 ivythepooh 於 11-6-1 14:36 編輯

我仲有3個月就結婚,男朋友之前都有想叫我做老婆~
我唔比佢叫呀,因為我想留返真係婚後先有ge稱呼~~

而家我反而係期待叫"老公"~
唔知係點呢?~

我諗初初都實會怕醜或者唔慣~~

你都係新婚幾個月者,慢慢咪慣lor~~
我自己就覺得叫老公老婆好sweet啦~


別墅

積分: 922


27#
發表於 11-6-2 13:15 |只看該作者
拍拖個陣我已經叫我老公做老公ga喇~
咁我又叫得好自然好順口wor~
佢都係叫我老婆、豬豬咁ge~
係家人朋友面前就會叫返名lor~


大宅

積分: 3114


28#
發表於 11-6-2 14:06 |只看該作者
你一開呢個topic,就估到大把人會同你講生完囝囡,會跟咗小朋友叫"daddy".

最開頭結婚,老公叫我老婆,好順口, 我就唔係好憤叫佢老公. 之不過,耐咗就憤啦. 生完bb就最自然變咗叫係 "daddy".


公爵府

積分: 28591


29#
發表於 11-6-2 15:53 |只看該作者
聽到人地叫'老公, 老公'咁好順耳, 但自己又嗌唔出口..
宜家會叫佢'BABA'或者'老公豬'---學小甜甜麻, 激死佢..


珍珠宮

積分: 38608


30#
發表於 11-6-3 13:13 |只看該作者
八婆仔@ 發表於 11-5-27 12:02
我會叫爸b..或者xx老豆( xx係我地隻狗)
ME TOO!

Love and Kindness are never wasted.


珍珠宮

積分: 38608


31#
發表於 11-6-3 13:17 |只看該作者
唔知點解要我叫"老公"好似好難開口咁嘅, 而我主人(老公)都係有事求我先會叫我"老婆".

Love and Kindness are never wasted.


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


32#
發表於 11-6-3 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2332


33#
發表於 11-6-8 00:58 |只看該作者
其實我都係咁 都唔知點叫出口 好似好怕羞咁
但係佢一叫我老婆我就好sweet
不過我自己個人比較怕羞 我愛你都未同佢講過
佢有問我做乜要咁怕羞 而我都好想叫下佢老公 但係我真係太怕羞
都唔知點算 冇理由以後都係咁架嘛


禁止訪問

積分: 67964


34#
發表於 11-6-8 09:37 |只看該作者

回覆:結左婚之後大家會唔會改口叫老公?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1738


35#
發表於 11-6-8 13:39 |只看該作者
多數都係叫佢爸爸,一係叫佢名,以前就會叫老公,生左仔之後就無啦


伯爵府

積分: 16361


36#
發表於 11-6-8 14:36 |只看該作者
連名都唔想叫佢:;pppp:


別墅

積分: 570


37#
發表於 11-6-8 15:01 |只看該作者
佢叫我做肥婆..mouth:
我叫佢做死肥佬
佢即時叫返我做死肥婆

我真係有d想打爆佢個頭 :;pppp:


大宅

積分: 2739


38#
發表於 11-6-8 18:05 |只看該作者
三順 發表於 11-5-27 00:54
我同c6都係叫對方全名,我唔會叫老公,叫唔出口,佢同朋友講都唔會叫老婆,會叫太太,我每次聽到會笑到攬住 ...

真係叫唔出口,所以佢好想我叫佢老公,諗到都打冷震。相反佢叫老婆不知幾順口。
以前多數叫佢大哥,或者跟老細叫 ba ba,家陣咪叫老o野 / 阿叔。

嬲佢 o個陣咪喂喂聲。


大宅

積分: 2739


39#
發表於 11-6-8 18:14 |只看該作者
o氹佢先用老公
又或陰聲細氣叫喂


大宅

積分: 4598


40#
發表於 11-6-8 22:24 |只看該作者
我完全唔介意我太太唔叫我做做老公﹐我亦都唔習慣叫佢做老婆。

如果佢叫我做"xx老豆"、"xx爸爸"﹐我反而會幾介意。如果佢叫自己做"xx媽媽"我亦會介意。

點解﹖因為我唔想好似有仔女之前就將對方視為生命中最重要嘅人﹐但有仔女之後就將嗰個位置畀左仔女﹐生活乜野都係以仔女為中心。

就算有左仔女﹐我想佢知道佢仍然係最重要﹐亦期望我對佢來講亦係最重要。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo