懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 11-6-2 08:52 |只看該作者
好鬼憎佢!!!


侯爵府

積分: 23459

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-6-2 09:30 |只看該作者
真係好鬼憎佢, 最低工資又係搞到一鑊泡, 民怨沖天. 隔離外傭讑壇佢又幫晒d外傭, 連生仔都關佢事?! 正一搞 c 棍, 下届立法會選舉千祈千祈唔好選佢啊 !!!


男爵府

積分: 5170


23#
發表於 11-6-2 09:34 |只看該作者


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-6-2 10:37 |只看該作者

http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


別墅

積分: 570


25#
發表於 11-6-2 11:14 |只看該作者
佢好似有office ga喎,打電話去炮轟佢啦


男爵府

積分: 8567

環保接龍勳章


26#
發表於 11-6-2 11:24 |只看該作者
lolu 發表於 11-6-1 23:25
我都好憎佢, 為左選票不擇手段, 最叻係出賣香港人利益, 用晒納稅人de錢去貼de不負責人既人, 難得政府終於出 ...


同意呀 !
好X憎佢 !!!


大宅

積分: 1265


27#
發表於 11-6-2 11:28 |只看該作者


男爵府

積分: 5376


28#
發表於 11-6-2 11:39 |只看該作者
成班大肚婆去遊行係試過架喇, 2006年有一次,我都有參與, 其實真係要定d policy, 如果雙方家長都唔係香港人,出左世既bb唔應該有香港公民身份, cut左之後應該有多d 資源俾我地香港孕婦

點評

christytsui  請問2006年係咩機構攪? 可唔可以要求佢地再攪?  發表於 11-6-2 18:54
ronnie0103  絕對同意  發表於 11-6-2 13:55


禁止訪問

積分: 19566


29#
發表於 11-6-2 11:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 449


30#
發表於 11-6-2 12:17 |只看該作者
好想樁佢


別墅

積分: 934


31#
發表於 11-6-2 12:57 |只看該作者
炒佢尤魚la


大宅

積分: 3610


32#
發表於 11-6-2 13:06 |只看該作者
回覆 sasa1034 的帖子

我地又攪返次香港大肚婆遊行, 同果D聚大陸老婆既中港家庭對質, 睇下佢地仲想點....

好似分隔兩地..我地去外國生都要坐移民監啦, 唔係人地會唔會俾你身份證呀~~係香港先咁傻, 任由外人黎分割, 完全唔識保障返自己香港人

唔俾生就落仔...究竟你係想生BB定係想個B由正苦幫你養, 然後你就借個B申請黎HK呀...真係想生又俾得起錢, 中國好多E院都生得啦..講得出咁既說話, 就知你有幾想生BB囉


大宅

積分: 1606


33#
發表於 11-6-2 13:19 |只看該作者
一個廢爆嘅政府+一D廢爆嘅議員,香港點會好?!


大宅

積分: 2498


34#
發表於 11-6-2 13:48 |只看該作者
佢都無諗過我地d土生土長香港產婦的褔利,我地有交稅,d 大6人咩都無俾, 就可以免費享用!我地選班議員出來,都唔係維護我地權利!


大宅

積分: 1513


35#
發表於 11-6-2 13:51 |只看該作者
"唔俾生就落仔!!!! "

i feel so so sorry for the Baby law!!!!!!!!!!!!!
poor baby, i feel like they just want to use the Baby to come to HK !!!

no matter how hard, the parents will never want to give up the baby!!!!

而家系用自己Baby威胁香港人?!!!!!!!!!!!!!!


大宅

積分: 1313


36#
發表於 11-6-2 13:54 |只看該作者
佢自己有冇老婆仔女架? 還是大陸有一個? 做吓功課, 了解吓香港人既民情先講嘢啦!!


別墅

積分: 574


37#
發表於 11-6-2 14:52 |只看該作者
無恥!!!


大宅

積分: 2290


38#
發表於 11-6-2 14:54 |只看該作者
有無搞錯!!!他有無想過醫院負唔負荷得到???正一無事找事來亂!!!!!


大宅

積分: 1203


39#
發表於 11-6-2 15:12 |只看該作者
正一攪屎棍


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


40#
發表於 11-6-2 15:30 |只看該作者
呢d政棍淨係識搞d廢野出黎0既0者
正一垃圾!!

我一定唔會投票俾佢! 不知所謂!
咁中意幫d大陸人,不如返祖國啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo