自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 11-6-1 18:08 |只看該作者
如果件校服唔係白色, 可能無咁多女仔會咁著.
我以前開始發育時, 都覺得好kam kai所以寒背架, 但果時未興夏天著冷衫.


水晶宮

積分: 68555

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 11-6-1 19:09 |只看該作者


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


23#
發表於 11-6-1 19:11 |只看該作者
本帖最後由 Laipyerica 於 11-6-1 19:12 編輯
juicypig 發表於 11-6-1 17:21
我以前讀中學都係咁架, 覺得靚D

同埋因為個胸啱啱多左兩團肉, 唔係好慣, 又怕羞比男同學發現見到, 所以30幾度都會著冷衫........
又呃一個POST, "叮" 兩分入袋


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 11-6-1 19:14 |只看該作者
見到都鄧佢地熱, 其實放開d, 挺起胸膛做人, 無咩好kam kai姐.


大宅

積分: 1456


25#
發表於 11-6-1 20:23 |只看該作者
winniewongpy 發表於 11-6-1 17:24
係囉 ! 我熱到連長褲都吾想著 , 可惜吾得 ! 真係吾明宜家 d 學生咩構造 ? 我發覺自從所有學校裝左冷氣機之 ...

真係唔知邊個諗出嚟, 上課都要咁享受....涼冷氣, 一啲都唔環保.
我就會覺得啲學生有病或可能唔想畀人見到手臂曾經玩過"界"手.


大宅

積分: 1627

畀面勳章


26#
發表於 11-6-1 20:30 |只看該作者
我個囡又係咁,佢話要掩飾佢加拿大位0既汗跡


男爵府

積分: 6310

畀面勳章


27#
發表於 11-6-1 20:34 |只看該作者
本帖最後由 maytsem 於 11-6-1 20:36 編輯

因校服太透,著咗底裙都覺得透,所以就算大熱天時都著住件冷背心嚟遮住發緊育嘅上圍

點評

湘兒  Totally agree!  發表於 11-6-1 21:07


男爵府

積分: 5050


28#
發表於 11-6-1 20:39 |只看該作者
我讀書果時都係甘...唔會好熱ga咋...

作為學生慢慢行...會有幾熱牙...???行商場仲多個係户外...

仲有我果時覺得幾令同埋防走光牙ma...


男爵府

積分: 7025

醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 11-6-1 20:44 |只看該作者
以前我都係咁著,唔想比D男同學見倒我個胸,評頭品足咁,不過...唔知係以前天氣冇咁熱呀,OR細個身體好D,唔係出好多汗,就算出左都唔係好嗅架wor,自從生完仔之後就覺得大汗左同d汗嗅左~~


男爵府

積分: 7565


30#
發表於 11-6-1 21:28 |只看該作者
我2個女都係咁,無法啦!佢地覺得d校服太薄,著0左底裙、底衫都無乜用,好透,有時d冷氣都會涼涼地,學校又唔出d薄外套俾佢地著,所以惟有著冷衫啦,我都同學校反映過,但都無用!


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


31#
發表於 11-6-1 22:06 |只看該作者
校服太透啦~ 尤其白色果D, 濕小小都睇晒既.

加上發育中, 中學D男仔特別咸濕架!! 會話邊個邊個用咩BRA~ 邊個"對波"大D, 有時M到條裙DIRTY左, 又要搵野遮住....

所以中學女仔就算大熱天時都著住件冷背心囉~

你地唔好話人啦~~ 佢地都唔想架!!


別墅

積分: 807

畀面勳章


32#
發表於 11-6-1 22:08 |只看該作者
joeywongmy 發表於 11-6-1 17:19
曰曰都見到,佢地嘅冷熱系統有問題

haha...... agree
你可以對我冇期望,但係你唔可以低估我


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 11-6-1 22:14 |只看該作者
我中學條裙都係白色, bra+白色底裙+白色打底褲,
一d 都透唔到喎
同埋咁多女學生冇著冷衫, 我又唔見冇著冷衫果d 走光喎

點評

WChan  me too  發表於 11-6-1 22:22


子爵府

積分: 10555


34#
發表於 11-6-1 22:15 |只看該作者
本帖最後由 cameo 於 11-6-1 22:16 編輯

其實大部份夏天校裙都好薄呀,,,加左件冷衫係感覺好D!
喺校內除非身材勁突出先俾男同學笑啫,否則我覺得係搭公共交通時先係大問題,總耐不耐有人好似抽水?好似係,又好似唔係??? 做學生邊個敢出聲呢????
反而一著出街衫又無呢D野!
係咪變態佬偏向學生妹???
所以未了解前,都有考慮吓而家個社會風氣先去笑D"學生妹"啊~


大宅

積分: 2396


35#
發表於 11-6-2 00:35 |只看該作者
因為啲女同學唔想俾人睇到bra帶。 :)


禁止發言

積分: 27682


36#
發表於 11-6-2 00:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44134


37#
發表於 11-6-2 00:53 |只看該作者
maytsem 發表於 11-6-1 20:34
因校服太透,著咗底裙都覺得透,所以就算大熱天時都著住件冷背心嚟遮住發緊育嘅上圍 ...

Agree!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


38#
發表於 11-6-2 00:58 |只看該作者
好彩呀女唔會咁穿,佢好怕熱,要佢穿咁行=要佢c
典解茅lala又要禾千名


翡翠宮

積分: 78964


39#
發表於 11-6-2 01:07 |只看該作者
世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo