懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 748


21#
發表於 11-5-30 23:12 |只看該作者
我都同意你們講,都想嘗試下順產先才開刀,但現在私院床位緊逼,個個醫生都要你二星期內就要交按金,根本無時間去公院或者去多個醫生問意見,所以都覺得好擔心無得揀。我上次有朋友介紹我睇仁安一個好出名醫生,當他知道我有排公院即刻變面,立即耍太極吾得我問題,所以都感徬徨吾知再搵邊個醫生好!!


男爵府

積分: 6477


22#
發表於 11-5-30 23:21 |只看該作者
我都係40歲,我醫生冇concern過年我齡問題,話順產好過開刀,可考慮無痛分娩,減輕7至8成痛楚,除非胎位唔ok或某些原因早產先要開刀,因手術後痊癒時間比陣痛耐得多!

17/12 5w6d 0.54cm 閃閃 ; 31/1 12w2d 6.11cm 頸皮 1.5mm  Oscar passed; 2/3 16w4d 175g; 19w3d 334g 仔仔; 21w 450g; 25w 856g; 29w 1556g; 32w 2057g; 34w 2400g; 36w 2870g; 37w 3073g; Born on Aug 3 3055g


別墅

積分: 748


23#
發表於 11-6-1 00:20 |只看該作者
咁你係邊間醫院順產呀?


大宅

積分: 3110


24#
發表於 11-6-2 18:05 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

其實私家院都好多大陸人.
私家醫生多數會叫你開刀,因為時間好就。你可以睇多陣先,高齡不是開刀的原因,反而bb的情況及你自己的健康才是考慮的原因。





大宅

積分: 3110


25#
發表於 11-6-2 18:05 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

其實私家院都好多大陸人.
私家醫生多數會叫你開刀,因為時間好就。你可以睇多陣先,高齡不是開刀的原因,反而bb的情況及你自己的健康才是考慮的原因。




大宅

積分: 3110


26#
發表於 11-6-2 18:06 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

其實私家院都好多大陸人.
私家醫生多數會叫你開刀,因為時間好就。你可以睇多陣先,高齡不是開刀的原因,反而bb的情況及你自己的健康才是考慮的原因。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo